Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 de eigenlijke dag kwam mij goed uit. Dan zou er nog iemand wat komen brengen van een andere soort. 
 De dag ervoor zit ik propvol met afspraken. De dag daarvoor kan ik wel maar is gewoon niet bekend of die zoon er is of niet. En dan moeten ze daar nog twee dagen ergens verblijven in iets dat mogelijk niet geschikt is. Waarvan ik niet weet of ze eten krijgen.  Of warm genoeg staan 

Lang geleden grasparkieten en zebravinken gekweekt en best veel mensen geweigert als baasje toen. Omdat het me niet aanstond waar ze kwamen. Bij mijn kipjes net zo, en nu het zijn "maar" insecten maar toch ook levende wezentjes met een eigen karakter, behoeftes en gevoel. Ik moet er dringend wel wat kwijt ivm iets te goede uitkomst van eitjes die een heel beroerde start hebben gehad en eigenlijk al opgegeven waren en weinig uitval van de pasgeborenen. Maar om ze dan maar te laten verpieteren elders.  

Of mensen schaffen ze aan en weten niet eens wat ze mogen eten.                                                         
 ) 
 vraag me af of ze enig idee hebben waar ze aan beginnen. Het tijdelijke voedsel is gewoon niet geschikt.mDat eten ze ook gewoon niet weet ik. Eenmaal op de plek zal het wel goed komen met een groter terrarium en het juiste eten. Maar tot die tijd. Grrr ben er voor vandaag wel klaar mee. Morgen beslissen wat ik doe.                                                         karuna schreef:Ik.
Word.
Gek.
Echt iedere zin een nieuw bericht. Wekt irritatie op en geeft nog steeds niet echt een ok gevoel. reageert wel snel. Te snelvraag me af of ze enig idee hebben waar ze aan beginnen. Het tijdelijke voedsel is gewoon niet geschikt.mDat eten ze ook gewoon niet weet ik. Eenmaal op de plek zal het wel goed komen met een groter terrarium en het juiste eten. Maar tot die tijd. Grrr ben er voor vandaag wel klaar mee. Morgen beslissen wat ik doe.

…
  ?
 !
 ??? Neen zekers  

!

net zoiets als dat zij bij een dierenarts langsgaan en zeggen “ja maar wij zijn een asielllllll en dan kan je wel even gratis controleren”  

. Snap wel dat je niet net onder de nieuwprijs moet vragen omdat het verschil te klein is, maar 25% daarvan is vaak nog te veel krijg ik het idee. Rennie89 schreef:Nee, zou pas raar zijn als je alles maar gratis verwacht onder het mom van “ja maar wij zijn een asiellllllll”net zoiets als dat zij bij een dierenarts langsgaan en zeggen “ja maar wij zijn een asielllllll en dan kan je wel even gratis controleren”