pmarena schreef:Ik neem niet zomaar alle cijfers klakkeloos aan, ik snap dat er allerlei belangen spelen bij overheden en vooral ook het bedrijfsleven enzo. Maar als de ziekenhuizen / IC mensen de noodklok luiden dan vertrouw ik er wel op dat dat niet voor niets is
Die ´noodklok´ luidt niet door Corona. Dat is alleen maar één druppel. Omdat het de laatste is, doet die de emmer overlopen. Blijft echter maar één druppel in de emmer. Een minder grote druppel dan heel veel andere nota bene door ongezond leven veroorzaakte druppels. Ook griep was/is een druppel. Het is een volstrekt ongefundeerde overreactie om voor de láátste druppel nu noodmaatregels in de vorm van allerlei verplichtingen/verboden voor op te leggen alleen maar omdat díe druppel een paniekperspectief van vorig jaar meegegeven kan worden.
Stel dat er straks een griepgolf komt. Is dat dan een oude druppel die wel voor belasting zorgt maar om subjectieve reden van ´gewoon´ niet meetelt of nu ook een probleem waarvoor vaccinatie aan de QR code toegevoegd wordt?!