Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hij hoeft daar amper op te letten (nogal hoog loon), maar ik vertrek meestal wel met een ideetje hoeveel ik wil uitgeven. Alleen is dat erg moeilijk als hij meegaat haha, omdat ie steeds erg leuke dingen tevoorschijn tovert en vaak nog een koopje voor weinig geld. Volgens mij heeft ie daar een 6e zintuig voor. Wanneer ik dan aangeef "nee schat, zit net buiten budget" dan durft ie het nog wel eens cadeau doen als hij vindt dat het me echt goed staat.
heerlijk onbeperkt shoppen zonder geld 'zorgen'
Macyy schreef:Ik merk toch wel nu ik met het 5 piece french wardrobe systeem bezig ben beter nadenk over wat ik koop. Eerder hingen er echt heel veel kledingstukken die ik nooit gedragen heb.. Nu kan je werkelijk alles combineren, heerlijk!

CCCCC schreef:Macyy schreef:Ik merk toch wel nu ik met het 5 piece french wardrobe systeem bezig ben beter nadenk over wat ik koop. Eerder hingen er echt heel veel kledingstukken die ik nooit gedragen heb.. Nu kan je werkelijk alles combineren, heerlijk!
Fijn hé, ik heb dat ook! Schade van januari is een paar zwarte all stars en een streepjestrui.
DewiRox schreef:http://www.modemusthaves.com/kleding/al ... short.html
Ik vind deze dan wel weer leuk voor het voorjaar! Helemaal zo met die sjaal.
! Maar is zeker leuk.
. Hij vindt winkelen minstens net zo leuk als ik, hij zit ook gerust stralend op zo'n poef midden in de winkel met mijn tassen terwijl ik de winkel verken. En dat terwijl ik me na 5 minuten al dood verveel als hij in een winkel iets past
Meestal ga ik dan maar gewoon dingen voor hem uitzoeken, wat dan uiteindelijk resulteert in dat ik nog langer moet wachten op het passen 
Doubtless schreef:Ik houd hier verder voor de verandering maar eens mijn mond over.
Jasmine_ schreef:Heb op 1 januari een tas besteld bij zalando lounge, ik heb maandag een mail gekregen dat ze verzonden is maar nog steeds geen tas aangekregen, ongeduldigggg
Bij sommige campagnes (die niet van tevoren zijn ingekocht) krijg je al een verzendbevestiging als het vanaf de leverancier op weg is en dan kan het wat langer duren