Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Smee__ schreef:Oh die korte broek van de vorige pagina is leuk! Hoeveel was die?
En ik las Olaf teenslippers?Die moet ik hebben, hoort bij m'n joggingbroek, trui, sloffen en knuffel! Nee hoor, ben niet obsessed met Olaf
xRoosss schreef:Bikini hierboven in Enschede niet zien hangen afgelopen donderdag. Is wel een hele leuke zeg! Verder viel de buit mee bij mij, maar was ook niet specifiek ergens naar op zoek. Vond ook dat er nog veel dezelfde blousejes hingen die er in januari ook al waren.. Alleen in meerdere kleuren.
Kussentje
[ [url=m/LsXB40.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gehaakt dingetje, deze ga ik overigens retourneren![]()
[ [url=m/M0Dj2k.jpg]Afbeelding[/url] ]
En een simpel T-shirt
[ [url=m/YbgHFd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder nog de wel bekende Olaf joggingbroek, ondergoed, sokken, driekwart sport legging en een slaap legging
_sharonnn schreef:xRoosss schreef:Bikini hierboven in Enschede niet zien hangen afgelopen donderdag. Is wel een hele leuke zeg! Verder viel de buit mee bij mij, maar was ook niet specifiek ergens naar op zoek. Vond ook dat er nog veel dezelfde blousejes hingen die er in januari ook al waren.. Alleen in meerdere kleuren.
Kussentje
[ [url=m/LsXB40.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gehaakt dingetje, deze ga ik overigens retourneren![]()
[ [url=m/M0Dj2k.jpg]Afbeelding[/url] ]
En een simpel T-shirt
[ [url=m/YbgHFd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder nog de wel bekende Olaf joggingbroek, ondergoed, sokken, driekwart sport legging en een slaap legging
Aaah waarom ga je m terug doen? Hij is leuk! Welke maat is het?
Cemlys schreef:Hier ook een beste buit gehaald haha. Morgen even alles op de foto. 2 jurkjes, 2 skinny broeken, trui, sportshirt en broekje, schoenen, bloesje, slaapshortje, my little pony slaapster en pyama van Disney, keep calm shirt, ijslollyvormpjes. Oh en een olaf joggingbroek maar helaas de verkeerde maat mee dus die moet terug.