Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Knert schreef:Of ik de enige ben die zich stoort aan nep lachen op de radio?
Goede schaterende lach bij een goede grap werkt echt supergoed op de radio.
Zeer aanstekelijk.
Maar soms lijkt wel alsof dj's de instructie hebben gekregen om te nep lachen.
KimL86 schreef:Misschien is het al eens voorbij gekomen maar 374 pagina's doorzoeken is wel erg veel werk.
Maar waarom gaat de km teller van een auto zo hoog? Die van mij gaat tot 240 km ofzo terwijl z'n topsnelheid 160 is geloof ik. De gemiddelde auto zal niet tot de 240 kunnen lijkt mij. Dus wat is hier het nut van?
Sokje_6 schreef:Je geur en houding, neem ik aan.
Rebecca schreef:Ik vraag mij af of er naast alcohol-desinfectie ook nog andere dingen zijn om onderweg of op locatie zonder water je handen te 'wassen' . (Was ze gemiddeld 20x per dag maar ga binnenkort week weg en knijp hem nu al dat mijn handen stinken gaan en vies blijven)
Rebecca schreef:Ik vraag mij af of er naast alcohol-desinfectie ook nog andere dingen zijn om onderweg of op locatie zonder water je handen te 'wassen' . (Was ze gemiddeld 20x per dag maar ga binnenkort week weg en knijp hem nu al dat mijn handen stinken gaan en vies blijven)
gohya schreef:Sokje_6 schreef:Je geur en houding, neem ik aan.
Ik weet niet vanaf welke afstand ze je geur ruiken,maar als ik aan kom fietsen,dan keek er 1 pony meteen,de wist gelijk dat ik het was,nog voor ze me kon zien,gelijk hinnikken. De andere paarden deden dat niet,die keken pas als ik ze riep.Ze deed het niet bij andere fietsers die aan kwamen fietsen.Dan moeten ze je toch vanaf een behoorlijke afstand al ruiken.
oomens schreef:[naam] schreef:Ik vraag mij af of er naast alcohol-desinfectie ook nog andere dingen zijn om onderweg of op locatie zonder water je handen te 'wassen' . (Was ze gemiddeld 20x per dag maar ga binnenkort week weg en knijp hem nu al dat mijn handen stinken gaan en vies blijven)
Mag ik vragen wat je voor werk doet als je zo vaak je handen moet wassen? Iets in de verpleging?
Vjestagirl schreef:Doe desinfecterende gel heeft alleen maar zin als je éérst goed je handen wast, anders veeg je bacteriën alleen maar uit.