Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 15:37

Gydja schreef:
Nou ja niet echt een marktplaats bericht maar op FB. Vind ik tegenwoordig een stuk sneller en makkelijker werken dan MP. Inderdaad al die advertenties van bedrijven -.-'

Maar ik zoek dus een verzorgster/bijrijdstertje voor mijn shetlander. Krijg ik de vraag van een vrouw of mijn pony geschikt is om voor een familie feest een uurtje met kinderen rond te hobbelen >;) Ik ben geen pony verhuur bedrijf _O-

Vraag wat het je oplevert :')

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 15:38

Janine1990 schreef:
Gydja schreef:
Nou ja niet echt een marktplaats bericht maar op FB. Vind ik tegenwoordig een stuk sneller en makkelijker werken dan MP. Inderdaad al die advertenties van bedrijven -.-'

Maar ik zoek dus een verzorgster/bijrijdstertje voor mijn shetlander. Krijg ik de vraag van een vrouw of mijn pony geschikt is om voor een familie feest een uurtje met kinderen rond te hobbelen >;) Ik ben geen pony verhuur bedrijf _O-

_O-

Direct bang praten die vrouw! ~~}>

Nee want dan ga ik ook geen bijrijdstertje vinden :') Ik heb vriendelijk gemeld dat ik het niet zag zitten.

Alja

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 15:42

Haha had je oproepje al gezien,lachwekkend :)

Je buurmeisje reed der toch altijd op, tenminste ligt me bij van een ander topic over een zadeltje kopen :)

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 15:44

Alja schreef:
Haha had je oproepje al gezien,lachwekkend :)

Je buurmeisje reed der toch altijd op, tenminste ligt me bij van een ander topic over een zadeltje kopen :)

Klopt. Maar sinds ik geen tijd meer heb om met haar samen te gaan komt ze ook nooit meer. Zelfs niet met haar moeder.

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 22:58

*Zucht*. Dat mensen het ook nog proberen. Ik heb op marktplaats nog een andere deken te koop staan. In de advertentie is er al 22,50 op geboden. Krijg ik vanmiddag ineens een mailtje: "Ik geef er €15 ex. verzendkosten voor" :roll: . Waarom proberen mensen toch nog iets te krijgen voor een prijs lager dan het hoogste bod? :?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 23:07

hahaha, ik had een bank op FB gezet. Gratis, had niet verwacht dat er veel reacties op kwamen. Binnen vijf minuten ping ping ping ping tril tril ping tril :') Denk wel een stuk of zeven man die de bank wilden hebben. incl. kan 'm nu ophalen hoor _O- Maar goed eerste reageerder is geweest en die haalt 'm donderdag op.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 23:49

Heb een pony en twee marathonwagens op MP gezet.
Ben benieuwd.

*moet een beetje opruimen voordat ik een kar mag kopen voor mijn paard*

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 13:29

Jammer dat het net niet is wat ik zoek want had er zo eentje opkomen halen van je karren ;)

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 13:36

F_inley schreef:
Jammer dat het net niet is wat ik zoek want had er zo eentje opkomen halen van je karren ;)

Gelukkig is het rond de karren nog rustig qua mail enz.

Dacht vanochtend dat ik gek werd...
Had weet ik hoeveel mailtjes via MP over de pony.
De eerste onzin biedingen gisteravond al verwijderd (400 euro :') )
Maar die gingen vanochtend weer fijn door.
Kwam er alleen achter dat je dus een prijs in kan vullen, en daarnaast nog in kan vullen vanaf hoeveel ze kunnen bieden.
Ik gebruik dat nooit, maar nu dus wel :)
Al staat de pony al op gereserveerd.
Morgenavond kijkers, dus ben benieuwd.

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 14:35

Net wat op fb te koop gezet en ben het al binnen 5min kwijt voor de vraagprijs met meer mensen die interesse hebben.
Misschien had ik toch wat meer moeten vragen :Y)

Gwahir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 14:43

Ene Dave uit Didam zou ons laminaat gratis afhalen. Heeft twee kamers ingeladen en zei toen dat hij dat eerst ergens moest afleveren, en daarna zou terugkomen voor de rest. Nooit meer terug gezien, eikel. Twee andere mensen heb ik voor hem afgezegd die wel alles wilden hebben :(

xLovesPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 14:54

Ja hoor hier ook weer een niet komen opdager voor een hoofdstel :(
Waarom zijn er toch mensen die wel de moeite nemen om afspraak te maken en vervolgens niet komen opdagen _-:(

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 15:00

ik heb mijn barefoot te kop gezet, nog totaal geen reactie. :( heb ik dan zo'n slechte advertentie?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 15:49

Gwahir schreef:
Ene Dave uit Didam zou ons laminaat gratis afhalen. Heeft twee kamers ingeladen en zei toen dat hij dat eerst ergens moest afleveren, en daarna zou terugkomen voor de rest. Nooit meer terug gezien, eikel. Twee andere mensen heb ik voor hem afgezegd die wel alles wilden hebben :(

Heb je geen gegevens meer van 'm dan?

