Waarom ben jij blij vandaag?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 23:39

Na echt een ruige week gehad te hebben, motivatie hebben om mijn skincare te doen en tanden te poetsen. <3

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 09:14

Door dit filmpje! Raap me op! _O- _O- _O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 09:16

Cayenne schreef:
[ Video ]

whaaha geweldig

Mooi begin van de dag.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 10:14

Vooral trots op mezelf.
Na 5 jaar niet naar de tandarts te zijn geweest (angst en geen vertrouwen in de tandartspraktijk waar ik bij zat) vandaag naar de tandarts geweest bij een nieuwe praktijk. Ik ben ontzettend trots op mezelf dat ik ben gegaan ondanks mijn angst. De tandarts was echt heel vriendelijk, ik voelde me op mijn gemak en ze bleef heel kalm en rustig. Hopelijk ben ik over een poosje bij deze tandarts niet meer zo bang.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 11:03

*\o/*
taartjee schreef:
Vooral trots op mezelf.
Na 5 jaar niet naar de tandarts te zijn geweest (angst en geen vertrouwen in de tandartspraktijk waar ik bij zat) vandaag naar de tandarts geweest bij een nieuwe praktijk. Ik ben ontzettend trots op mezelf dat ik ben gegaan ondanks mijn angst. De tandarts was echt heel vriendelijk, ik voelde me op mijn gemak en ze bleef heel kalm en rustig. Hopelijk ben ik over een poosje bij deze tandarts niet meer zo bang.

Wat goed!! Ik ben trots op je!

Ik heb 4 jaar geleden hetzelfde gedaan na 10 jaar. Inmiddels een complete renovatie gehad!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 11:11

Taartje goed van je *\o/* . Je hebt maar een gebit.
Ik ben zo lang geleden door mijn zus naar een angsttandarts gelokt, schooltandarts had het verpest. Zij heeft mij aardig van de ergste angst afgeholpen. De tandarts die ik nu heb is een heel eind weg maar hij respecteerd mijn stress waardoor het vol te houden is.

Dat filmpje hihi

Hier blij, het zonnetje schijnt, de vogels fluiten weer en mijn mini bouwblokjes zijn van goede kwaliteit en bouwen lekker. En zijn een leuke uitdaging. :D

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 11:50

Bedankt Roosch en Karuna! :D
Het is ook echt een opluchting, zeker omdat deze tandarts mij echt een fijn gevoel geeft. Bleek na het maken van foto's dus ook dat mijn vorige tandarts dingen in mijn mond heeft gedaan zonder dat ik dat wist. Ik moest kiezen laten sealen en dat heb ik toen laten doen, maar in plaats van dat ze de kiezen heeft gesealed, heeft ze dus gewoon vullingen gezet. Kwamen we vandaag achter na het maken van foto's. Ik ben dus extra blij dat ik van tandarts ben gewisseld.
Heb 15 maart alweer een nieuwe afspraak staan om mijn gebit goed te reinigen. Wat ik wel heel knap vind van mezelf is dat ik geen gaatjes heb gehad in die 5 jaar zonder tandarts. Heb ik toch iets goed gedaan :P

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 12:08

Cayenne schreef:
[ Video ]

Hahahaha bedankt hiervoor!!

Vandaag extra blij: vanochtend heb ik te horen gekregen dat onze paarden binnen de huidige stalling naar een privé stuk verhuizen mogen per 1 april: alles in eigen beheer en eigen faciliteiten *\o/*

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 12:28

Vannacht hele slechte nacht en diabetes waarde schoot omhoog (was niet meer te meten). Wilde mijn bed niet uit, maar net toch wezen sporten :)

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 13:27

Lekker gewerkt vandaag, en wat druk van de ketel gehaald door te vragen of ik het uur erbij volgende week een weekje mag uitstellen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 13:38

Voor het eerst met oppashondje gefietst. Dat had ze nog nooit gedaan maar door mijn schouder is lopen echt heel naar op het moment (en ze wandelt 2 uur per dag...). En ze vond het werklijk FANTASTISCH. Het ging volgens haar nog steeds te langzaam want ze kwam me steeds halen want ik was zooooo sloooom. Maar ze rende lekker los mee en ook een klein stukje aan de riem geprobeerd en dat ging ook top!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 13:52

Ik ben weer voor 2 projecten gevraagd op mijn werk vanwege mijn visie. Jeeeej.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 13:55

taartjee schreef:
Vooral trots op mezelf.

Wat super goed van je! Ik ben zelf tandartsassistente geweest en vond het altijd heel fijn als angstige mensen met een goed gevoel naar huis gingen.

We hebben eens een man gehad die jaren niet was geweest. Optisch zag het er ook niet meer mooi uit en hij wilde dus alles eruit en een kunstgebit. Na gekeken te hebben bleek het allemaal niet zo dramatisch en dus hebben we hem kunnen overtuigen om zich te laten behandelen. Uiteindelijk was die na een aantal behandelingen super tevreden en je zag de angst ook per behandeling afnemen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 14:47

Dat ik net weer lekker gesport heb bij de fysio, lekker gezwommen en in de infrarood sauna gezeten +:)+

Vanavond weer lekker gamen en voetbal kijken (oranje leeuwinnen) :D

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 15:16

Een 9 gehaald! Voor het tekenen van een open gesneden kalkoen hart.
Alleen wel een gore gedachte eraan

xColorCross

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 12:53

Vanwege dit weer! Strakblauwe lucht <3

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 12:54

Zonnetje.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 13:19

Lekker weer, en een goede uitslag gehad bij de chirurg. *\o/*

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 15:19

Al ongeveer 3 maanden clean *\o/* (al was ik niet echt verslaafd)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 15:45

Dat het heerlijk weer is vandaag, wat was ik daar even aan toe {:}
Lekker gewandeld met de pup van een vriendin, vervolgens super toevallig een andere labradoodle pup tegen gekomen in het bos net zo oud en later kwam er nog één bij. Ze waren helemaal blij met z'n drieën en wij zaten lekker in het zonnetje te genieten van hun plezier <3

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 19:44

Ik heb mij net kapot gelachen om mijn kat. Ik moest heel hard niezen, ik denk dat ze dacht dat ik doodging want ze kwam keihard mauwend op mij afgerend gevolgd door een paar flinke kop(stoten) :D

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 19:50

Hey baas ben je er nog _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 19:52

ZON!

EN lekker gewandeld met Jozi (Teckel, ook oppashondje) en Nova (huidige oppashondje). Echt ze speelden zo leuk. En lekker twee keer met haar gefietst nog.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 20:40

Rytir schreef:
Ik heb mij net kapot gelachen om mijn kat. Ik moest heel hard niezen, ik denk dat ze dacht dat ik doodging want ze kwam keihard mauwend op mij afgerend gevolgd door een paar flinke kop(stoten) :D

:D Wat lief. <3

Als mijn vriend niest krijgt hij altijd een niesbui van wel 15 keer.
Onze honden zijn dan erg bang, echt rillend bang.
Komen ze helemaal tegen me aan gekropen.

Nou denk je dan, die 2 hebben elkaar dat aangeleerd, zou kunnen.
Maar....

Onze vorige 2 honden die de huidige nooit gekend hebben deden dat ook. Doodsbang als hij een niesbui krijgt :')

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 22:04

Mijn ene kat is ook bang als iemand niest :j De jongste schrikt altijd wel de eerste keer maar blijft wel liggen. De oudste zit bijna tegen het plafond en maakt dat hij weg komt.