Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Macyy

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:06

Ooh ik shop ook het liefst alleen! Of met mijn broertje van 17, die zeurt niet en is tenminste eerlijk als me iets niet staat. Ze bestaan echt!

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:40

Hai!
Mag ik hier mee kletsen?
en dan meteen vragen wat jullie van deze Jas vinden?

Afbeelding

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:43

Niets voor mij, maar als jij hem wel leuk vindt :D
Kan de jas wel dicht?

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:45

Origineel schreef:
Niets voor mij, maar als jij hem wel leuk vindt :D
Kan de jas wel dicht?

Alleen door touwtje dat erom zit :)

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:45

Hebben jullie nog inspiratie voor een jaren '90 outfit? :D
Heb binnenkort ene thema avond waarop we verkleed moeten.
Heb al als idee een tuinbroek maar verder ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:49

Mijn vriend vindt het op zich wel heel leuk om mee te gaan shoppen, hij heeft ook hele goede smaak en vindt soms dingen waar ik overheen zou kijken. Maar niet wekelijks ofzo. Niet dat ik dat doe, alleen deze maand was iets drukker in aankoopgedrag dan normaal :P
Het enige probleem als ik met vriendje ga shoppen, is dat hij zich helemaal niet aan mijn budget houdt :') Hij hoeft daar amper op te letten (nogal hoog loon), maar ik vertrek meestal wel met een ideetje hoeveel ik wil uitgeven. Alleen is dat erg moeilijk als hij meegaat haha, omdat ie steeds erg leuke dingen tevoorschijn tovert en vaak nog een koopje voor weinig geld. Volgens mij heeft ie daar een 6e zintuig voor. Wanneer ik dan aangeef "nee schat, zit net buiten budget" dan durft ie het nog wel eens cadeau doen als hij vindt dat het me echt goed staat.

En ik shop minder onbezorgd als hij erbij is. Met m'n moeder daarentegen, da's echt een dagje genieten. Starten met een goede kop koffie rond 10u wanneer de winkels opengaan, winkelstraat 1 rustig bekijken, nog een kopje koffie en dan ofwel nog even winkeltje of 2 ofwel hapje gaan eten. Koopjes bespreken, bekijken wat we verder nog willen scoren, eventueel twijfelgevallen bespreken. En nadien dan winkelstraat 2 afstruinen, mogelijke twijfelgevallen toch opnieuw gaan passen en meenemen, opnieuw kopje koffie met wafel of pannenkoek erbij...
En tegen 16 à 17u rustig naar huis met de buit :))

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:51

Blue_flower schreef:
Hai!
Mag ik hier mee kletsen?
en dan meteen vragen wat jullie van deze Jas vinden?

[ [url=m/tcmsC5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind het meer een soort badjas.
Totaal niet praktisch volgens mij.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:54

Ik zou wel heel graag een keer willen winkelen zonder dat ik na hoef te denken over het geld of het kaartje hoef te bekijken en te gaan rekenen. Niet dat ik heel weinig te besteden heb, maar je weegt toch regelmatig dingen tegen elkaar af.

Het is niet dat ik dan allemaal onzin zou gaan kopen, maar gewoon lekker uitgebreid winkelen zonder na te denken :))

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:55

Ik vind die jas niet zo mooi, maar je moet dragen waar jij je fijn in voelt!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 15:06

Dat zou ik ook wel eens willen DewiRox :j heerlijk onbeperkt shoppen zonder geld 'zorgen'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 15:13

Dewirox: Hij kan dat, maar doet het niet. Hij gaat naar normale winkels zoals WE, Springfield enzo. Maar die kerel is echt een kei in koopjes opsnorren. Hemd met knoopje er af? Krijgt ie mee met korting (en ik mag knoopje er opnieuw opzetten nadien haha). Shirt met kleine vlek? Scoort ie met korting, en met 1 wasbeurt is die vlek vaak prima weg te krijgen. Trui met los naadje? Mee met korting en hup naar tante die stikster is. Leuk paar schoenen? Oh, klantenkaart is vol (van mijn aankopen) en hij krijgt de korting :')
Heeft hij nieuwe broek nodig? Ga je zien dat ze net een actie doen van 1 voor €30 en 2 voor €50 ofzo.

Dat doe ik ook wel eens, kleding waar make-up vlekken op zitten aan de kraag meenemen naar de kassa en kijken of er korting op te krijgen is. Bij Esprit heb ik zo een jurkje kunnen kopen aan -50%. 2x in de wasmachine met wat ossegalzeep op de vlek en klaar!

tweebelgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 15:24

@ blue flouwer, als jij hem mooi vindt, maar volgens mij ga je die jas niet vaak dragen. Speciale kleur en niet praktisch omdat hij geen knopen heeft. Ceintuur is niet zo handig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 15:33

Als je beweegt schuiven de voorpanden van je jas toch steeds onder die riem vandaan?

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 15:35

Als het goed is niet.
Maar bedankt voor jullie reacties :)

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 16:03

Ik merk toch wel nu ik met het 5 piece french wardrobe systeem bezig ben beter nadenk over wat ik koop. Eerder hingen er echt heel veel kledingstukken die ik nooit gedragen heb.. Nu kan je werkelijk alles combineren, heerlijk!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 16:07

Vind die jas ook niet zo erg mijn ding maar doen waar jij je goed bij voelt!

