Hoeveel automobilisten gewoon door rood knallen. Ik stond als fietser te wachten op groen, voor mijn ogen zijn twee vrachtwagens en een personenauto door rood geknald.
Dat mijn laatste vakantie voor mezelf een weekendje weg was 5 jaar geleden, in corona tijd ben ik braaf nergens geweest. Nu zou ik morgen met een vriendin een lang weekend naar Rome. Ook ZO enorm aan toe. Je raadt het al, dinsdag keelpijn en nu dus corona.
FML.
MyWishMax
Geplaatst: 14-04-22 11:41
Traan oog... Hetzelfde oog wat van de week al irriteerde. Is nu ook gevoelig en dus enorm aan het tranen.
Ik voel dat ik vandaag me rustig moet houden om morgen eindelijk fit te zijn. Maar ik heb wel weer energie genoeg om dingen te doen. Dus ik zit een soort van te strijden met mezelf.
Dat ik me plots terug heel rot voel over de breuk met mijn ex en ook plots niet kan stoppen met huilen. Ik ben echt al drie dagen compleet van de kaart.
Nayomie
Geplaatst: 14-04-22 12:11
Hond weer ziek. Zag haar vanochtend en wist direct dat het weer raak was. Soms zou ik willen dat ze niet chronisch ziek was en je zoals bij de meeste honden geen rekening met vanalles hoeft te houden.
Anoniem
Geplaatst: 14-04-22 12:23
Facebook herinneringen die vol staan met foto’s van mijn schoonzus haar vrijgezellen die ik heb georganiseerd. Doet mij even erg veel pijn omdat ze voor mij niets heeft gedaan (er reageerde zogezegd niemand, voor wie het zich nog kan herinneren terwijl zij al naar mensen op voorhand stuurde dat ze waarschijnlijk toch niets ging doen) terwijl ik er zo gigantisch veel tijd in had gestoken. Tot op de dag van vandaag is ze nog steeds boos omdat mijn man en ik er wat van hebben gezegd en ziet zij mij nog altijd als iemand die de familie uit elkaar wou trekken.
DezeNaam
Geplaatst: 14-04-22 13:06
De nooit eindigende werken in mijn straat. Denk je dat de straat eindelijk volledig afgewerkt is, beginnen ze opnieuw putten te drillen. Is dat voorbij, gaan mijn overburen weet ik veel wat op het dak zitten slijpen.
Al kon ik gisteren wel nog genieten van de luidde muziek die de werkmannen afspeelden, zorgde voor wat sfeer tijdens het schoolwerk.
@Moestuin: je schoonzus is je echt niet waard. Erg pijnlijk wel...
School dat werkt met een niet functionerend systeem voor cijfers, waarbij: - Niet elke docent cijfers mag invoeren, dus je moet het maar hopen dat je docent het doorspeelt naar de juiste persoon. - Regelmatig: cijfers missen, cijfers niet kloppen, studiepunten onterecht worden toegekend, maar als je het vraagt duurt het gígantisch lang voor het opgelost wordt.
Waar betaal ik precies 2000 euro per jaar voor?
Marcella
Geplaatst: 14-04-22 13:58
Bloeddruk weer lekker laag.
M_D_H
Geplaatst: 14-04-22 14:32
Steeph schreef:
Mijn verzekeraar, Allianz Direct
Heel herkenbaar
Ik heb hoofdpijn en mijn hart huilt voor de mensheid... Merendeel van de mensen mag wat mij betreft hun schoolgeld terug vragen aangezien ze er toch niet beter van zijn geworden
jumpyhorse
Geplaatst: 14-04-22 14:36
Het feit dat ik een kwartier geleden met een vriendin afgesproken heb in het dorp, ze er nog steeds niet is en een enge oude man me aan staat te kijken
Boos, waarom gaat alles fout. Weer iets mislukt, waar ik maar beperkt invloed op heb gehad. Ook nog het verwijt dat ik zeer laat was met om hulp vragen terwijl ik steeds hulp vroeg maar er werd niet geluisterd...
Mijn jonge paard heeft ontdekt dat mensen heel handig zijn voor kriebelen en met name achter de oren. Het is nu al zover dat ik wordt aangezien voor een krabpaal. Mevrouw komt naast mij staan en doet alvast haar hoofd naar beneden zodat ik erbij kan. Erg schattig , maar het begint nu wel een beetje overdreven te worden
En mijn oude merrie die mijn vinger aanzag voor een snoepje au dat doet even zeer
Haha zebrastreep, altijd erg handig als ze vooruit gaan denken
De mijne had van zijn bijrijdster kusjes leren geven. Dus als ik nu in gesprek ben met iemand voor zijn stal en hij krijgt niet genoeg aandacht, flop twee grote paardenlippen over je halve gezicht. Bedankt maat
black_kelpie
Geplaatst: 14-04-22 16:34
We eten vanavond met 4 volwassenen en 2 kinderen bij mijn moeder. Pannenkoeken. Uit een pakje en ze staat ze nu al te bakken zodat ze ze straks alleen op hoeft te warmen. Ik hoef al niet meer
Marcella
Geplaatst: 14-04-22 16:58
Dat ik weer mezelf dood mag rijden om 130 kilometer verderop naar de bedrijfsarts te moeten. Terwijl ik vorige keer aangegeven heb dat zo kort termijn niemand kan regelen gezien mijn vader ook met zijn ziekenhuis afspraken zit. Met dat het 10 mei einde dienstverband is.
Weet wel waarom het gaat ze willen mij zo snel mogelijk voor einde dienstverband 100% beter gemeld hebben.
Waarom krijg ik het gevoel werknemer pest gevoel. Stoel doen ze ook niks aan.
Heb trouwens aangegeven dat ik niet ga gezien ik geen doodswens heb.