Berdien schreef:Zo. Fücking. Warm.
Dit, en dat de airco van de bus er ineens mee kapte

(Gelukkig doet ie het weer, maar was een verdomd warm uurtje)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Nyaleti
[quote="DuoPenotti schreef:Dat ik normaal bij migraine sumatriptan slik
Deze was niet leverbaar krijg je immigran mee. Fijn. Waren ze bij de apotheek wel even vergeten te vertellen dat deze ruim 100!! euro meer kost....![]()
Ja zo kom je wel door je eigen risico heen....
Ja schandalig hè.
Ik heb ze nooit helemaal op, bestel per 8 tegelijk.
Als ik dit had geweten had ik er 2 besteld en dan was daarna misschien de oude weer op voorraad.
Ik heb contact gehad ondertussen met de apotheek.
Aangegeven dat ik dit niet netjes vind. Kijk dat er aan prijsverschil in zit prima, maar meer dan 100!
Dan mogen ze mij wel even vragen of ik ze echt nu wil.
En dat ze maar een notitie bij mijn naam moeten maken dat ze me voor zoiets voortaan informeren.
De vrouw aan de telefoon gaf aan dat ze niet zeker wist of dat in het systeem gezet kon worden maar ging dat overleggen.
Werd ik net terug gebeld, het kon in het systeem, dus volgende keer krijg ik dan de melding van het prijsverschil.
Maar ze gaf zelf ook aan geschrokken te zijn van dit bedrag (wisten ze dat niet dan?)
En zou het ook in de teamvergadering aangeven, want ze verwacht nu wel meer telefoontjes. Dat zulke verschillen standaard gemeld gaan worden.
Fijn. Word het toch serieus opgenomen.
Al heb ik daar nu dus niks aan...
Maylene0910 schreef:2 weken terug met 3 vragen teveel op laatste onderdeel gezakt voor auto theorie, 2x6u cursus gehad ervoor zelfs. Mag overmorgen weer examen doen, maar de oefenexamens haal ik steeds net niet :/ En anders opnieuw cursus volgen maar dat is nogal vermoeiend, had erna nog bijna een week last van vermoeidheid
JudithGigi schreef:Een kapotte ice pack in mijn ice vibe boot van Waldhausen binnen 2 weken na gebruik al. Ik Agradi gemaild. Hun oplossing: Je krijgt een terugbetaling als je een foto stuurt dat je de boot doormidden hebt geknipt.
Pardon??? Ik ga toch geen werkende boot slopen omdat één ice pack die prima te vervangen is kapot is?? Dat is toch te gek voor woorden?
imaudy schreef:JudithGigi schreef:Een kapotte ice pack in mijn ice vibe boot van Waldhausen binnen 2 weken na gebruik al. Ik Agradi gemaild. Hun oplossing: Je krijgt een terugbetaling als je een foto stuurt dat je de boot doormidden hebt geknipt.
Pardon??? Ik ga toch geen werkende boot slopen omdat één ice pack die prima te vervangen is kapot is?? Dat is toch te gek voor woorden?
Ik vind het ook te gek voor woorden, maar dat is te danken aan de mensen die misbruik maken van systeem. Zeggen dat iets stuk is terwijl dat niet zo is. Ik snap dat ze kapot spul niet terug willen en dan lossen ze het zo op.
Hutcherson schreef:Ik maak me zoon zorgen over de komende verhuizing. Huis voelt goed, plek voelt goed, hele proces voelt goed. Nooit twijfels gehad. Maar sinds we de sleutels hebben... Mijn hemel. Liefst gooien we allebei de handdoek in de ring en zetten we alles te koop en draaien we alles terug. Gewoon het geregel, de kosten, de twijfels of dit het juiste is, de twijfels of de grond wel oke is voor de paarden, er moeten nog zovele grote klussen eerst gedaan worden voordat we het huis in kunnen uberhaupt met onze spullen.
Er komt niks opgang van die klussen. Hebben nog geen 1 offerte binnen.
En ik zit in mn maag met mn honden. De oudste is echt een drama queen. Die hoeven we in het nieuwe huis echt nog niet alleen achter te laten, keft de hele boel bij elkaar. Ik zit met twijfels over de verhuizing (wat te doen met de honden).
Ik heb zoveel twijfels en eigenlijk geen thuis meer en dat maakt echt heel onzeker.
Hutcherson schreef:Ik maak me zoon zorgen over de komende verhuizing. Huis voelt goed, plek voelt goed, hele proces voelt goed. Nooit twijfels gehad. Maar sinds we de sleutels hebben... Mijn hemel. Liefst gooien we allebei de handdoek in de ring en zetten we alles te koop en draaien we alles terug. Gewoon het geregel, de kosten, de twijfels of dit het juiste is, de twijfels of de grond wel oke is voor de paarden, er moeten nog zovele grote klussen eerst gedaan worden voordat we het huis in kunnen uberhaupt met onze spullen.
En ik zit in mn maag met mn honden. De oudste is echt een drama queen. Die hoeven we in het nieuwe huis echt nog niet alleen achter te laten, keft de hele boel bij elkaar. Ik zit met twijfels over de verhuizing (wat te doen met de honden).
Ik heb zoveel twijfels en eigenlijk geen thuis meer en dat maakt echt heel onzeker.
Fearn schreef:Ik twijfelde bijvoorbeeld net of een militaire collone wel of niet voor mag als zij achter haaientanden staan.. nouja niet dus.. pas als er één auto overgestoken is. Maar op een gelijkwaardig kruispunt mogen ze weer wel altijd voor.. net zoiets..