Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 18:57

Berdien schreef:
Zo. Fücking. Warm.

Dit, en dat de airco van de bus er ineens mee kapte ;(

(Gelukkig doet ie het weer, maar was een verdomd warm uurtje)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 19:13

Een kapotte airco is niet lollig met dit weer!

Mijn merrie is een teckel van ruim 800 kilo geworden ^) Hou óp met groeien paard, het is wel een keer mooi geweest.
Afbeelding

nicole_floor

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 19:26

Dit. -O-
Afbeelding

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 19:36

DuoPenotti schreef:
Nyaleti
[quote="DuoPenotti schreef:
Dat ik normaal bij migraine sumatriptan slik
Deze was niet leverbaar krijg je immigran mee. Fijn. Waren ze bij de apotheek wel even vergeten te vertellen dat deze ruim 100!! euro meer kost.... -:(-
Ja zo kom je wel door je eigen risico heen....

Ja schandalig hè.
Ik heb ze nooit helemaal op, bestel per 8 tegelijk.
Als ik dit had geweten had ik er 2 besteld en dan was daarna misschien de oude weer op voorraad.

Ik heb contact gehad ondertussen met de apotheek.
Aangegeven dat ik dit niet netjes vind. Kijk dat er aan prijsverschil in zit prima, maar meer dan 100!
Dan mogen ze mij wel even vragen of ik ze echt nu wil.
En dat ze maar een notitie bij mijn naam moeten maken dat ze me voor zoiets voortaan informeren.
De vrouw aan de telefoon gaf aan dat ze niet zeker wist of dat in het systeem gezet kon worden maar ging dat overleggen.

Werd ik net terug gebeld, het kon in het systeem, dus volgende keer krijg ik dan de melding van het prijsverschil.
Maar ze gaf zelf ook aan geschrokken te zijn van dit bedrag (wisten ze dat niet dan?)
En zou het ook in de teamvergadering aangeven, want ze verwacht nu wel meer telefoontjes. Dat zulke verschillen standaard gemeld gaan worden.
Fijn. Word het toch serieus opgenomen.
Al heb ik daar nu dus niks aan...

En het belachelijkste is dat hier in Nederland een magazijn vol ligt met Sumatriptan maar dat is voor Belgie bestemd.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 19:40

Dat meen je niet!!

Welke klojo is daar verantwoordelijk voor?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 20:35

Ik heb ook Immigran mee gekregen terwijl ik al jaren aan de Sumatriptan zit.
Had toen ook meteen de laatste 3 gekregen er van (Immigran)

Laatste keer dat ik een aanval was februari '23, en hoop de komende tijd ook geen aanval te krijgen.
(De aanval komt altijd als een verrassing)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 21:19

Nyaleti schreef:
rien10 schreef:
Midas Dekker.

Mijn hemel ja.
8)7 :evaw:

Zoo ja dit!

@Pablobokt, hij was bij tv bij Op1, gisteravond. Ik zat het stuk nu net terug te kijken, wat een rare kleinerende en onvriendelijke vertoning was dat.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 00:00

Maylene0910 schreef:
2 weken terug met 3 vragen teveel op laatste onderdeel gezakt voor auto theorie, 2x6u cursus gehad ervoor zelfs. Mag overmorgen weer examen doen, maar de oefenexamens haal ik steeds net niet :/ En anders opnieuw cursus volgen maar dat is nogal vermoeiend, had erna nog bijna een week last van vermoeidheid -O-

Gelukkig was ik niet de enige vandaag..

Wat mij trouwens wel heel erg helpt om na elk oefenexamen de antwoorden van de foute vragen voor mezelf op te schrijven en later nog eens door te nemen. Maar soms krijg je op het echte examen toch nog hele specifieke vragen die je dan net niet hebt onthouden.. dat maakt het soms wel lastig.

Ik twijfelde bijvoorbeeld net of een militaire collone wel of niet voor mag als zij achter haaientanden staan.. nouja niet dus.. pas als er één auto overgestoken is. Maar op een gelijkwaardig kruispunt mogen ze weer wel altijd voor.. net zoiets..

En dit soort dingen maak je in het echt ook bijna nooit mee. En bv als je lading wilt bevestigen op je auto kun je dit toch ook even opzoeken.. ik denk niet dat iedereen z'n hele leven gaat onthouden hoe ver een fiets aan de zijkant cd auto mag uitsteken :') (hoewel ik dit net weer wel wist)

Maar ik vind het stom dat ze dat soort dingen er ook bij hebben terwijl je beter kan focussen op wat er dagelijks gebeurt in het verkeer. Maarja, ik probeer dus maar elk klein detail ook te leren.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 00:09

JudithGigi schreef:
Een kapotte ice pack in mijn ice vibe boot van Waldhausen binnen 2 weken na gebruik al. Ik Agradi gemaild. Hun oplossing: Je krijgt een terugbetaling als je een foto stuurt dat je de boot doormidden hebt geknipt.

