Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

juval

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:10

Mooi gesproken Jolliegirl!

Marcella :(:) veel sterkte!

Telpeva, wat verdrietig, dikke knuffel

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:12

Stiekem is dit topic af en toe best gezellig :') en precies wat jolliegirl zegt eigenlijk.

En mijn hele minimale ergernis, die volledig uit een comfort standpunt weg komt, ik wil gewoon heel graag in mijn pyjama en oodie blijven hangen de hele dag, maar moet toch een beetje presenteerbaar op het stembureau komen :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:24

Nieuwe medicatie ingenomen en gelijk een halve paniekaanval omdat ik dat eng vind.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:31

Ahh wat goed van je dochter Jolliegirl! Mooie kijk op de situatie ook, meer ruimte om tijd samen door te brengen. Ook als dat passief is is het tijd samen.

Wat mijn gerbiltje precies mankeerde is onbekend, onderzoek bij zo'n klein diertje is moeilijk. Er was iets aan de longen, mogelijk een longontsteking, mogelijk kanker.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:12

Misschien in het voorjaar een paar dagen weg, dan is jullie dochter ook weer ouder en als je een huisje huurt in het laagseizoen zit je lux en heel goedkoop.Veel beterschap voor jullie allemaal. Komt goed hoor.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:13

2 straatgenootjes staan te kletsen voor mijn raam. Mevrouw heeft nogal een harde stem, dus ik kan alles meegenieten en eigenlijk ook best irritant. Ik wil op mijn bank gaan lunchen, maar dan zit ik zo'n beetje naast ze := (ik heb een groot raam)

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:21

Sterkte Telpeva :knuffel:

Ik voel mijn lies amper meer na de angiografie, wat op zich geen ergernis is, maar ik moet me nog heel erg koest houden tot en met vrijdag en dat wordt wel erg moeilijk als je nergens last van hebt -O-

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:31

Ik ben zo zo zo teleurgesteld in de staat van zorg in Nederland. Niet omdat ze niet willen, maar omdat er zo hard is bezuinigd. Er is een wachttijd van 9 tot 12 MAANDEN voordat ik zou kunnen starten met een behandeling... :( Er is geen plek, geen geld en er zijn geen mensen...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:40

Maar er is niet bezuinigd op de zorg, toch? Er gaat ieder jaar nog meer geld naartoe. Dat het inefficiënt is, is dan weer wel zo, volgens mij.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:42

Ik zit net lekker in m’n schoonmaakmood en nu moet ik weg.

Ik had al helemaal zin om de bank van de kant te halen en daaronder te zuigen en dan tegelijk alle plinten te doen. Die drang heb ik Ehm…. Nooit!

Dus snel wat leuks gaan doen… m’n nieuwe uitlaathondje (Als vrijwilliger) ophalen en uitlaten!!!!! :D

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:45

Toevallig bij de projectweek laatst een lezing hierover gehad van een directeur van een ziekenhuis en het probleem met de zorg is meer dat de werkdruk niet bij te houden valt. Er wordt niet veel aandacht gegeven aan preventieve zorg waardoor alles behandeld moet worden, waaronder voorkombare problemen. Niet alles kan voorkomen worden natuurlijk, maar als een deel van die problemen al op tijd aangepakt kunnen worden zodat het niet bij ziekenhuizen terecht komt gaat er al heel wat druk van de zorg af.

Nu ging het bij die lezing op een gegeven moment zo enorm over gewicht dat ik dacht...niet alles wordt opgelost door af te vallen en overgewicht kan soms juist een symptoom zijn, maargoed :')
Laatst bijgewerkt door Polarize op Gisteren, 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:46

De hele zorg is inefficiënt. Er zijn bv allemaal protocollen waar men zich aan moet houden.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:51

Knudd schreef:
Ik ben zo zo zo teleurgesteld in de staat van zorg in Nederland. Niet omdat ze niet willen, maar omdat er zo hard is bezuinigd. Er is een wachttijd van 9 tot 12 MAANDEN voordat ik zou kunnen starten met een behandeling... :( Er is geen plek, geen geld en er zijn geen mensen...

Op wat voor behandeling moet je zolang wachten?

