Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siers83 schreef:Maar sorry dat ik het zeg, maar omdat je het toch niet wilt moet de verkoopster het maar annuleren? Je denkt er toch even over na voor je iets koopt? Sorry maar ik vind dit een beetje raar hoor en snap dat de verkoopster er niet aan mee doet, zou ik ook niet doen
Syberdepiep schreef:Oh weer een lastige situatie. Vorige week een product gekocht, zag vlak erna dat de verkoper op vakantie status stond. Eindelijk had ik kort erna spijt het item gekocht te hebben, en het geprobeerd te annuleren. Helaas had verkoper al wel verzendlabel gedownload. Heb haar bericht gestuurd dat ik de aankoop wil annuleren. Ze meldde dat ze vandaag weer terug van vakantie zou zijn. Helaas kreeg ik vandaag bericht van haar dat ze het product gewoon gaat versturen, terwijl ik duidelijk heb gemaakt af te zien van de koop. Volgens Vinted moet zij de koop ontbinden, dan kan ze het artikel weer opnieuw te koop zetten. Maar ze wil het persee verzenden, ik denk dat ze ervan uitgaat dat ze zo gewoon dr geld krijgt, maar volgens mij gaat dat niet zolang ik de aankoop niet goedkeur. Hoe los ik dit nou het beste op? Gewoon pakketje niet ophalen? Als ik het wel ophaal en aangeef dat de aankoop niet oke is weigert ze vast weer een retourlabel aan te maken of zo. Ze heeft het nog steeds niet verzonden inmiddels, als ze gewoon niet verzend dan is de koop vanzelf geannuleerd, maar ze wil het persee door mijn strot duwen. Uiteraard niet handig maar omdat ze door dr vakantie toch nog niet had verzonden snap ik niet dat ze er zo'n punt van maakt. Je mag je toch bedenken? Nu een hoop gedoe terwijl het gewoon simpel geannuleerd kan worden
Naomi_Jortje schreef:En is het niet zo dat de verkoper zelf een negatieve review krijgt als ze het annuleert nadat het verzendlabel is aangemaakt? Ik zou er dan ook niet zo happig op zijn...
BloemBloem schreef:BigOne schreef:Ik geef bij een verkoop ook een berichtje wanneer de verzending niet dezelfde of volgende dag gebeurd, merk dat dat toch op prijs wordt gesteld.
Idem!
Nou, netjes geld terug ontvangen, pak kwam gelijk weer vrij, dus
we zijn toch maar voor poging 2 gegaan, met de wetenschap dat mijn
puber een lange adem moet hebben
Is toch wel heel geestig dat Vinted he, want je verliest er verder niets mee. Voor mijn
dochter hoop ik dat het dit keer wel verzonden zal worden