Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sheran

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 17:09

Klinkt heel sneu maar... ik heb hier geen vrienden :') . Ook elders geen vrienden aan wie ik zoiets zou kunnen/willen vragen. Helaas :)

Ik was sowieso van plan het meteen bij het antwoorden te zeggen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 17:10

En als de deal rond is pakketje meenemen en het onderweg of daar op de post doen? Ik weet natuurlijk niet wat je gaat doen maar er is vast wel een post punt :)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 17:12

Ja, als er ronde deals zijn voor ik wegga zal ik dat ook zeker doen :). Het gaat meer om de mensen die mailen terwijl ik daar ben :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 17:51

Vind dat niet aso hoor...
Voor het zelfde geld heb je ff geen internet of lig je bij wijze van ff int ziekenhuis ofzo, tja dan kan je ook niet gelijk iets opsturen toch? :p

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 17:53

Ik heb net weer eens ff flink opgeruimd en alles op mp gegooid, moet alleen nog 3 zadels er op zetten. Ben benieuwd wat hier nu weer op af komt.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 17:58

Hèhè, mijn pakje uit België is na een week eindelijk gearriveerd.... blijf je dan de hele week al voor thuis, grmbl.

En ik had een trui-jas achtig iets gekocht.
Stonden gewoon eigen foto's online van een zandkleurige jas van zo voor het oog een particulier die wat kleding aan het opruimen was, leuk apart ding die jas +:)+

Ik zag diezelfde ook nog van iemand anders is het groen, voor 15 euro en ook nieuwstaat, maar vond die gelige leuker. Die was wel 35 euro dus ruim 2x zo duur maarja nieuw is hij iets van 90 euro had ik gezien.

Nu ontvang ik het pakje van die zandkleurige jas...ik pak hem uit en haal er een helemaal zwarte jas uit??
Wel hetzelfde model verder, maar dit is dus een hele andere dan die op de foto's -O-

(en hij meurt nog een uur in de wind naar sigarettenrook ook :r )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 18:16

Tijd geleden, denk wel een jaar, kwam er iemand om een konijnenhok op te halen, nou oke prima ja.
Dus mensen belden aan en mijn vader had voorgesteld of hij even moest helpen de konijnenhok in de kofferbak te zetten, was een superkleine auto en met veel gewurg zat dat ding in de kofferbak.

Dus, betalen, de vrouw doet haar portemonnee open, zegt tegen haar man; ik heb geen geld bij me.
Man vraagt vervolgens aan mijn vader of hij ergens naar de bank of ergens kan om geld op te halen.
Mijn vader dus gezegd daar en daar staan wel pinautomaten, dus afwachten maar of die mensen terug kwamen.. Gelukkig super nette mensen en zijn wel terug gekomen, maar goed had ook anders kunnen aflopen..

Maar hoe dom is het als je je geld vergeet terwijl je wat gaat kopen? :+

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 18:20

Ik wacht nu al ruim een maand op een jas die ik van een bokker heb overgekocht...

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 18:25

dat ziet er niet best uit als je een maand moet wachten...

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 18:31

Wat zouden jullie voor een Samsung compact camera vragen? Ding kost nieuw ruim 150 euro en is zo goed als nieuw. Inclusief opbergtasje.

Ik heb tot nu toe alleen een bod van 20 euro gehad :roll:

En iedereen die interesse heeft in mijn Xbox, die reageert niet meer. Of ze bieden 80 euro, terwijl er duidelijk in de advertentie staat dat hij onder de 100 euro gewoon niet weg gaat :=

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 18:33

Bij camera's is het helaas vaak: winkel uit, helft minder waard. Ik zou zeggen 50 - 60 euro.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 18:34

Helaas maar idd wel waar.. Max 50,-..

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 18:49

xFioon schreef:
Ik wacht nu al ruim een maand op een jas die ik van een bokker heb overgekocht...

nou dat vind ik echt niet kunnen tenminste als je ook al betaald hebt, of wacht je op reactie voor verdere gegevens?

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 19:20

Ik kreeg op een studieboek een bod van de helft van de vraagprijs, dus heb maar teruggemaild dat het niet weggaat voor de helft van de vraagprijs, dat ze het voor bedrag X mag hebben en niet voor de helft. Krijg ik binnen 1 minuut: heb al iemand anders benaderd zelfde prijs. Dussss... Veel plezier daarmee dan.
Ga er zo maar weer wat dingen opnieuw opzetten.

Hebben meer mensen hier problemen met foto's uploaden op de bokt markt? Bij mij wil dat dus echt niet, ik moet elke keer eerst de advertentie versturen, dan weer bewerken, kan ik weer 1 foto doen, weer versturen, weer bewerken, etc. Anders wil hij ze niet uploaden... Heel raar. En alle foto's die ik met mijn pas nieuwe camera maak die zijn te groot voor op marktplaats en moet ik allemaal verkleinen... :(

Nee, allang betaald natuurlijk. Elke keer zegt ze het te verzenden, leest mn pb's wel en heb nu gestuurd dat ik mijn geld terug wil...

