Ik ga juist heel erg goed op dit weer. Ben ook echt gek op de herfst. Het is hier nu al een paar uur weer droog.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:MarlindeRooz schreef:Omdat ze geblokkeerd is?
Als iemand mij zonder aanwijsbare reden blokkeert ga ik niet meer reageren of contact zoeken.
Maar hoe weet je zeker dat ze geblokkeerd is dan?
Alja schreef:Ik heb iemand op vinted een bericht gestuurd met een vraag.
Daarna pas haar bio gelezen en daar staat in dat ze in januari de diagnose heeft gekregen ongeneeslijk ziek en ze is al een week niet meer online geweest.
Schaam me nu dat ik haar een vraag heb gesteld maar ze is miss ook wel overleden.
fjordjes schreef:Nee was echt niets kwetsend, iets met F1 en de sims, niks geks. 14 maart nog contact gehad, toen vroeg ze me of ze nog een keer mee mocht naar stal en mijn paard rijden, ja tuurlijk prima. Daarna heb ik even niets meer gestuurd maar zij uit zichzelf ook niet meer, maargoed ik heb echt niet met elke vriendin dagelijks of wekelijks contact.
En nee ik heb mijn vinkjes uit staan dus ik kan niet zien of ze blauw worden. Maar ik weet wel dat als een profielfoto ineens niet meer zichtbaar is en daarvoor wel ik geblokkeerd ben.
MarlindeRooz schreef:Migraine? Prima
Gescheurde pees in m’n schouder? Prima
Scherp plastic dat onder m’n nagel een wond maakt? Prima
Menstruatiepijn? Prima
Maar een snee in het midden van je onderlip. ALLES doet pijn. En het heelt niet. Ik smeer me een ongeluk. Maar de tranen springen me steeds in de ogen als ik beweeg, eet of drink.
DuoPenotti schreef:Alweer eens Jumbo die hun eten niet vers heeft....
Dacht laten we eens makkelijk soepje maken![]()
[ Afbeelding ]
Shenavallie schreef:DuoPenotti schreef:Alweer eens Jumbo die hun eten niet vers heeft....
Dacht laten we eens makkelijk soepje maken![]()
[ Afbeelding ]
Dit had ik een tijdje terug bij Plus een paar keer achter elkaar en toen heb ik besloten geen 'vers'pakketten meer te kopen. De recepten heb ik bewaard, dus nu maak ik het met zelfgekochte groente.
Shenavallie schreef:MarlindeRooz schreef:Migraine? Prima
Gescheurde pees in m’n schouder? Prima
Scherp plastic dat onder m’n nagel een wond maakt? Prima
Menstruatiepijn? Prima
Maar een snee in het midden van je onderlip. ALLES doet pijn. En het heelt niet. Ik smeer me een ongeluk. Maar de tranen springen me steeds in de ogen als ik beweeg, eet of drink.
Heb je er al honingzalf (wat je ook voor de paarden gebruikt) op gedaan?