Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 19:24

Charaz schreef:
Is dat niet een beetje flauw om daar iemand een 1 ster beoordeling voor te geven?

Vind ik wel. Ik was het overigens niet hoor!

Maar wel apart dat hij/zij het wel vaker lijkt te doen! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 19:25

Charaz schreef:
Is dat niet een beetje flauw om daar iemand een 1 ster beoordeling voor te geven?

Vind ik idd ook :j op bol bij de 2e hands boeken gaat er ook echt altijd veel af.. Vind het niet zo gek eigenlijk en vragen kan altijd.

Charaz

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 19:27

Ooooh ik dacht dat jij hem die beoordeling had gegeven, sorry niet goed gelezen!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 19:38

Charaz schreef:
Ooooh ik dacht dat jij hem die beoordeling had gegeven, sorry niet goed gelezen!

Ohhh, nee hoor, heb beleefd nee gezegd. Ik zie al dat het zo was geschreven, dat het op 2 manieren opgevat kan worden! Ik ben niet zo flauw hoor! :D

Flynnieman

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 20:08

Ik heb ook iets raar meegemaakt op marktplaats, achteraf maar goed dat e r lampjes gingen branden want bleek een oplichter te zijn := . Ik heb mijn camera te koop staan, kreeg netjes een bod van iemand, wel uit Engeland, maar dat maakte niet uit, verstuur ik het wel naar daar geen probleem. En toen zij ze ik heb het overgeschreven naar een bank en kreeg ik een mail van desbetreffende 'bank' dat zodra ik de tracking code stuur ik het geld op mijn rekening zou ontvangen. Toen ging er wel wat belletjes af, naam gegoogled en bleek dus te gaan om een oplichter die dat zo al vaak doet op marktplaats 8)7
Melding gedaan en marktplaats heeft het account geblokkeerd.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 21:02

Niet op MP, maar op facebook. Ik heb een Miele wasmachine te koop en ik heb wat prijzen vergeleken en heb de vraagprijs op €125,- gezet. Ik heb een grotere nodig en die wordt volgende week geleverd dus deze is dan 'over'. Krijg ik een berichtje: "Jeetje wat een dikke prijs voor iets wat je toch over hebt? Belachelijk, ik wil hem wel gratis bij je ophalen, staat hij niet meer in de weg".
Ik ben nog aan het bedenken wat ik hierop moet zeggen. {:)-:(

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 21:34

Mer1980 schreef:
Niet op MP, maar op facebook. Ik heb een Miele wasmachine te koop en ik heb wat prijzen vergeleken en heb de vraagprijs op €125,- gezet. Ik heb een grotere nodig en die wordt volgende week geleverd dus deze is dan 'over'. Krijg ik een berichtje: "Jeetje wat een dikke prijs voor iets wat je toch over hebt? Belachelijk, ik wil hem wel gratis bij je ophalen, staat hij niet meer in de weg".

Je mag m gratis ophalen in ruil voor 125 euro. :')

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 21:35

Mer1980 schreef:

Oh maar hij staat niet in de weg hoor, hij dient nu als aquarium voor mijn vissen!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 21:40

O my
Dat zijn idd vermoeiende mensen
Ik zou hooguit vermelden dat ie je niet in de weg staat en helaas voor hem/haar geen liefdadigheidsinstelling bent

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 21:42

Heel irritant inderdaad :+

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 21:44

Ik zou reageren dat die zeker niet gratis gaat naar iemand die zo’n toon tegen je aanslaat. O:)

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 21:49

wowzes dat is wel lef hebben :') ben benieuwd of dat überhaupt al wel eens gewerkt heeft...

tegen het bieden van onzin-biedingen heb ik altijd een vanaf-prijs erbij staan. zo begint het in elk geval in de buurt te komen van wat ik er als vraagprijs bij heb staan.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 22:00

_Nadia_ schreef:
Mer1980 schreef:

Oh maar hij staat niet in de weg hoor, hij dient nu als aquarium voor mijn vissen!

Ik heb deze gebruikt, nu ben ik geblokkeerd :D

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 22:03

Hahahahahaha. :')
Ach ja , geloof dat je Er niets aan gaat missen

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 22:04

Ik zeg altijd bij dit soort mensen.