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 20:29

Over dat weekje Ameland, ik zou het niet in de advertentie zetten.
Je weet het maar nooit, je hebt altijd een paar gekken die je huis misschien opzoeken als je weg bent.. :=
Maar het mailen kan wel! :j

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 20:42

Voordat je het geld binnen hebt, duurt het meestal ook een paar dagen :j.

Kun je het pakketje niet in Ameland op de post doen? :+

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 20:55

Nee ik ging het ook niet in de advertentie zetten :mrgreen:
En ik ga ook niet alle kleren waar mensen misschien op gaan bieden op de fiets meeslepen :+. Maar degene waar al op geboden is wellicht wel :j

Overigens heb ik geen eigen huis maar woon ik met 2 anderen, dat scheelt :)

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 21:09

Ohh haha, ik dacht dat je met de auto ging, maar ik heb niet goed gelezen :D

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 21:22

xFioon schreef:
Ik kreeg op een studieboek een bod van de helft van de vraagprijs, dus heb maar teruggemaild dat het niet weggaat voor de helft van de vraagprijs, dat ze het voor bedrag X mag hebben en niet voor de helft. Krijg ik binnen 1 minuut: heb al iemand anders benaderd zelfde prijs. Dussss... Veel plezier daarmee dan.
Ga er zo maar weer wat dingen opnieuw opzetten.

Hebben meer mensen hier problemen met foto's uploaden op de bokt markt? Bij mij wil dat dus echt niet, ik moet elke keer eerst de advertentie versturen, dan weer bewerken, kan ik weer 1 foto doen, weer versturen, weer bewerken, etc. Anders wil hij ze niet uploaden... Heel raar. En alle foto's die ik met mijn pas nieuwe camera maak die zijn te groot voor op marktplaats en moet ik allemaal verkleinen... :(

Nee, allang betaald natuurlijk. Elke keer zegt ze het te verzenden, leest mn pb's wel en heb nu gestuurd dat ik mijn geld terug wil...

dat met die foto's heb ik ook altijd als ik foto's gemaakt heb met de spiegelreflex camera, als ik foto's maak met mijn telefoon niet, het komt doordat de foto's te groot zijn, jou nieuwe camera zal ook wel veel pixels hebben dus is een foto al snel een paar mb

soms kun je de instelling van je camera iets veranderen waardoor je er geen last meer van hebt

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 21:23

ik heb net al het eerste verkocht van alle spullen die ik vanmiddag op mp gezet heb, nu de rest nog

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 21:27

Pissige mevrouw.

Had een boek te koop met hoe overleef ik de brugklas.
Kaft is op de kop. Duidelijk vermeld incl. foto's.
En de prijs was er ook na...

Krijg ik net mailtje dat het boek is ontvangen, maar als ze had geweten dat de kaft op de kop stond dan had ze hem nooit gekocht...

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 21:33

Als het in de tekst staat kan ze niet mopperen.

Fioon gebeurt mij ook wel eens, gewoon later opnieuw proberen

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 21:43

Dit was de omschrijving van het boek:
Citaat:
Francine oomen- hoe overleef ik de brugklas?
Zo goed als nieuw, maar de kaft is op de kop (zie foto 2)

En dit de foto:
Afbeelding

Niet te missen toch?

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 21:49

uh! van sommige mensen krijg ik zo'n hard hoofd he,
dit keer heb ik een zadel te koop staan, nouja iemand toont interesse via fb.
verteld diegene mij dat dr paard volgende week aankomt ze wist niet wat een inch maat was en een boommaat dus hieruit haal ik dat het haar eerste keer een eigen paardje is.
ik adviseer haar dus ook dat ze beter dan niet via internet een zadel kan aanschaffen aangezien je dan niet weet of die wel goed ligt.
waarop ik bot word onderbroken 'dat zij dat wel kon zien'
oke duidelijk, dus ik dr nog eens goed verteld dat als zij nog niet eens wist wat een inch maat is, ze toch echt beter een zadelmaker erbij kan halen dan zometeen een paard met rugklachten te hebben, zadelmakers zijn immers goedkoper dan als je er een kraker of iets dergelijks bij moet halen.
wou alleen maar advies geven, word je weer botweg afgezeken dat je niet zo door moet zagen en blokt ze je.
nou zoek het dan maar fijn uit, hoop voor dr paardje dat ze geen verkeerde keuze maakt. arm ding.

sorry moest het eff zeggen UGH.

ondertussen ook het geld van een boktgebruiker van het nooit verzonden hoofdstel ook niet terug gekregen! sommige mensen, kan ze wel schieten.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 22:08

haha nee dat is zeer duidelijk! Niet jouw fout...