Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 09:25

Jildau schreef:
Anne_bento weet je ook wat ex-date daarmee wil bereiken? Betekent wel dat hij je zeker nog niet vergeten is. ;) Was wat jullie hadden voor hem dus ook wel van betekenis. Maar gewoon even voor de fun afspreken zou ik niet doen.

Nee ik heb geen idee, heb erop gereageerd dat ik erover na moet denken. Eerlijk gezegd sta ik er niet zo voor open, het gaat veel gevoelens weer met zich meebrengen, en we bereiken er niks meer... als hij had willen terugkomen had ie dat na een paar dagen moeten doen.

Alja

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 10:00

Dapper Anne als je zo achter je besluit kunt blijven staan :)

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 10:24

Mooi dat je date leuk was Anne :D en sterk dat je zo tegenover je ex-date staat!

Ik zie mijn scharrel vanavond al ipv morgen O:)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 11:09

Ja ik hoef niet weer die pijn te voelen van 3 weken geleden.. heb wel nog wat spullen van hem liggen, ik ben dan wel weer zo'n muts die dat niet weg kan gooien dus wil het hem wel teruggeven, dus wat dat betreft zou het misschien handig zijn. We wonen niet bij elkaar in de buurt dus even langsbrengen wordt 'm niet. Maar ik kan het natuurlijk ook opsturen. Ik laat het gewoon even bezinken :)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 12:54

Gefeliciteerd thenexttry! Geniet ervan!

Yvanka, fijn dat hij iig zijn best doen om jou tegemoet te komen!

Anne, kan me voorstellen dat je vindt dat hij sneller had moeten willen praten. Wellicht had hij deze tijd gewoon nodig om voor zichzelf de dingen op een rij te zetten. Maar goed van je dat je gewoon vasthoudt aan je eigen gevoel. En als het eigenlijk wel goed voelt zonder hem nu, dan weet je iig dat je de juiste keuze hebt gemaakt.

Ik heb vanavond 25 dates. *D De speeddates dus. Ben vooral benieuwd, verwacht er eigenlijk niet zoveel van, behalve wat lol met een vriendin.
Merkte aan wat opmerkingen van mn scharrel dat hij het niet heel leuk vond dat ik dit ga doen, ondanks dat hij me 'een leuk vriendje gunt'. :roll: hou je mond maar dacht ik.. :=

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 14:14

Oehh spannend en leuk Jibbel!! Ik zou er ook niks van verwachten, moet wel toevallig zijn wil er niet iemand bij zitten waarmee je goed klikt, maar je weet maar nooit en anders had je er in ieder geval hopelijk een leuke avond aan overgehouden haha..

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 20:11

Ik vind speeddates wel leuk maar heb er alleen vriendinnen aan over gehouden :+ De mannen waren meestal zo kansloos dat de vrouwen het gezelliger vonden met elkaar :')

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 21:09

Ben benieuwd hoe de speeddates waren Jibbel! Hoe is het nu tussen jou en je scharrel?

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 09:44

De speeddates waren wel grappig. Mijn vooroordeel dat er veel wanhopige vrijgezellen zouden zijn, was deels waar, maar zaten ook zat echt wel leuke mannen bij. Overigens nauwelijks iets waar ik wat in zag, maar wel gewoon leuke, vlotte mannen. Met een aantal had ik wel echt een beetje medelijden. Werd soms zelf ongemakkelijk van hun onzekerheid. Iig leuke avond gehad. :j

Met mn scharrel gaat t eigenlijk weer prima. Had het er met een vriendin over gehad, en die gaf mij de wijze les dat hoe vaak je iemand ziet, niks zegt over de vriendschap en de diepgang ervan. Iedereen heeft in zijn leven wel periodes dat je elkaar minder ziet. Dat bracht me ff heel veel rust. En ik moet zeggen dat het nu ook weer veel soepeler loopt. Dus ik denk dat mn eigen krampachtigheid (ofzoiets) ons ook een beetje in de weg stond.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 18:27

Farjen, jup dat was de ruiter. Nog steeds contact mee :') Hij vond het vooral heel grappig en liet me maar slapen ipv opnieuw te bellen. Nou het lijkt erop dat hij eind deze maand naar Nederland komt (permanent) dus kunnen we eindelijk weer een keer daten...

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 21:55

Yoo mensen, ik kom ff binnen vallen :') (lees al wel eens stiekem mee maargoed)

Ik heb dringend advies nodig! Het heeft niet perse met tinder te maken maar misschien weten jullie wat te doen.