--

Dat is trouwens wel hoe de zorg er voor iedere Nederlander uit gaat zien als het zo doorgaat in de zorg.
Het gebeurd nu al bij veel doelgroepen dat er echt hele slechte zorg is.

Straks al iedereen het treft verwacht ik pas dat er verandering gaat komen.

Maar dit was 10 jaar geleden al voorspeld.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:53

Ik was nog geen 01 minuten bezig, zit mijn manager te hameren op snelheid en efficiëntie, bleek ik al verder te zijn dan zij bedacht had :+

"Oh" maar geen excuses niks. Niet anders van haar gewend overigens.

Sta al op het punt om mezelf ziek te melden, omdat mevrouw het nodig vindt om me belachelijk te maken en tegen me te schreeuwen en te schelden. Gisteren zelfs met een vertrouwenspersoon erover gehad.

Ze hoeft me nog maar 1x aan het huilen te krijgen en ik vertrek direct ziek naar huis. Zit inmiddels bijna elke dag over de zeik thuis.

Het werk is zo leuk, maar zij verpest het zo enorm |(

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:54

Bijna alle partijen willen flink bezuinigen op de zorg, dus beter zal het zeker niet worden.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:30

Mooi gezegd, Jolliegirl! Wij Nederlanders zijn veel te gehaast. Zou soms willen dat we meer die mañana mañana instelling zouden hebben. Morgen weer een dag, de wereld vergaat niet. Of zoals mijn tante zegt: “Gaat er iemand dood? Nee? Dan is het zo erg nog niet.”

Ik heb zo geen zin om naar het afdelingsuitje te gaan. Het is ook echt van 15 tot 19:30. En dan ben ik erna zo gaar dat van lezen of schrijven waarschijnlijk niks komt :+

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:34

Ik erger me eraan dat het hier zo moeilijk is om een uitje te organiseren want heb zelf niet echt een afdeling en weinig mensen willen er tijd voor maken :Y) .

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:37

Josien_ schreef:
Ik erger me eraan dat het hier zo moeilijk is om een uitje te organiseren want heb zelf niet echt een afdeling en weinig mensen willen er tijd voor maken :Y) .

Ga in mijn plaats :)* :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:52

Josien_ schreef:

Wij gaan dit weekend op uitje
Ik kan je wel meesmokkelen.

Mijn collega’s zijn wel allemaal saaie administratie mensen :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:53

denisesilver schreef:
Mooi gezegd, Jolliegirl! Wij Nederlanders zijn veel te gehaast. Zou soms willen dat we meer die mañana mañana instelling zouden hebben. Morgen weer een dag, de wereld vergaat niet. Of zoals mijn tante zegt: “Gaat er iemand dood? Nee? Dan is het zo erg nog niet.”

Ik heb zo geen zin om naar het afdelingsuitje te gaan. Het is ook echt van 15 tot 19:30. En dan ben ik erna zo gaar dat van lezen of schrijven waarschijnlijk niks komt :+

Wat gaan jullie doen ?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:57

Voor zover ik begrijp een kookworkshop met producten van eigen kweek van de boerderij waar we heen gaan. Maar pin me er niet op vast.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:02

denisesilver schreef:
Voor zover ik begrijp een kookworkshop met producten van eigen kweek van de boerderij waar we heen gaan. Maar pin me er niet op vast.

Zijn jullie ook een agrarisch kantoor ?
Jij zat toch ook op de boekhouding of heb ik dat mis?

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:03

Ik ga graag met jullie mee op al jullie team uitjes hoor _O-

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:20

Sterkte Telpeva en Jolliegirl :(:) . Grooooooooooooooooooooooote ergernis: het weer. Nu waait het alweer een storm en straks gaat het regenen. Zo eerst de beestjes maar binnen zetten.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:25

Ugh ik heb volgende week "kerstuitje". Eerst de volle vrijdag werken en dan aansluitend 2 uur in een partybus zitten, daarna een te sjiek diner en dan feest IN dat suffe restaurant... Tot 4 uur s ochtends _O- _O-

Leuk bedacht jongens maar ik en mijn beste collegas gaan om 10u / half 11 naar huis. Taxi vriend :Y)