Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HippoLogic

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 18:30

Dank jullie wel voor al jullie commentaren en visies clicker training. Geeft mij inspiratie voor blogs.

Hoewel ik in de jaren negentig met clicker training ben begonnen voor de vrijheidsdressuur is het inmiddels een trainingsmethode van alledag. Ik begon in die tijd ook met Parelli en behaalde goede resultaten alleen die druk opvoeren tot een aversie, dat zat me dwars. En bleef me dwarszitten. Dus bij level 3 heb ik werken met opvoerende druk om paarden iets te leren aan de wilgen gehangen.

Inmiddels had ik meer tool in mijn toolbox gekregen om paarden alleen met beloningen te trainen. En dat werkt toch echt anders en nu pas heb ik het gevoel van wat Parelli beloofde van "Friendship" en "Partnership". :)

Mijn stats are booming! 101 Horse tricks op FB heeft mijn blog gedeeld. Ik hoop dat er een paar lezers in volgers veranderen. ;)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 18:53

Zaterdag is er in de buurt een boekenfestijn. allemaal boeken te koop voor minder dan 10 euro. Iemand aanraders zodat ik eens uit mijn comfort zone stap. :)

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 18:55

Leuk al die reacties over boeken :D

DnT lees je John Green dan in het Nederlands of in het Engels?

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 19:09

Gaan weer hard dames! Boeken kan ik niet echt over mee praten, die lees ik niet echt. Oeps haha. Alleen op vakantie eigenlijk.
Ik heb een nieuwe outfit online staan, mijn hondje en kat staan ook op bijna elke foto want die waren niet weg te slaan door het mooie weer, haha!
http://www.fajez.nl/fashion/shabbies-ch ... t-and-dog/

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 19:20

Ah wat is jouw kat leuk Anouk <3 En je outfit ook :)

Ik ben nu in Perfecte Stilte van Thomas Verbogt bezig voor school, De Laatste Liefdesbrief van Jojo Moyes, Looking For Alaska van John Green en deel 15 ofzo van de Pretty Little Liars boeken.. Ja ik begin overal aan maar lees niks uit :Y)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 19:25

Wat een heerlijke kat heb jij :D Zo pluizig en aaibaar haha. Je hebt weer een leuke outfit samengesteld, ik snap echt niet hoe sommige mensen dat zo goed kunnen. Ik ben al blij als mijn t-shirt matched met mijn jeans :D

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 19:47

Leuke outfit! Ik vind het echt een goeie combo die schoenen en tas! En die kat < 3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 20:04

@sabini In het Engels :D

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 20:21

_Dyonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 20:43

De blog van vandaag staat weer online. Een korte, maar hopelijk toch een krachtige blog

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 21:21

Ik heb Looking For Alaska ook gelezen (ik lees ook in het Engels) en hij maakte me emotioneler dan The Fault In Our Stars. Dat zegt niet veel, want Night At The Museum 3 maakte me ook emotioneler dan TFIOS. Ik moet echt meer gaan lezen, ik las vroeger alles wat los en vast zat maar helaas nu niet meer ): Heb ook nog een aantal boeken liggen waar ik wel in begonnen ben maar die ik nooit uitgelezen heb. ):

Op mijn blog vandaag: mijn onvoorwaardelijke liefde voor de winter

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 21:28

Ik lees nu Paper Towns en heb Looking for Alaska hierna :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 21:30

Ja Looking For Alaska vind ik echt awesome <3 Beste boek van John Green :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 21:38

Ik vond Paper Towns niks maar idd, Looking for Alaska greep me veel meer aan dan TFiOS. Ik aanbid John Greens schrijfstijl :+:

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 21:42

Looking for Alaska van John Green staat ook op mijn verlangenlijstje.

Anouk; Shabbies! <3 Gave outfit hoor! En superleuk die knappe wollige kat er zo bij.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 21:43

HippoLogic schreef:
Dank jullie wel voor al jullie commentaren en visies clicker training. Geeft mij inspiratie voor blogs.

Hoewel ik in de jaren negentig met clicker training ben begonnen voor de vrijheidsdressuur is het inmiddels een trainingsmethode van alledag. Ik begon in die tijd ook met Parelli en behaalde goede resultaten alleen die druk opvoeren tot een aversie, dat zat me dwars. En bleef me dwarszitten. Dus bij level 3 heb ik werken met opvoerende druk om paarden iets te leren aan de wilgen gehangen.

