Charaz schreef:Is dat niet een beetje flauw om daar iemand een 1 ster beoordeling voor te geven?
Vind ik wel. Ik was het overigens niet hoor!
Maar wel apart dat hij/zij het wel vaker lijkt te doen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mer1980 schreef:Niet op MP, maar op facebook. Ik heb een Miele wasmachine te koop en ik heb wat prijzen vergeleken en heb de vraagprijs op €125,- gezet. Ik heb een grotere nodig en die wordt volgende week geleverd dus deze is dan 'over'. Krijg ik een berichtje: "Jeetje wat een dikke prijs voor iets wat je toch over hebt? Belachelijk, ik wil hem wel gratis bij je ophalen, staat hij niet meer in de weg".
Ik ben nog aan het bedenken wat ik hierop moet zeggen.
Mer1980 schreef:Niet op MP, maar op facebook. Ik heb een Miele wasmachine te koop en ik heb wat prijzen vergeleken en heb de vraagprijs op €125,- gezet. Ik heb een grotere nodig en die wordt volgende week geleverd dus deze is dan 'over'. Krijg ik een berichtje: "Jeetje wat een dikke prijs voor iets wat je toch over hebt? Belachelijk, ik wil hem wel gratis bij je ophalen, staat hij niet meer in de weg".
_Nadia_ schreef:Mer1980 schreef:Niet op MP, maar op facebook. Ik heb een Miele wasmachine te koop en ik heb wat prijzen vergeleken en heb de vraagprijs op €125,- gezet. Ik heb een grotere nodig en die wordt volgende week geleverd dus deze is dan 'over'. Krijg ik een berichtje: "Jeetje wat een dikke prijs voor iets wat je toch over hebt? Belachelijk, ik wil hem wel gratis bij je ophalen, staat hij niet meer in de weg".
Oh maar hij staat niet in de weg hoor, hij dient nu als aquarium voor mijn vissen!
Flynnieman schreef:Ik heb ook iets raar meegemaakt op marktplaats, achteraf maar goed dat e r lampjes gingen branden want bleek een oplichter te zijn. Ik heb mijn camera te koop staan, kreeg netjes een bod van iemand, wel uit Engeland, maar dat maakte niet uit, verstuur ik het wel naar daar geen probleem. En toen zij ze ik heb het overgeschreven naar een bank en kreeg ik een mail van desbetreffende 'bank' dat zodra ik de tracking code stuur ik het geld op mijn rekening zou ontvangen. Toen ging er wel wat belletjes af, naam gegoogled en bleek dus te gaan om een oplichter die dat zo al vaak doet op marktplaats
Melding gedaan en marktplaats heeft het account geblokkeerd.