Je mag hem ophalen op de Europalaan 1 in Kaatsheuvel..(daar geloven ze nog in sprookjes :-) )

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 22:24

Mer1980 schreef:

_-:( _-:( _-:( _-:(

Wat een randdebiel, die kent de waarde van Miele niet. Lijkt me een hele redelijke prijs voor een goed werkende wasmachine van dat kaliber :+

"Sorry, ik werk niet mee aan de verpaupering in ons land."

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 22:30

Pff ik heb ook even een irritatie. Ik heb mijn auto te koop staan. Ze staan gemiddeld op marktplaats te koop tussen de 3000/4000 euro van het zelfde bouwjaar, maar gezien die van mijn een paar kleine deukjes heeft en iets meer kilometers op de teller staat die van mijn er op voor 1950. Daar zit nog onderhandel ruimte in. Krijg ik allemaal mensen die dik 1000,- onder de vraagprijs gaan bieden, en vervolgens ook nog eens hele rare opmerkingen gaan maken als ik aangeef dat ik hun bod niet accepteer omdat ik dan liever nog even gedult heb, gezien de auto er nog geen week op staat.. :roll:
Alsof ik gek ben dat ik hun bod van 1000 minder niet accepteer

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 09:47

Sommige mensen...het zou wat zijn dat alles wat je maar 'over' hebt, je maar gewoon moet weggeven. Alles wat op MP staat is toch in principe 'over' haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 09:56

Ik had gisteren wel een hele vlotte koop!
Ik wilde heel graag een heet-water dispenser, en gezien ik twijfels had om zo'n ding aan te schaffen (het oog wil ook wat, dan zijn het best dure waterkokers) eerst maar even op marktplaats gekeken. In de wijde omgeving stond er slechts 1 op, gelukkig wel bij mij in de buurt! Prijs was bieden, nieuwprijs €50,-, zat nog 1 jaar garantie op de bon.
Dus ik heb gevraagd wat ze ervoor wilde hebben als ik hem kwam ophalen wanneer het haar uitkomt. Kreeg vlotte reactie, haar prijs kwam overeen met wat ik ervoor wilde geven dus verder niet onderhandeld maar een afspraak gemaakt voor dezelfde avond! :D
En nu heb ik voor een klein prijsje een heet-water-dispenser om te proberen of het wat is! <3
Als hij goed bevalt zal er na deze een duurdere komen, als hij niet bevalt doet het me niet super veel pijn in mn portemonnee en kan ik na deze gewoon een mooie dure waterkoker aanschaffen :Y)

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 10:03

Flynnieman schreef:
Ik heb ook iets raar meegemaakt op marktplaats, achteraf maar goed dat e r lampjes gingen branden want bleek een oplichter te zijn := . Ik heb mijn camera te koop staan, kreeg netjes een bod van iemand, wel uit Engeland, maar dat maakte niet uit, verstuur ik het wel naar daar geen probleem. En toen zij ze ik heb het overgeschreven naar een bank en kreeg ik een mail van desbetreffende 'bank' dat zodra ik de tracking code stuur ik het geld op mijn rekening zou ontvangen. Toen ging er wel wat belletjes af, naam gegoogled en bleek dus te gaan om een oplichter die dat zo al vaak doet op marktplaats 8)7
Melding gedaan en marktplaats heeft het account geblokkeerd.

Uit het buitenland sowieso nooit aan beginnen. Daar wordt overal voor gewaarschuwd.

DeBuurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 10:12

LoveBodin schreef:
Heeft iemand ervaring met dvd's/cd's over de post versturen? Dus niet als pakketje?

Zelf doe ik dan wel het liefst als brievenbus pakket,kost iets van 3,50 ofzo. Net iets meer zekerheid en je hebt bewijs dat je het verstuurd hebt.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 11:34

Dat kost 4,25 tegenwoordig

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 11:34

ja kwam ik gisteren ook achter, jeetje wat duur!

DeBuurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 11:38

Ik was in de veronderstelling dat het 3,50 was.
:+
Laatst bijgewerkt door DeBuurvrouw op 08-01-19 11:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 11:42

Was afgelopen jaar al zo duur