Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prompter schreef:Wáárom nemen mensen hun kind mee naar kantoor. D'r staat nu zo'n heel clubje omheen
Josien_ schreef:prompter schreef:Wáárom nemen mensen hun kind mee naar kantoor. D'r staat nu zo'n heel clubje omheen
Oh dat was hier laatst ook ineens!
Ik zat met een aantal collega's en de manager in een meeting ruimte, iedereen keek elkaar raar aan.
En vervolgens zei een collega: Dus wanneer mag ik mijn hond mee naar kantoor nemen?
prompter schreef:Wáárom nemen mensen hun kind mee naar kantoor. D'r staat nu zo'n heel clubje omheen
Berdien schreef:Nu een item bij Editie NL over overlast door spelende kinderen. Dat er steeds meer maatregelen komen door de overlast van gillende kinderen. Mooi verdeelde reacties![]()
Ik snap de klagende mensen heeeeeeeel goed. Spelende kinderen prima, maar tegenwoordig kan dat alleen maar met heel, heel veel geschreeuw en gekrijs. Niet te doen.
DuoPenotti schreef:Als wij vroeger schreeuwde zei mijn moeder de buren hoeven het niet te horen.
Vraag me af of dat nog wel geleerd word.
Oh ja. Dichtbijzijnde Buur zat op 300 meter in een bos
Prairy schreef:Ik vind het prima als Pien mee kletst of anderen die niet de behoefte hebben om te preken.
Mars schreef:MarlindeRooz schreef:Ik snap gewoon niet wat iemand met kinderen in dit topic te zoeken heeft. Ik ga in het baby topic (en die zijn er veel) toch ook niet meepraten.
Dit.
En dan toch nog even wat verhalen over eigen koters/kleinkoters erin gooien… gaap.
OT dan maar: wat is jullie ervaring met je eigen ouders of schoonouders die opa/oma worden waarna de band met jou (en je partner als dat van toepassing is) duidelijk veranderd? Dat zeer duidelijk de prioriteit bij je broer/zus of schoonzus/zwager met jong ligt als het gaat om contact onderhouden, attent zijn etc? En zo ja, maak je het bespreekbaar of juist niet?
VuurVleugels schreef:Berdien schreef:Nu een item bij Editie NL over overlast door spelende kinderen. Dat er steeds meer maatregelen komen door de overlast van gillende kinderen. Mooi verdeelde reacties![]()
Ik snap de klagende mensen heeeeeeeel goed. Spelende kinderen prima, maar tegenwoordig kan dat alleen maar met heel, heel veel geschreeuw en gekrijs. Niet te doen.
Directeur Jantje Beton: "We moeten daarbij vooral niet vergeten dat het om kinderen gaat, zegt hij. "Kinderen worden beticht van schreeuwen, maar dat is juist goed voor kinderen", zegt hij. Kinderen maken namelijk geluid als ze euforisch worden. "Maar omdat mensen zich sneller lijken te irriteren aan een ander, wordt het een probleem."
Ja, wat meneer daarbij alleen even gemakshalve vergeet is dat het gegil tegenwoordig een stuk harder en hoger is dan vroeger. Want hoe krijg je anders de aandacht van papa en mama die alleen maar in hun telefoon zitten