Inmiddels had ik meer tool in mijn toolbox gekregen om paarden alleen met beloningen te trainen. En dat werkt toch echt anders en nu pas heb ik het gevoel van wat Parelli beloofde van "Friendship" en "Partnership". :)

Mijn stats are booming! 101 Horse tricks op FB heeft mijn blog gedeeld. Ik hoop dat er een paar lezers in volgers veranderen. ;)

Misschien is het leuk om eens aan te kaarten waarom je juist voor die combinatie gegaan bent? Ik ben altijd erg nieuwsgierig waarom mensen een bepaald iets gaan doen. Misschien sta ik daar alleen in hoor, dat weet ik niet, ik ben altijd nogal gewoon van mijn eigen ding geweest. Simpel en wat mij juist leek op dat moment, zonder een bepaalde stijl of richtlijn oid aan te houden.

Shabbies, love them too. Nog steeds zóóó ontzettend blij met de mijne <3. Baal alleen van de prijs, anders had ik meerdere paren gehad. Ik heb nu de lange grijze met platte zool, maar wil graag nog de halfhoge met hak <3.

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 21:53

haha wat een leuke reacties, dankjullie :D De kat heet: Bommel en is inderdaad echt een grote fluffy bal,in het echt is hij nog groter haha!

Mooie blogs allemaal weer lady's

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 22:18

Oohh, dat boek van Tess Gerritsen is leuk!!

Ik wil de nieuwste boeken nog kopen en lezen :-)

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 22:25

Hoi dames, woont iemand toevallig ook in Arnhem? ik mag 5x2 kaarten weggeven voor een lifestyle event deze keer is de actie via facebook. Vind het zo vervelend dat bijna niemand kan meedoen aan de instagram actie. Onderstaand de spelregels. Ik hoop dat ik een andere blogger blij kan maken met deze kaarten. Volgens mij is het wel een leuk event om heen te gaan. Zeker als je van fashion houd.

WINACTIE

Wij mogen namens het tassenmerk Manichel 5x2 kaarten verloten voor het Pure Exclusive lifestyle event dat op 20, 21 en 22 februari in de Eusebiuskerk te Arnhem wordt gehouden!

Manichel staat hier met haar prachtige tassenlijn voor de modieuze en moderne vrouw. Als klap op de vuurpijl zal Manichel hier haar eerste mannentas presenteren.

Hoe kan jij deze kaarten winnen?
1. ga naar onze fabookpagina
2. Vertel in een reactie onder deze actiepost waarom jullie hier naartoe zouden mogen gaan en tag in je reactie de vriend(in) die je mee zou willen nemen.
3. like de facebookpagina van Manichel

https://www.facebook.com/beautyfanatic.nl?pnref=lhc

Deniseevy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 22:42

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 22:57

Ik heb Paper Towns inderdaad ook nog liggen om te lezen :j maar eerst Looking For Alaska. Ik werd bij TFIOS overigens ook helemaal niet zo emotioneel eigenlijk

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 23:09

Over wat gaan die boeken want ik ken ze niet en ben best benieuwd.

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 23:26

Coole outfit Anoukkk!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 00:49

Yv_ schreef:
HippoLogic schreef:

Misschien is het leuk om eens aan te kaarten waarom je juist voor die combinatie gegaan bent? Ik ben altijd erg nieuwsgierig waarom mensen een bepaald iets gaan doen.

Parelli ging niet over vrijheidsdressuur en P had een duidelijk stappenplan: als je paard niet doet wat op pagina 6 staat, ga terug naar pagina 3.

En voor vrijheidsdressuur waarbij in mijn hoofd het woord VRIJHEID voorop stond gebruikte ik clicker training. Daar was geen duidelijke lesmethode voorhanden. Dus dat was een kwestie van zelfstudie en aanmodderen en de bestudeerde leertheorie uit mijn studie in de praktijk toepassen.

Ik gebruikte de 2 methoden ook niet door elkaar (gelukkig) maar naast elkaar. Nu moet ik erom lachen dat ik zei: "Ik ga even parellien of clickeren". Mijn methode is mijn leefstyle geworden: richten op het positieve. Ik moet zeggen dat ik zelf ook harder en liever werk met een compliment of een salaris dan een ferme tik me motiveert tot iets.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 09:09

Ah okee, thanks voor je uitleg +:)+ .

Leuke winactie, ik doe alleen helemaal niets met sm behalve bloglovin' :).

Serietjesss