Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JudithGigi

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 17:27

Van die "grappige" filmpjes van paarden op Instagram die eigenlijk gewoon neigen naar mishandeling

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 17:32

mensen sorry voor de regen, dat komt omdat ik weer paardrijles heb. Dat hoort erbij he? les in een buitenbak is standaard regen.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 17:34

Ik woon in het buitengebied, dat is gewoon standaard regengebied -O-

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 17:37

pjer schreef:
mensen sorry voor de regen, dat komt omdat ik weer paardrijles heb. Dat hoort erbij he? les in een buitenbak is standaard regen.

Iig is mijn haar gewassen :')

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 18:12

Shirley schreef:
Ik woon in het buitengebied, dat is gewoon standaard regengebied -O-

Ik woon. Dus regen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 18:21

Het zonnige zuiden kunnen ze ook wel doorstrepen

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 18:30

pjer schreef:

Waarom heb jij ook paardrijles dan :roll:

Die wil ik ook wel. Maar ik wil geen regen. Dilemma.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 18:32

Belachelijke biedingen |o Dekgeld bijna verdubbeld, kosten voor chippen etc allemaal duurder geworden. Ik ben echt de laatste die fokt om er aan te verdienen, vind het gewoon het mooiste wat er is en ben zo trots als een nieuwe eigenaar laat weten gelukkig te zijn met een door mij gefokt dier. Ben ook altijd nog gezakt in de prijs, als ik er een goed gevoel bij heb, dan ga ik dat niet stuk laten lopen op een een paar honderd euro.

Nu vraag ik echt al een hele nette prijs en als een fantastisch huis afhangt van een paar euro, dan zak ik alsnog.. Maar denken mensen nou echt dat als je een mailtje stuurt met alleen een bedrag, op nog niet de helft van de vraagprijs, dat ik dan zeg; Kom maar halen? :?

Dat mensen het teveel vinden, helemaal prima, maar scroll dan gewoon lekker verder. Mensen die nog geen fatsoenlijk bericht kunnen sturen als ze interesse hebben, dat zijn over het algemeen toch niet de mensen waaraan ik mijn dieren graag verkoop.

Bij een eerder veulen was het al, hij beweegt het minste van alle pony's die ik heb, had hem liever zwart gehad en ben niet zo van veel wit.. Maar dan wel afdingen. Als je het zo'n vreselijk beest vind, koop hem dan gewoon niet :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 18:33

Buren die weer enorm aan het schreeuwen zijn tegen hun kind (jaar of 2). Snap dat het je opbreekt als je kind zoveel huilt. Maar schreeuwen is niet de oplossing. -O-

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 18:41

De regen, ik ga zo voor de 3e keer door de regen vandaag..

Vanmorgen naar de Huisarts, Ziekenhuis en weer naar huis. Eigenlijk al 3 x

Vanmiddag richting het graf van mijn moeder, en nu heerlijk warm binnen maar vanavond
met z'n allen even uiteten dus ook weer naar buiten.

5e keer dan van maken? _O-

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 18:42

Van die veel te fanatieke politie studenten. Zelf een fout maken op de snelweg en dat in mijn schoenen proberen te schuiven, ja doei. _O-

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 19:04

Ik heb stress voor mn toelating en mijn broer loopt te klieren _-:(

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 19:11

Daphne__ schreef:
Belachelijke biedingen |o Dekgeld bijna verdubbeld, kosten voor chippen etc allemaal duurder geworden. Ik ben echt de laatste die fokt om er aan te verdienen, vind het gewoon het mooiste wat er is en ben zo trots als een nieuwe eigenaar laat weten gelukkig te zijn met een door mij gefokt dier. Ben ook altijd nog gezakt in de prijs, als ik er een goed gevoel bij heb, dan ga ik dat niet stuk laten lopen op een een paar honderd euro.

Nu vraag ik echt al een hele nette prijs en als een fantastisch huis afhangt van een paar euro, dan zak ik alsnog.. Maar denken mensen nou echt dat als je een mailtje stuurt met alleen een bedrag, op nog niet de helft van de vraagprijs, dat ik dan zeg; Kom maar halen? :?

Dat mensen het teveel vinden, helemaal prima, maar scroll dan gewoon lekker verder. Mensen die nog geen fatsoenlijk bericht kunnen sturen als ze interesse hebben, dat zijn over het algemeen toch niet de mensen waaraan ik mijn dieren graag verkoop.

