Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cinnepin schreef:Heb ooit een filmpje gezien van een meisje die vast zat met dr haren in een roltrap...Volgens mij hebben ze die wel uit kunnen zetten, weet het niet precies meer, maar altijd als ik op een roltrap sta denk ik daar aan
Cinnepin schreef:Heb ooit een filmpje gezien van een meisje die vast zat met dr haren in een roltrap...Volgens mij hebben ze die wel uit kunnen zetten, weet het niet precies meer, maar altijd als ik op een roltrap sta denk ik daar aan
DezeNaam schreef:Cinnepin schreef:Heb ooit een filmpje gezien van een meisje die vast zat met dr haren in een roltrap...Volgens mij hebben ze die wel uit kunnen zetten, weet het niet precies meer, maar altijd als ik op een roltrap sta denk ik daar aan
Er is zo ook een filmpje van in Inda geloof ik, waar een meisje met haar haar op de een of andere manier blijft hangen achter het stoeltje van een kermisattractie. Zij zat er dus zelf niet meer in, maar die stoeltjes van het reuzenrad gingen omhoog en haar hoofdhuid is daarbij ook losgekomen... Ze heeft het gelukkig wel overleefd.
Luxorvalkje schreef:Wat minder luguber (behalve voor mensen met roltrap fobie) is van die 3D street art.
Kan het filmpje niet vinden. Maar een kunstenaar heeft ooit een prank uitgehaald door heel realistisch een door ravijn te schilderen onderaan de roltrap. Dus dan kom je naar beneden, maar de meeste mensen leggen dus niet de link dat er geen ravijn kan zijn in een winkelcentrum. (en volgens mij ook een scène waarbij een monteur bezig is ‘onder de klep’ daar zou ik meer van schrikken)
Krijg het filmpje niet gevonden helaas.
Juut schreef:Liften zijn ook nog wel eens een dingetje...
Hier ging het fout in manhattan: liftdeur gaat wel open, maar de lift zelf blijft naar beneden gaan. Meneer 1 kan er uit springen, meneer 2...net niet. Niet bloederig, maar wel zeer duidelijk dat dit een afscheid met gesloten kist werd.
En ergens (ja, ik kan best een duistere humor hebben) ook wel lachwekkend...meneer 1 staat er zo beduust bij te kijken...'eh...en nu???'![]()
https://nypost.com/2019/08/22/video-shows-moment-man-crushed-by-elevator-at-manhattan-promenade-building/
Juut schreef:Liften zijn ook nog wel eens een dingetje...
Hier ging het fout in manhattan: liftdeur gaat wel open, maar de lift zelf blijft naar beneden gaan. Meneer 1 kan er uit springen, meneer 2...net niet. Niet bloederig, maar wel zeer duidelijk dat dit een afscheid met gesloten kist werd.
En ergens (ja, ik kan best een duistere humor hebben) ook wel lachwekkend...meneer 1 staat er zo beduust bij te kijken...'eh...en nu???'![]()
https://nypost.com/2019/08/22/video-shows-moment-man-crushed-by-elevator-at-manhattan-promenade-building/