Pardon??? Ik ga toch geen werkende boot slopen omdat één ice pack die prima te vervangen is kapot is?? Dat is toch te gek voor woorden?

Ik vind het ook te gek voor woorden, maar dat is te danken aan de mensen die misbruik maken van systeem. Zeggen dat iets stuk is terwijl dat niet zo is. Ik snap dat ze kapot spul niet terug willen en dan lossen ze het zo op.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 06:49

Weidepaal vervangen.. Bovenaan 2 draden van dat dikke koord en onderaan 3 staaldraden. Vooral die staaldraden er weer op krijgen was echt een rotwerk.

Bij 1tje kwam ik ineens ook een cm of 15 te kort.. Ik kreeg hem met geen mogelijkheid meer op de paal. Dus ik vraag mijn moeder of zij even kan checken of alles wel goed zit, nergens omheen ofzo.

Nee, alles zat goed. Heel gek, maargoed hij zat meerdere keren om de isolator dus daar kon ik nog wat ruimte maken waardoor het toch paste. Maar koste echt veel moeite om dat allemaal los te moeten maken.

Ondertussen hartstikke donker, eindelijk klaar! Zegt m'n moeder: Oh, hier zit iets niet helemaal goed :=

Zat die te korte draad dus over het draad daarboven...

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 07:30

imaudy schreef:
JudithGigi schreef:
Een kapotte ice pack in mijn ice vibe boot van Waldhausen binnen 2 weken na gebruik al. Ik Agradi gemaild. Hun oplossing: Je krijgt een terugbetaling als je een foto stuurt dat je de boot doormidden hebt geknipt.

Pardon??? Ik ga toch geen werkende boot slopen omdat één ice pack die prima te vervangen is kapot is?? Dat is toch te gek voor woorden?

Ik vind het ook te gek voor woorden, maar dat is te danken aan de mensen die misbruik maken van systeem. Zeggen dat iets stuk is terwijl dat niet zo is. Ik snap dat ze kapot spul niet terug willen en dan lossen ze het zo op.

Jup, maar je zou zeggen als er foto's bijstaan van het kapotte onderdeel dat het wel echt zou moeten zijn :') alhoewel je natuurlijk ook mensen hebt die dat dan expres zouden doen om wat centen te kunnen vangen...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 09:26

Mijn vriend gaat altijd uit bed als hij wakker is. Normaal is dat tussen 7 en 8. Vanmorgen stond hij om 6:00 te douchen. :z Ben hartstikke moe maar “hij was wakker”.

Note: hij hoeft niet om 7uur te beginnen ofzo. :+

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 09:30

Wij zijn op vakantie in Frankrijk, appartementencomplex met 20 appartementen verdeeld over 4 gebouwen. Het is hier (bijna) de hele dag stil, af en toe spelende kinderen s middags maar dat is echt prima en op normaal volume.

Maar schuin onder ons zit een Nederlands stel en ik dénk dat het hele complex al hun gesprekken kan volgen. Ik voel me iig alsof ik bij ze aan tafel zit…
Hebben mensen dan zelf niet in de gaten dat ze tetteren??
Ik praat soms ook onbewust best hard. Ik probeer er wel echt rekening mee te houden, zeker op dit soort plekken.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 09:31

Mijn echtgenoot stond om 630 op het balkon (1 hoog) te roepen.
Hij was de huissleutel vergeten toen hij de hond ging uitlaten.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 10:35

Ik maak me zoon zorgen over de komende verhuizing. Huis voelt goed, plek voelt goed, hele proces voelt goed. Nooit twijfels gehad. Maar sinds we de sleutels hebben... Mijn hemel. Liefst gooien we allebei de handdoek in de ring en zetten we alles te koop en draaien we alles terug. Gewoon het geregel, de kosten, de twijfels of dit het juiste is, de twijfels of de grond wel oke is voor de paarden, er moeten nog zovele grote klussen eerst gedaan worden voordat we het huis in kunnen uberhaupt met onze spullen.
Er komt niks opgang van die klussen. Hebben nog geen 1 offerte binnen.
En ik zit in mn maag met mn honden. De oudste is echt een drama queen. Die hoeven we in het nieuwe huis echt nog niet alleen achter te laten, keft de hele boel bij elkaar. Ik zit met twijfels over de verhuizing (wat te doen met de honden).
Ik heb zoveel twijfels en eigenlijk geen thuis meer en dat maakt echt heel onzeker.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 11:16