Bij een eerder veulen was het al, hij beweegt het minste van alle pony's die ik heb, had hem liever zwart gehad en ben niet zo van veel wit.. Maar dan wel afdingen. Als je het zo'n vreselijk beest vind, koop hem dan gewoon niet :')

Ik vind het een leuk veulen. Je kunt nog een uitgebreider filmpje doen. Dat je hem poetst/hoefjes uitkrabt, dat je met hem langs de weg loopt. Zoiets zou bij mij nog wel de doorslag geven om te gaan kijken.

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 19:18

1 woord 5 letters: regen
Soms vind het toch niet fijn buiten werken...
Laatst bijgewerkt door flintstones op 11-03-24 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 19:21

Iemand heeft een scheet gelaten in de volle metro

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 19:40

Telpeva schreef:
Iemand heeft een scheet gelaten in de volle metro

Weet je waarom een scheet stinkt?
Dan hebben de doven er ook nog wat aan.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 19:44

_O- die ga ik onthouden!

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 19:45

Mijn schoonmoeder laat er wel eens 1 vliegen en dan heeft ze niet in de gaten dat wij dat gehoord hebben :))

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 20:11

Ga ook een keer naar de stad hoor.

Met m'n moeder naar de ici Paris voor een foundation oid. Jonge meid met kneiter lelijke make-up en bronzer 3 tinten te donker: "Nee oudere huid met rimpels. Kan echt geen foundation over, wordt er echt niet mooier van hoor".
Douglas: pffff. Hier, deze is speciaal voor de wat oudere huid zodat het beter pakt. Staat harstikke mooi!

En de politie kunnen bellen omdat ik ruzie zag en een broekie een wapenstok oid bij had en mogelijk een mes. Lekker wereldje hoor.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 20:40

Meerder ergernissen...
Vanmorgen in een overvolle tram staan als haringen in een ton...
Vanmiddag het totale overzicht kwijt raken bij mijn nieuwe taken en vervolgens half jankend in de keuken staan met een collega erbij... niet meer weten wat ik nu wel of niet moet invoeren.

En een mailtje krijgen van de dealer: Gefeliciteerd met uw nieuwe auto... terwijl mijn auto er nog niet is...

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 22:17

Eerste mailtje voor een andere woonst is verzonden.Het is een appartement,vlak bij de pony's.Even duur als de vrijstaande woning met tuin waar ik nu zit.Ik wil helemaal niet op een appartement zitten,voel me echt opgesloten dan.
Ik had wel een vrijstaande woning gezien in dezelfde prijsklasse maar die is nog verder van de weides gelegen dan waar ik momenteel woon.
Ik ga er wel niet op hopen.

Edit:omdat de eigenaar het contract vroegtijdig opzegt,is hij me een schadevergoeding verschuldigd van 9 maanden huur.Ik heb 6 maanden de tijd om iets anders te vinden.Hoe sneller ik wat vind,hoe meer ik daarvan overhoud.
Ik zou wettelijk langer mogen blijven als ik dakloos dreig te worden maar dan moet ik langs de vrederechter.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 07:47

Dat ik voel dat er een migraine aanval aan zit te komen, maar deze nog niet voldoende doorzet om ziek te melden.

Al doen ze daar sowieso wel moeilijk over, ziek melden.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 08:18

Zou voor mij een reden zijn om een andere baan te zoeken. Ziek is ziek en moet niet ook nog stress opleveren.
Sterkte vandaag.

Ik heb al dagen een enorme knoop in mijn maag. Slaap heel slecht ( niet echt nieuw, maar met wat er speelt helpt het zeker niet mee ) en heb zo een heel belangrijke intake van 2 uur waar ik wel enorm tegen op zie.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 09:40

Ik dacht dat bouwvakkers altijd vroeg beginnen? Komen net aangekakt

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 09:43

DuoPenotti schreef:
Ik dacht dat bouwvakkers altijd vroeg beginnen? Komen net aangekakt

je mag de mijne ( nou ja die van de buren) lenen, standaard 6.30 maar 1x zelfs om 5.45. Neem ik jouw latertjes wel...

mijn ergernis: ik heb om 9.00 een zoom voor het werk maar ze staan hierbuiten geluid te maken of het nieuwe dak er weer af moet.