Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amado7 schreef:Dat ik niemand ken die moet werken vandaag en k door 3 mensen ben gevraagd om mee te gaan varen en letterlijk iedereen in mijn omgeving en collega s allemaal vrij zijn en genieten van het water en ik gewoon tot 17.00 moet werken.Huilen dit. Nog meer mensen die dat ook hebben?
Lestrange01 schreef:Oké ik ben de maze runner als eerste gaan kijken![]()
En nog iets waar ik me aan erger: ik wilde vlak voor de lockdown mijn haar laten knippen want de puntjes zijn dood, maar dat ging toen niet door en daarna sloten ze. Dus nu heb ik vorige week gelijk een afspraak gereserveerd bij twee verschillende zaken, maar die zitten zo vol dat ik nu een week later nog steeds niks heb gehoord wanneer ik langs kan komen.
Mijn haar komt tot over mijn taille. Het is dus erg lang, en door de dode puntjes klit het extreem. Mijn schouders zijn erg zwak en subluxeren wanneer ik een "Kam beweging" maak, dus de klitten eruit krijgen voelt alsof ik aan het gewichtheffen ben. Ik moet mijn haar ondersteboven kamen maar dat is niet handig door de klitten.
Ik snap dat ze het druk hebben maar ik wil zooo graag dat deze ellende voorbij is en dat ik mijn haar weer normaal kan kammen. Mijn haar is mijn trots, en nu ziet het er soms heel onverzorgd uit doordat het me gewoon niet lukt het zelf goed te kammem
Lestrange01 schreef:Oké ik ben de maze runner als eerste gaan kijken![]()
En nog iets waar ik me aan erger: ik wilde vlak voor de lockdown mijn haar laten knippen want de puntjes zijn dood, maar dat ging toen niet door en daarna sloten ze. Dus nu heb ik vorige week gelijk een afspraak gereserveerd bij twee verschillende zaken, maar die zitten zo vol dat ik nu een week later nog steeds niks heb gehoord wanneer ik langs kan komen.
Mijn haar komt tot over mijn taille. Het is dus erg lang, en door de dode puntjes klit het extreem. Mijn schouders zijn erg zwak en subluxeren wanneer ik een "Kam beweging" maak, dus de klitten eruit krijgen voelt alsof ik aan het gewichtheffen ben. Ik moet mijn haar ondersteboven kamen maar dat is niet handig door de klitten.
Ik snap dat ze het druk hebben maar ik wil zooo graag dat deze ellende voorbij is en dat ik mijn haar weer normaal kan kammen. Mijn haar is mijn trots, en nu ziet het er soms heel onverzorgd uit doordat het me gewoon niet lukt het zelf goed te kammem
MyWishMax schreef:Lestrange01 schreef:Oké ik ben de maze runner als eerste gaan kijken![]()
Herkenbaar. Ik heb een aantal anti klit sprays die ik gebruik. Dan is het borstelen minder 'zwaar' en ik gooi het allemaal naar één kant en begin dan onderaan te borstelen tot ik er doorheen kom. Dan alles de andere kant op en hetzelfde. Als laatste pas een paar keer echt van boven naar onder.
Zo opzij is de beweging minder belastend voor schouders, want dat kan je met elleboog doen.
MyWishMax schreef:Alleen aan de onderkant doen, niet op hoofdhuid.
Ik heb ook dik en veel haar, daarom beide kanten op haha. Maar dan hoeft je schouder dus geen rare beweging te maken, die maak je met elleboog. Daarna moet je wel schouder gebruiken als je over hoofd naar beneden gaat, maar dan is het grootste gedeelte al door geborsteld
__Sannne schreef:Bij mijn haar werkt geen enkel kant-en-klaar masker zo goed als gewoon simpele kokosolie waar je ook mee kan braden/bakken
MyWishMax schreef:Alleen aan de onderkant doen, niet op hoofdhuid.
Ik heb ook dik en veel haar, daarom beide kanten op haha. Maar dan hoeft je schouder dus geen rare beweging te maken, die maak je met elleboog. Daarna moet je wel schouder gebruiken als je over hoofd naar beneden gaat, maar dan is het grootste gedeelte al door geborsteld
__Sannne schreef:MyWishMax schreef:Alleen aan de onderkant doen, niet op hoofdhuid.
Oh ik smeer het echt overal, ook op mijn hoofdhuid. Gewoon goed wassen erna.