Is wel aardig onbeschoft zo :=

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 15:51

Zoe_97 schreef:
ik heb mijn barefoot te kop gezet, nog totaal geen reactie. :( heb ik dan zo'n slechte advertentie?

Voor 100 euro meer heb ik hetzelfde zadel splinternieuw. Als je 500 voor een zadel wilt neertellen, is die 100 euro extra vaak ook niet zo'n enorm probleem. Voor 400 euro vind ik ook al hetzelfde zadel tweedehands incl alle toebehoren. Dus kijk ook naar wat de concurentie doet :)

Gwahir, jemig zeg.... Dat is asociaal! :oo

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 15:57

ik vind hem heir (belgie) tweeehands zelf ook enkel voor die prijs en ik had die prijs gezet zodat er onderhandelruimte blijft :)

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 16:00

Das banketstaaf van het laminaat.
Heb ik ook gehad. Grind werd opgehaald. Zegt ze op gegeven moment: dit is de laatste keer dat we komen.
Ze had denk ik slechts een kwart meegenomen. Ben er gelukkig uiteindelijk wel vanaf gekomen.

Nog een leuke. Iemand bood gratis stoeptegels aan. Op de foto waren er een stuk of 50 te zien. Wij hadden 46 nodig. Prima dus!
Wij daarheen, ligt er veeeeeeeeeeel meer. Uiteindelijk hebben we er 76 meegenomen. Voor nog een stukje. Zegt die man: neem je de rest niet mee?
Uh nee. Stonden er 50 op de foto en we hebben al 26 meer mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 17:55

Zoe_97 schreef:
ik vind hem heir (belgie) tweeehands zelf ook enkel voor die prijs en ik had die prijs gezet zodat er onderhandelruimte blijft :)

Nou, je zult toch flink in prijs moeten zakken wil je reactie krijgen vrees ik. Dat is bijna de nieuwprijs waaraan je hem wilt verkopen.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 18:02

Ik vind het wel meevallen. Degene die ik te koop zie staan zitten meestal ook tegen de 500 aan. Het zadel zelf kost 620, pad kost 110, voor een beetje fenders met beugels ben je ook zo over de 100 euro heen, maakt een totaal van 800 tot 850 euro. Dan is 500 euro (en waarschijnlijk krijgt ze er minder voor) niet bepaald de nieuwprijs...

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 18:06

hier staat inderdaad ook alles tegen die prijs te koop zonder pad en fenders zelfs...

Gwahir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 19:17

Sammie schreef:
Gwahir schreef:

Heb je geen gegevens meer van 'm dan?

Is wel aardig onbeschoft zo :=

Ja zijn telefoonnummer, maar ja, wat ga je doen? Een app sturen dat je hem een behoorlijke piemel vind en meer kun je dan ook weer niet...

Hmmm dat van die stoeptegels is dan ook weer niet handig, zet dan het aantal in de advertentie :)*

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 19:20

Sorry.. daar moest ik wel even om grinniken :=

Maar idd aardig ombeschoft

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 12:47

Pfoe. Ik heb nu zelf wat. Ik heb het boek "Das Gymnasium des Pferdes" (eerste druk, Nederlands) te koop. Nu vragen mensen wat ik ervoor zou willen, maar ik weet het zelf niet eens :') Ik google wel wat naar de waarde, maar ik raak er zelf ook niet wijzer van... Wat moet ik nou terugzeggen?!

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 23:18

*\o/* pony is verkocht.
Ging wel heel snel.
Zondag avond er op gezet, gister gebeld en vandaag waren ze komen kijken.
Super leuke mensen die er mee gaan mennen.

Morgen wordt als het goed is 1 van de twee karren opgehaald, dus nog maar 1 te gaan.

En allemaal via MP, dus op zich wel tevreden nu :)

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 23:24

Jeetje wat onbeschoft die mensen die de rest dan laten liggen!

Klinkt goed HTM! Hoop dat je de andere kar ook snel verkoopt. :)

Hier momenteel rustig qua rare reacties.. :')