Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meliaforever schreef:Jolliegirl schreef:Waarom zou je losse willen kopen?
Ik zit op de camping en ik ga morgenavond weg, maar de auto zit vol en ik ga geen boodschappen meer doen.
xSCWx schreef:Worden die review tegoedbonnen van grote winkel ketens weleens weg gegeven of zijn dat lokkertjes? Zoals bv. Agradi en Mediamarkt (kans op €50 of €100 als je een review schrijft). Er wordt nergens aangegeven hoe vaak ze worden weggegeven, of wie ze dan wint. Er is echt niks over te vinden verder.
Believe schreef:xSCWx schreef:Worden die review tegoedbonnen van grote winkel ketens weleens weg gegeven of zijn dat lokkertjes? Zoals bv. Agradi en Mediamarkt (kans op €50 of €100 als je een review schrijft). Er wordt nergens aangegeven hoe vaak ze worden weggegeven, of wie ze dan wint. Er is echt niks over te vinden verder.
Bij bol.com in ieder geval wel, dan krijg je altijd mail wie er gewonnen heeft.
xSCWx schreef:Dat moet inderdaad kloppen. Mijn moeder heeft een "ü" in haar achternaam, in het paspoort is daar "ue" van gemaakt, waarschijnlijk omdat ze de umlaut niet kunnen typen ofzo? Heeft ons in ieder geval veel gezeur opgeleverd tot het bijna missen van de vlucht aan toe.