Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eenitraM schreef:lieveli schreef:15/20 den is echt bende, dat vind ik praktisch op een technofeestje, maar niet mooi voor zo.
50 is bende. Semi maillot
15/20 is goud. Vooral die van de Pri, in de rode verpakking. De corrigerende, shapende versie.
xSannee schreef:Ik heb die corrigerende, shapende versie van Pri en die werkt inderdaad het beste.
Maar die 15/20 den is dan alsnog vrij donker, doordat ze wat dichter zijn van structuur en ik vrij smal ben.
Die kan ik hooguit 2 keer aan denk ik, is een vrij dure bezigheid, jurkjes aan
Davinia_ schreef:Ik kom eventjes binnen vallen.. Ik wil komende winter ook wat meer jurkjes dragen, maar dacht ook altijd dat een panty 'te koud' was. Hebben jullie dan toevallig ook wat voorbeeld plaatjes met jurkjes in de winter? Ik denk met jurkjes namelijk aan zomer en niet winter
drafbalk schreef:Ik ben op zoek naar nieuwe kleren waarin ik er iets modebewuster uit zie. Ik heb een vrij recht/slank figuur met weinig contouren. Ik zat te denken aan een blousje met getailleerde blazer bijvoorbeeld, maar ben bang dat dit er al vrij snel zeer chique uit gaat zien. Ik ben namelijk meer van het casual. Iemand misschien een idee van een blazer wat er niet meteen heel chique uit ziet? Alvast bedankt!