Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Ik ben echt een koukleum eerste klas, ik heb nu een pyjama aan (thuiswerken hoei!) maar wel een met een lang shirt en daar overheen nog een fleecevest. Zit in m'n kantoor met verwarming op standje crematorium.
Het zal hier nu denk ik 22,5 graden zijn. Heerlijk.
Maar ik draag altijd warme kleren maar ben nog steeds altijd koud, heel vervelend! Lunchen met soep tussen de middag maakt overigens wel een verschil.
Niobe schreef:Schijnbeweging is ook beweging.
Ik ben lichamelijk oké, maar heb wel een elektrische fiets. Een gewone fiets pak ik niet, maar een beetje ondersteuning maakt het fietsen wel leuker voor mij. En ga ik ook gauwer een rondje verder omrijden. Dat is altijd nog beter dan niets vind ik.
Knert schreef:Ik merk dat in de praktijk niet zo eerlijk gezegd. Ik heb jarenlang in een koude slaapkamer m'n huiswerk gemaakt en dat heeft me niet meer bestand tegen kou gemaakt, net als dat mijn dekentje, fluffy vest en sjaal me ook niet minder bestand maken ertegen. Het is niet alsof ik straks met 25 graden ook nog in deze outfit zit.Hoe meer je je er aan toegeeft. En het zelfs warmer maakt en/of meer aantrekt. Hoe langzamer je metabolisme wordt.
Je interne kachel zal dus weer langzamer stoken.
Dus die grens verleg je dan zelf. Helemaal goed als je je er in kunt vinden. Maar als je straks weer een keer naar kantoor gaat en het is er 19 graden, vergeet dan niet je wanten mee te nemen.
Knert schreef:Hoe meer je je er aan toegeeft. En het zelfs warmer maakt en/of meer aantrekt. Hoe langzamer je metabolisme wordt.
Je interne kachel zal dus weer langzamer stoken.
Dus die grens verleg je dan zelf. Helemaal goed als je je er in kunt vinden. Maar als je straks weer een keer naar kantoor gaat en het is er 19 graden, vergeet dan niet je wanten mee te nemen.