Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 18:17

Hahaha Jildau, te grappig!
En wat leuk Monody, zo zie je maar!

Margooo, dat was mijn laatste relatie dus ook en dat ging wel fout omdat hij zich af bleef vragen of dit het nou was....Ik vind het dus wel een ding maar, zeg ik er gelijk bij, niet als iemand dus pas 28 is. In mijn geval was dit een 42 jarige.

Ik ben gisteren weer op wandeldate geweest en ik las hier iets over eng etc. maar alle bosgebieden zijn op dit moment echt heel erg druk. Weinig kans om in je eenjte te zijn en wat mij vroeger wel hielp, het idee alleen al, is een vork mee. Overigens zit die standaard in het zijvak van mijn auto. Handig voor van alles, salade onderweg, uitprikken oogbal etc.

Maar goed, ik heb ruim 3 uur gekletst, gepraat, gelachen en .....me over laten halen tot een eetdate morgen :Y) Moet nog wel even bedenken wat ik dan ga koken!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 18:18

Ligt er ook aan hoe iemand over komt. Is het een man die alleen gamet, nog bij zijn ouders woont en nooit op de harde weg gekomen is of iemand die idd gewoon de juiste niet is tegen gekomen?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 18:20

daffodil schreef:
Handig voor van alles, salade onderweg, uitprikken oogbal etc.

:')

Veel plezier dames!

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 19:38

Thanks, dat stelt me wel gerust haha. 28 valt wat dat betreft nog wel mee. Hij woont nu 5 jaar op zichzelf, sinds 4 jaar in een koop appartement. Wel echt zoo typisch mannelijk in gericht haha. Heeft een grote sociale vriendengroep, voetbalt, en is verder ook sportief. Maar hecht veel waarde aan zijn eigen ding kunnen doen, maar dit heb ik ook dus wat dat betreft een goede match denk ik

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 20:08

Wat leuk om te lezen van iedereen.

Ik heb zaterdag mijn eerste date, maar supergoed gevoel, hij ook bij mij. Allebei stom genoeg zelfs een beetje vlinders.

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 21:18

Wauw wat een boel mensen die geslaagde dates hebben gehad opeens! Super leuk! <3

Ik had me ook voor niks zorgen gemaakt. Inderdaad erg druk bij het bos en daar stond gewoon de jongen van de foto's. Een uur gewandeld en over vanalles en nog wat gekletst, was erg gezellig! Aan het einde vroeg hij direct al of ik nog eens wou afspreken. De dagen voor de date was ie vrij stil, maar sinds de date appt ie opeens weer heel enthousiast en de volgende date is al gepland :o

Nog geen vonk over gesprongen maar wie weet!

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 00:14

Ik heb sinds vandaag weer Badoo op mijn telefoon gezet, maar werd er meteen weer aan herinnert waarom ik het eraf gehaald had. 90% wil alleen een seks date en de overige 10% zegt iets serieus te willen maar reageert vervolgens niet meer.. >;)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 00:51

Is dat met Tinder anders dan?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 00:54

Marocje schreef:
Is dat met Tinder anders dan?

Ehm tinder is wel minder extreem als badoo

Maar het ligt er ook maar net aan met welk doel je tinder instaleert.....

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 00:56

Badoo is veel platter en er zitten praktisch alleen maar halfjes op.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 08:07

MarcoBorsato schreef:
Badoo is veel platter en er zitten praktisch alleen maar halfjes op.

Ik heb mijn vriend op badoo leren kennen :+

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 08:23

Ik mijn ex ook. Maar die bleek achteraf ook wel een halfje te zijn :))

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 08:36

MarJon schreef:
Ik mijn ex ook. Maar die bleek achteraf ook wel een halfje te zijn :))

+1 :')

Maar dat zegt ook wat over ons :Y)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 09:32

Zelfde ervaring met Badoo.
En zelfs als het voor de seks is, kleed het dan een beetje leuk in. Op Badoo was het echt direct 'wat is je cupmaat', 'neuken ?' etc etc 8)7

Op Tinder heb ik echt nog van alles kunnen vinden, van iemand die letterlijk even gezelschap bij z'n kop koffie wou tijdens zijn reis tot een huwelijk, en alles er tussenin.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 09:49

Op Badoo zitten ook wel normale mensen maar ze zijn idd wel schaarser _O-

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 09:55

Ik vind ze op Tinder al schaars, dus Badoo is voor mij echt een no go, maar ja zegt misschien ook iets over mijzelf :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 10:30

Mwah, hou het wel bij Tinder, begin dat net te ontdekken :D Superleuke gesprekken, heb er nu 11 openstaan waarvan 2 op nominatie wegswipen, 3 superleuke gesprekken. Rest is nog ff aftasten.