Ik 'ken' dus iemand en ik zou hem eigenlijk willen vragen om iets te gaan doen/drinken oid, maar k weet niet wat de beste tactiek is :')

Ik wil er niet teveel details over vertellen, maar een paar handvaten:
- ik heb hem alleen maar enkele keren kort gesproken/gezien (in het echt, over zakelijke dingen)
- ik heb wel zijn nummer (via een gemeenschappelijke appgroep)
- heb nog nooit over persoonlijke dingen gesproken met hem en ook niet prive geappt

Hoe kan ik hem toch misschien appen en dat vragen zonder dat t awkward is? :')

plz help _O-

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 22:02

Weet je of 'ie single is? Zo ja: "Hey, ik vroeg me af of je wellicht zin hebt om een keer wat te gaan drinken met me"

Niet moeilijker maken dan het is :P

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 22:06

Exitium schreef:
Weet je of 'ie single is? Zo ja: "Hey, ik vroeg me af of je wellicht zin hebt om een keer wat te gaan drinken met me"

Nee, dat weet ik niet helemaal zeker.. hij heeft op fb geen foto's met een vriendin of zo, maar dat hoeft nog niks te zeggen :P

Hm, is dat niet heel erg out of the blue? Ik weet niet :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 23:56

IsaCalixa schreef:
Exitium schreef:

Nee, dat weet ik niet helemaal zeker.. hij heeft op fb geen foto's met een vriendin of zo, maar dat hoeft nog niks te zeggen :P

Hm, is dat niet heel erg out of the blue? Ik weet niet :')

Och wat is het ergste dat kan gebeuren? Dat hij nee zegt toch?
Kan hooguit wat ongemakkelijk worden eerst als hij nee zegt of niet single blijkt te zijn.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 00:11

Flessuh schreef:
Kan hooguit wat ongemakkelijk worden eerst als hij nee zegt of niet single blijkt te zijn.

Hij heeft dus indd nee gezegd :') mja, heb het iig geprobeerd..

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 10:09

IsaCalixa schreef:
Flessuh schreef:

Hij heeft dus indd nee gezegd :') mja, heb het iig geprobeerd..

Dat is jammer :(:)

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 10:20

Jammer, maar toch goed dat je het gevraagd hebt!

Ik kom hier ook even binnen vallen :o
Sinds gisteren ook maar op Tinder en heb nu wel een aantal leuke matches... Maar nog geen gesprekken :')
Ik ben van een andere datingsite gewend dat de ander altijd het gesprek begint, maar misschien moet ik nog even af komen van dat traditionele gevoel en gewoon zelf beginnen ...

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 11:17

Mooi dat het nu soepeler gaat tussen jou en je scharrel Jibbel!

Wat jammer IsaCalixa :(

Welkom Temeraire! Gewoon gesprek beginnen idd :j

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 11:34

Gewoon lekker gesprek beginnen inderdaad Temeraire. Bij mijn huidige vriend was ik ook degene die het gesprek begon. Hij zat enkel op tinder om een beetje te swipen, had geen gesprekken. Tot ik een gesprek begon, toen kon hij het toch niet laten om terug te praten omdat hij mij wel interessant vond.

Isa, jammer dat hij nee gezegd heeft, maar niet geschoten was altijd mis!

Fijn Jibbel dat het nu weer soepel loopt. Zo’n speeddate avond lijkt mij echt helemaal niks, zoveel verschillende mannen waar je dan een gesprek mee moet aangaan, zou echt van de zenuwen enkel nog maar op het toilet zitten.

Mijn vriend en ik zijn ondertussen alweer dik een half jaar samen, tijd vliegt echt. Zitten momenteel beetje in een diepte en hoogtepunt te gelijkertijd. Ik heb afgelopen week met paardrijden mijn bekken op 2 plaatsen gebroken en ben dus rolstoelgebonden (kan het huis niet zelfstandig uit want woon in een bovenwoning, niet samen met mijn vriend trouwens). Erg lastig en frustrerend, maar vriendlief zorgt zo onwijs goed voor mij! Neemt mij overal mee naartoe op sleeptouw en helpt mij zelfs als ik naar het toilet moet :')
Dus ergens een enorm dieptepunt want nouja ik zit hier met mijn gebroken bekken, we kunnen niet samen slapen want ik heb nu echt het gehele bed nodig in mijn uppie, kunnen niet spontaan een uitstapje maken en ik kan uberhaupt niet bij hem thuis komen. Maar aan de andere kant is het zo’n hoogtepunt omdat hij zo erg voor me klaar staat, gisteren spatte de liefde er ook wel even vanaf toen hij me net weer thuis gebracht had en hij eigenlijk niet weer naar huis wilde gaan :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 11:53

Jeetje Colien wat heftig! Heel veel beterschap! Hoe lang ben je ongeveer rolstoelgebonden weet je dat? Super lief dat je vriend zo voor je klaar staat en voor je zorgt!

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 11:56

Richtlijn voor herstel gaven ze me 6 weken. Maar ik hoop toch al wel eerder met krukken of iets te kunnen lopen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 11:57

Jeetje wat erg zeg.
Ben je eraf gevallen ofzo?

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 12:04

Heb me eraf “moeten” laten vallen. Helaas daarbij erg ongelukkig terecht gekomen. Domme pech dus. Vriendlief en schoonmoeder moedige me allebei wel onwijs aan om na mijn herstel weer op het paard te klimmen hoor. Had ik niet verwacht.
Gisteren naar een verjaardag van een nicht van mijn vriend geweest, de tante was zoooo vereerd dat ik ondanks alles toch gekomen was dat ze iedereen aan de kant stuurde zodat ik alle ruimte had met mijn rolstoel :') Mijn schoonfamilie is echt top, niet alleen de ouders en broers maar ook tantes, ooms, neefjes en nichtjes :D

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 15:09

Jeetje Colien, wat heftig! Veel beterschap!

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 19:12

Iemand al de web-versie van tinder gebruikt? zit bij de nieuwe update...