landvrouw schreef:ja ik dacht serieus dat die dat zeija dat verstond ik ook. De tweede doelman op de bank kreeg een kaart.
jaa maar als je gaat kijken bij de live uitslagen, dan staat dat er niet bij.Staat dat er 3 gele kaarten zijn geweest, allemaal in het veld. Maar wel 2 tegelijk aan elk team een
Uh maar hoe kan dat dan dat iemand op de bank een gele krijgt ik meende ook dat ik dat hoord e hoor, alleen ik zag het niet want ik was in de keuken
Ik vind dat je wel een groot verschil ziet in het tempo en de secuurheid van de passes als je dat vergelijkt met de Nederlanders.
Ladybird schreef:Uh maar hoe kan dat dan dat iemand op de bank een gele krijgt ik meende ook dat ik dat hoord e hoor, alleen ik zag het niet want ik was in de keukenIk hoorde t wel, maar zag niet. Dus weet ook niet of het überhaupt in beeld is geweest.
Het valt trouwens ook wel op dat het tempo zo hoog ligt, dat de regie niet eens de tijd krijgt om herhalingen uit te zenden
Ik vond dit een vermakelijk spel om naar te kijken. Spanje is niet wat ze twee jaar terug waren en Italië heeft mij positief verrast.
onze mannen zijn uit eten!Dat was inderdaad heel snel. Dacht ik kan zo wel beginnen te kijken, maar toen was er al een goal
Die krijgen nu een bijspijker cursus 'hoe maak ik een doelpunt'. En dit is inderdaad goed beeldmateriaal daarvoor!
Uit eten? Dat heb ik niet meegekregen. Ik wil wakker blijven voor Studio Sportzomer, maar ik ben wel echt moe.Dus misschien dat ik zo mijn oogjes even dicht doe.