Arghh door jullie heb ik zin in een dagje shoppen maar ik ben echt blutter dan blut!
Heerlijk dagje Eindhoven met mama en oma <3 twijfelgevalletjes durft oma dan al eens cadeau te geven

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 16:17

Macyy schreef:
Ik merk toch wel nu ik met het 5 piece french wardrobe systeem bezig ben beter nadenk over wat ik koop. Eerder hingen er echt heel veel kledingstukken die ik nooit gedragen heb.. Nu kan je werkelijk alles combineren, heerlijk!

Fijn hé, ik heb dat ook! Schade van januari is een paar zwarte all stars en een streepjestrui.

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 16:21

Ik moet daar misschien ook maar eens mee beginnen, heb ook veel miskopen die in mijn kast hangen en (bijna) niet gedragen zijn :=

Mijn vriendje maakt ook wel eens een opmerking over dat ik vaak dingen koop, maar meestal zijn het of goedkope dingen (H&M, Primark, ...), of dure kwalitatief goede dingen die tijdloos zijn en jaren meekunnen. Ik betaal het ook allemaal zelf, dus op zich heeft hij niet te klagen, ieder zijn hobby :))

Heb op 1 januari een tas besteld bij zalando lounge, ik heb maandag een mail gekregen dat ze verzonden is maar nog steeds geen tas aangekregen, ongeduldigggg -O-

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 16:30

CCCCC schreef:
Macyy schreef:

Fijn hé, ik heb dat ook! Schade van januari is een paar zwarte all stars en een streepjestrui.

Heerlijk! Ik heb tot nu toe zelfs nog niks uit gegeven, wel witte Allstars besteld en een jas, maar ik moet nog even afwachten of die daadwerkelijk passen (: allemaal dingen die je eigenlijk altijd aan kan!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 16:34

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 16:39

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 16:48

Mijn vriend is makkelijk maar ook vervelend. Vind álles wat ik aan trek leuk, zelfs een paarse rok met gele stippen zou ie nog leuk vinden staan, maar laat me ook alles kopen. Hij vraagt wel altijd of ik dan nog genoeg geld over hou voor eten en de huur etc en als dat zo is mag ik kopen wat ik wil. En vaak als ik iets niet koop omdat ik het net te duur vind, krijg ik het van hem <3. Hij vindt winkelen minstens net zo leuk als ik, hij zit ook gerust stralend op zo'n poef midden in de winkel met mijn tassen terwijl ik de winkel verken. En dat terwijl ik me na 5 minuten al dood verveel als hij in een winkel iets past :') Meestal ga ik dan maar gewoon dingen voor hem uitzoeken, wat dan uiteindelijk resulteert in dat ik nog langer moet wachten op het passen :+

Hij houdt me overigens wel tegen als ik 3 volle mandjes heb bij Primark, dan moet ik altijd alles eerst nalopen en aan hem vertellen hoe ik het ga combineren. Meestal hou ik daarna nog maar 1 mand over :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 16:54

Doubtless schreef:
Ik houd hier verder voor de verandering maar eens mijn mond over :D .

Ben het totaal met je eens. Kijk, dat je het verzwijgt voor je ouders of zo, daar kan ik nog inkomen. Ik vertel ook niet al mijn aankopen, maar als er wordt gevraagd of ik wat nieuws aan heb, zeg ik wel gewoon ja. Ik mag toch hopen dat je eerlijk mag zijn tegen je lief, is toch ook niet leuk anders? Kan je niet eens zeggen 'Kijk schat, dit is mijn nieuwe favoriete bloesje/shirtje/broek/paar schoenen'. :+

Ik winkel bijna altijd alleen. Ben heel vaak in de stad met vriendinnen, maar dan ga ik echt voor de gezelligheid bij een drankje/broodje. Loop dan wel af en toe tegen wat leuks aan, maar ga nooit echt op zoek eigenlijk. Als ik echt wat nodig heb, ga ik lekker alleen hoor. Sowieso ondergoed en broeken kopen doe ik het liefste alleen. Ik voel me heel erg bezwaard als ik de 20e broek aan het passen ben en ik die ook niet leuk blijk te vinden aan. :+

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 16:55

Jasmine_ schreef:
Heb op 1 januari een tas besteld bij zalando lounge, ik heb maandag een mail gekregen dat ze verzonden is maar nog steeds geen tas aangekregen, ongeduldigggg -O-

Uit welke campagne? O:) Bij sommige campagnes (die niet van tevoren zijn ingekocht) krijg je al een verzendbevestiging als het vanaf de leverancier op weg is en dan kan het wat langer duren ;)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 16:58

Haha ik moet toegeven ik heb ook een paar schoenen verzwegen voor mijn toenmalige vriendje.. Ik weet dat hij ze niet mooi vond ( had een online plaatje laten zien ) maar vond ze zelf toch zo leuk en heb ze toch gekocht. Ik let er wel gewoon op dat iknze niet aan had als ik hem zag. Later heeft hij ze toch gezien en heb ik gezegd dat hij dan maar naar de voorgevel moest kijken en niet naar de schoenen :+