Hutcherson schreef:
Ik maak me zoon zorgen over de komende verhuizing. Huis voelt goed, plek voelt goed, hele proces voelt goed. Nooit twijfels gehad. Maar sinds we de sleutels hebben... Mijn hemel. Liefst gooien we allebei de handdoek in de ring en zetten we alles te koop en draaien we alles terug. Gewoon het geregel, de kosten, de twijfels of dit het juiste is, de twijfels of de grond wel oke is voor de paarden, er moeten nog zovele grote klussen eerst gedaan worden voordat we het huis in kunnen uberhaupt met onze spullen.
En ik zit in mn maag met mn honden. De oudste is echt een drama queen. Die hoeven we in het nieuwe huis echt nog niet alleen achter te laten, keft de hele boel bij elkaar. Ik zit met twijfels over de verhuizing (wat te doen met de honden).
Ik heb zoveel twijfels en eigenlijk geen thuis meer en dat maakt echt heel onzeker.

Als puntje bij paaltje komt dan wordt het ongelofelijk spannend, en kunnen er enorme twijfels toeslaan, is heel normaal :knuffel:
Verhuizingen leveren altijd stress op en is de hel, maar omdat je zegt dat het ervoor zo goed voelde, weet ik 100% zeker dat dit het allemaal waard gaat zijn!

Gefeliciteerd en heel veel succes met alles <3

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 11:21

Hutcherson schreef:

Er komt veel op je af. Hak dit immens grote project in stukken zodat je taak voor taak kunt tackelen. En je woont er nog niet, dus zorgen maken over een hond die blaft in een huis waar je niet in woont is niet nodig. Dus, first things first: plannen maken en offertes opvragen. Dan de tweede stap. Het is handig om een lijst te maken met stappen. Dat geeft ook rust in je hoofd. Als laatste stap; de allerlaatste; de blaffende hond :D Succes!

Besje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 11:24

Hutcherson schreef:

Hier kan ik mij ook wel bij aansluiten... Wij zijn (opnieuw) aan het bouwen, nieuwbouw met stallen en weides voor paardlief aan huis te zetten... We proberen veel zelf te doen, maar met twee kleine kinderen (3 en 5 jaar) thuis is dat niet echt evident, resultaat is dat man veel weg is en ik thuis alleen zit met de kinderen... ondertussen lijkt de band met paard ook niet echt positief te evolueren (ondanks dat ik hem al + 13 jaar heb), ik erger me blauw en begin me dan af te vragen waarom ik hem ook weer aan huis zou willen hebben, plaats is er wel voor een extra paard, maar financieel zal dat voort eerst niet lukken natuurlijk :+ :+
echt kat met een u want paarden aan huis is altijd mijn droom geweest... Dus FU stommen hersenkronkels en laag zelfbeeld :Y)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 11:29

Mijn godsedure planner is weg. Begin dit jaar gekocht en wil hem nu weer gebruiken maar dat ding is gewoon WEG!!! Hoe dan. Heb die van vorig jaar wel gevonden. :+

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 11:30

Koop een nieuwe, de dag daarna vind je dan je oude planner. :)*

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 11:33

Nou ik heb hem net gevonden, serieus op de plek waar ik als eerste gekeken heb. In mijn tas. Maar hij zat natuurlijk in een van de 5 vakken waar ik nog niet gekeken had. }:)

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 11:59

Werd meer dan een uur geleden gebeld dat de meneer van de cv service er over een kwartier zou zijn. 3 keer raden op wie ik nu nog steeds zit te wachten…

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 12:41

Kuiken dat op mijn pols spring om te kroelen. En net een oppervlakkige kras bezorg, maar gelijk een bloedbad. Zou ik nu zo'n dunne huid krijgen door de medicatie.

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 12:53

Fearn schreef:
Ik twijfelde bijvoorbeeld net of een militaire collone wel of niet voor mag als zij achter haaientanden staan.. nouja niet dus.. pas als er één auto overgestoken is. Maar op een gelijkwaardig kruispunt mogen ze weer wel altijd voor.. net zoiets..

DIT, zo lastig met wanneer wel of niet. Of jij op voorrangs weg en militaire colonne bij haaientanden en dan is de 1e auto overgestoken; dan mag je wel doorkruisen.

haal die zo snel door elkaar :+

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 13:08

Ik weet nog dat ik de vraag kreeg, als wanneer je ramen open staan of de auto dan meer verbruikt... Ja dus, ik had hem gelukkig goed.
Tevens de vraag of je ook andere dingen in je ski box mocht vervoeren, die weet ik tot op heden nog niet :')