Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WannabeAnky schreef:Ik zoek een oplaadbare warmtedeken (voor mens dus). Niet zo'n deken die dan in het stopcontact moet zitten terwijl je eronder ligt, dus echt met accu/powerbank. Maar ook weer niet een oplaadbare stoelverwarmer (waar je op ligt ipv onder). Iemand enig idee/ervaring?
Myfairytale schreef:xMyrth schreef:Hier zijn de dekentjes ook weer op voorraad, maar zo te lezen heeft Myfairytale nu voldoende? Anders hoor ik het wel
Ah lief dat je aan me denkt!
Maar de verzendkosten zijn best wel hoog, hoger dan wat het dekentje zelf kost.![]()
Dus ik laat het maar gaan inderdaad.
MizzMontana schreef:Hee praktisch is het inderdaad niet… dicht kitten heeft niet meteen onze voorkeur omdat het dan best een dikke kit rand wordt.
Ik heb vanmiddag provisorisch een smal stuk aan een hulpstuk stofzuiger geknutseld waarmee ik het schoon kan krijgen.
Rennie89 schreef:Ik zoek deze indoor camera van de Action, ben bij 2 filialen geweest en een andere heeft een vriendin bezocht, nadaiemand die toevallig bij de Action komt en kan kijken of ze die daar hebben?
het liefst 2 stuks maar met 1 ben ik al blij.
[ Afbeelding ]
Ik wil zeker zijn dat mijn katten mn huis niet afbreken in mijn afwezigheid als ik werk