Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Dilan93 schreef:Het is ook niet heel bijzonder, nee. Erg cheesy en voorspelbaar, maar ik vind het wel leuk.Ik vond 'm niet heel bijzonder. Maar de meeste mensen waren er wel heel positief overWeer eens wat anders dan docu's over seriemoordenaars en Silent Witness.
Dilan93 schreef:Mkango schreef:Het is ook niet heel bijzonder, nee. Erg cheesy en voorspelbaar, maar ik vind het wel leuk.Weer eens wat anders dan docu's over seriemoordenaars en Silent Witness.
Dat wel ja
Ik vond Winx als tekenfilm ook altijd leuk. Maar die ging ik dus voor de grap eens terugkijken laatst. Heb het 1 aflevering volgehouden
Telpeva schreef:Ik ben gisteren met spoed gevraagd om vrijdag (morgen) een gesprek te houden met een belangrijk persoon, prima whatever. Ze zouden dan nog contact opnemen over het tijdstip, de lokatie. Dat laatste hebben ze dus niet gedaan, en ik heb dus geen idee of ik een wekker moet zetten, waar ik morgen heen moet of hoe laat, of ik vervoer moet regelen of niet, ik heb niet eens een naam van de persoon![]()
En ik krijg mijn contactpersoon sinds gisteren al niet te pakken en hij belt mij ook niet terug. Nu begin ik toch wel iets te stressen
Dilan93 schreef:Telpeva schreef:Ik ben gisteren met spoed gevraagd om vrijdag (morgen) een gesprek te houden met een belangrijk persoon, prima whatever. Ze zouden dan nog contact opnemen over het tijdstip, de lokatie. Dat laatste hebben ze dus niet gedaan, en ik heb dus geen idee of ik een wekker moet zetten, waar ik morgen heen moet of hoe laat, of ik vervoer moet regelen of niet, ik heb niet eens een naam van de persoon![]()
En ik krijg mijn contactpersoon sinds gisteren al niet te pakken en hij belt mij ook niet terug. Nu begin ik toch wel iets te stressen
Oww, dat is onhandig, dat ze niet meer laten weten waar en hoe laat het gesprek is.
Toch maar je wekker op tijd zetten en hopen dat je in de ochtend iets te horen krijgt
Mkango schreef:DiscoDipp schreef:Tegelijkertijd snap ik het ook wel, want het helpt wel de regio's die afhankelijk zijn van het toerisme. Maar ik snap dat het heel wrang is als je zelf (grote) financiële gevolgen hebt ondervonden aan de pandemie.Ik erger mij aan het feit dat ze 1 pcr test gratis willen gaan doen. Waarom moet ik als belastingbetaler dadelijk de test van iemand gaan betalen terwijl ik door covid niet eens meer zelf een vakantie kan betalen?![]()
Mieter een end op man, als je perse nu op vakantie wil, betaal je die zooi zelf ook maar.