Ook nog een aantal matches bovenaan, maar begin zelf ff geen extra gesprek erbij _O-

Haha Urielle, dan zou het ook snel klaar zijn idd! Beetje spanning erin houden om uit te zoeken vind ik wel erg leuk! Maar bij zo’n opening zou diegene niet eens meer een antwoord terug krijgen :')

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 11:38

Badoo is echt vreselijk, Happn kreeg ik ook maar weinig leuk contact en Bumble vind ik zwaar irritant. Dacht dat je alleen bij het eerste contact als eerste iets moest sturen maar dat blijft zo.

Tot nu toe zijn Tinder en Paiq de beste voor mij.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 11:40

Die andere namen ken ik niet eens joh, Tinder is toch wel heel veel gebruikt?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 11:42

Ja heel laagdrempelig en je ziet gelijk foto en info. Happn is gericht op wie je tegenkomt maar dat is ook betrekkelijk want ik woon hier in de buurt van een provinciale weg, dus ongeveer iedereen kom je tegen. Bumble is zogezegd vrouwvriendeljk dus een man kan je geen bericht sturen zonder dat jij dat eerst doet. DUs jij stuurt een bericht, de man antwoordt met twee woorden en vervolgens kun je steeds aan de gang blijven. Hij kan dus nergens uit zichzelf iets sturen. Dat werkt niet.

Paiq is wel lachen maar daar betaal ik wel om de fotos te zien. Ga niet eerst 100 berichten uit zitten wisseleen voordat ik de foto's zie en denk OMG geen haar op mijn hoofd. Maar daar kun je wel meer op voorkeuren selecteren en wordt je gematcht op basis daarvan. Ik vind Paiq echt wel leuk.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 11:45

Happn leverde mij ook echt helemaal niks leuks op, denk dat dat beter werkt in de Randstad. Bumble nog nooit geprobeerd, maar ik vind het ook niks om echt continu als eerste te moeten beginnen,dus lijkt me niks voor mij. Paiq vond ik ook veel tijdverlies. Het oog wil ook wat. *D Daarnaast heb ik wel wat voorkeuren, maar die ik voor de juiste man ook aan de kant zet, dus geen halszaak.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 11:47

Nou ja Urielle ik zit middenin het land maar dan werkt het nog steeds niet. GEen enkele garantie dat iemand niet op doorreis naar joostmagwetenwaar. Ik vond het niks.

Oh en FB dating komt ook niets uit. SOms wel grappig om te kijken maar verder dan dat gaat het niet geloof ik.

Ik heb destijds bij Paiq (waar de vorige relatie vanaf kwam) 1x iets betaald en kon toen alle foto's gelijk zien. En inderdaad ik wil gewoon weten hoe iemand eruit ziet. Kun je als oppervlakkig bestempelen maar so be it.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 11:54

Ik woon in een uithoek, waar echt geen leuke mannen te vinden zijn. Het leukste wat ik matchte bij Happn waren mannen die inderdaad net over de snelweg reden of nog erger, op een schip langskwamen _O-

Betalen doe ik principieel niet. Vandaar Tinder. Heb toch wel het idee dat daar de leukere mannen op zitten. Een knappe vent gaat ook niet betalen voor een dating app.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 12:08

daffodil schreef:
Happn is gericht op wie je tegenkomt maar dat is ook betrekkelijk want ik woon hier in de buurt van een provinciale weg, dus ongeveer iedereen kom je tegen.

Ik woon vlak naast de A27 :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 12:11

Ik heb heel wat af gedate via Tinder, maar mijn huidige vriend via Happn leren kennen. Reed toevallig langs zijn huis omdat ik paardenvoer moest kopen en de reguliere route was afgezet :)) Zo werden we aan elkaar gekoppeld. In gesprek geraakt, afgesproken en laatst onze derde kerst en oud&nieuw samen gevierd. Onvoorstelbaar :')

Paiq ook wel geprobeerd, maar dat was het toch ook niet echt. Lexa spande de kroon, daar kreeg ik allemaal wanhopige verzoeken van 60+ers _O- Net niet helemaal mijn doelgroep.