Okee... Ik kreeg eerst heel romantisch in de kou een rondleiding door Den Haag, en toen hebben we ergens op een pleintje heel gezellig warme choco zitten drinken. Daarna zijn we naar de Albert Heijn gegaan en hebben we ons avondeten gekocht en bij hem thuis weer samen gekookt. Toen waren we van plan een film te gaan kijken maar dat hebben we even uitgesteld... Daarna alsnog die film (nightcrawler) gekeken, en toen zijn we heel lief knuffelend gaan slapen. En toen vanochtend... En nu zit ik weer op school.
Uitgebreid genoeg?
Ohja, ik heb ondervonden dat niets zo sexy is als een gespierde vent die elke keer als hij er voorbij loopt naar z'n vogels fluit. Komende week gaan we trouwens samen naar Arrival.
Ik ben een stiekeme meelezer en ik heb zelf helemaal geen tinder, maar ik vind jullie verhalen wel erg leuk! Klinkt echt als een goede match Resistance!
Ik kom net uit een relatie en ik mis ook heel erg dat samen zijn, maar ik vind daten zelf echt verschrikkelijk. Zo zenuwslopend.. Maar leuk om jullie berichtjes te lezen, kan ik toch een beetje meegenieten.
Hoi! Mag ik me hier melden? Ben toch maar weer gaan tinderen. Blijf het toch leuk vinden ook al heb ik het dan na een tijdje wel weer gehad. Zou het leuk vinden om jullie verhalen te volgen.
Anoniem
Geplaatst: 05-12-16 17:17
Ymor schreef:
Hoi! Mag ik me hier melden? Ben toch maar weer gaan tinderen. Blijf het toch leuk vinden ook al heb ik het dan na een tijdje wel weer gehad. Zou het leuk vinden om jullie verhalen te volgen.
Mijn tinderdude was wel lief vandaag. Ik heb nogal een pechdag vandaag en was dus even niet heel blij. Toen zei die ik wou dat ik je een knuffel kon geven Dus die zou ik vrijdag van hem tegoed houden haha. We appen niet heeel veel, maar we hebben het beide ook gewoon druk.
BarbaLala
Geplaatst: 05-12-16 21:37
Wat leuk Resistance, klinkt als een zeer geslaagde date!
Ik had 2 matches waar ik goed contact mee had, 1 een nacht lang mee zitten chatten via fb, andere via whatsapp. Leek serieus geinteresseerd, zou wat gaan afspreken met 2. Slinger ik Tinder net aan, beiden matches opgeheven, wtfffff? Had ik ff niet zien aankomen. Dat is dus waarom ik nooit zoveel tijd in chatten wil steken, zo zonde van de moeite als ze dan afketsen. Spreek liever gewoon snel af ipv dat oeverloos chatten. Nouja, next! Daten had ik zelf ook heel lang geen trek in, al die moeite van optutten en bladiebla terwijl ik ook graag thuis op de bank in mn onesie lig , eerste date is toch ook altijd een soort sollicitatie gesprek ofzo. Dus als ik dan wel wil daten moet het ook maar vlot verlopen en geen wekenlange aanloop zijn
Maar als je ze ook op een andere manier kan bereiken hoeft het toch niks te betekenen? Misschien hebben ze Tinder verwijderd of al hun matches even opgeruimd. Je kan net zo goed even een berichtje sturen waarom ze je verwijderd hebben ipv gelijk een aanname maken toch?
Dat geen zin hebben in daten herken ik hoor. Had weer even een hele leuke en nu heb ik er totaal geen energie meer voor.