[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cinnepin

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 22:56

Heb ooit een filmpje gezien van een meisje die vast zat met dr haren in een roltrap...Volgens mij hebben ze die wel uit kunnen zetten, weet het niet precies meer, maar altijd als ik op een roltrap sta denk ik daar aan

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 01:10

Oh bah ik heb een keer een reconstructie gezien van een kind dat vast kwam te zitten bij een roltrap toen ik jong was. Ben altijd panisch geweest voor die dingen, heel spastisch erop en eraf stappen, maar bleef mezelf maar zeggen dat zoiets niet kon gebeuren, dat de roltrappen hier in Nederland vast veiliger zijn en noodknoppen hebben enzo...

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 09:18

Er is ook een filmpje dat er een roltrap op hol slaat en de mensen met een noodgang naar beneden gaan. Ik wist niet eens dat dat kon.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 11:17

Cinnepin schreef:
Heb ooit een filmpje gezien van een meisje die vast zat met dr haren in een roltrap...Volgens mij hebben ze die wel uit kunnen zetten, weet het niet precies meer, maar altijd als ik op een roltrap sta denk ik daar aan

Ik een waar de deksel op het einde weg was en een daar in verdween

meen zelfs dat moeder met kind was dat die het kind nog weg kon duwen maar zelf niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 11:52

Was dat niet in Japan? Die herinner ik me ook nog vaag.
Zelf ben ik altijd bang geweest om met een veter tussen de roltrap vast te raken.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 12:24

Ja herinner ik me ook inderdaad, Japan of China ofzo?

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 13:34

Ja die roltrappen blijven altijd ene dingentje. Vond het als kind ook altijd wat eng er op te stappen en er af te stappen.

Die op op hol geslagen roltrap kan ik mij ook herinneren.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 13:36

Was blijkbaar in Rome. (je ziet geen vieze dingen)

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 13:47

Cinnepin schreef:

Er is zo ook een filmpje van in Inda geloof ik, waar een meisje met haar haar op de een of andere manier blijft hangen achter het stoeltje van een kermisattractie. Zij zat er dus zelf niet meer in, maar die stoeltjes van het reuzenrad gingen omhoog en haar hoofdhuid is daarbij ook losgekomen... Ze heeft het gelukkig wel overleefd.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 16:11

Wat minder luguber (behalve voor mensen met roltrap fobie) is van die 3D street art.

Kan het filmpje niet vinden. Maar een kunstenaar heeft ooit een prank uitgehaald door heel realistisch een door ravijn te schilderen onderaan de roltrap. Dus dan kom je naar beneden, maar de meeste mensen leggen dus niet de link dat er geen ravijn kan zijn in een winkelcentrum. (en volgens mij ook een scène waarbij een monteur bezig is ‘onder de klep’ daar zou ik meer van schrikken)

Krijg het filmpje niet gevonden helaas.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 17:32

DezeNaam schreef:
Cinnepin schreef:

Er is zo ook een filmpje van in Inda geloof ik, waar een meisje met haar haar op de een of andere manier blijft hangen achter het stoeltje van een kermisattractie. Zij zat er dus zelf niet meer in, maar die stoeltjes van het reuzenrad gingen omhoog en haar hoofdhuid is daarbij ook losgekomen... Ze heeft het gelukkig wel overleefd.

oh bah, dat lijkt mij pijnlijk

KleinBoefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 22:08

furious schreef:
Was blijkbaar in Rome. (je ziet geen vieze dingen)
[ Video ]

Deze kan ik mij inderdaad nog goed herinneren. Ik was een week daarvoor in Rome en heb toen iedere dag die roltrap gebruikt, omdat dit het dichtstbijzijnde metrostation was bij het hotel. Was blij dat ik toen niet meer in Rome was..

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 22:46

Liften zijn ook nog wel eens een dingetje...

Hier ging het fout in manhattan: liftdeur gaat wel open, maar de lift zelf blijft naar beneden gaan. Meneer 1 kan er uit springen, meneer 2...net niet. Niet bloederig, maar wel zeer duidelijk dat dit een afscheid met gesloten kist werd.
En ergens (ja, ik kan best een duistere humor hebben) ook wel lachwekkend...meneer 1 staat er zo beduust bij te kijken...'eh...en nu???' :(:)
https://nypost.com/2019/08/22/video-shows-moment-man-crushed-by-elevator-at-manhattan-promenade-building/

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 22:53

Oh ja die heb ik inderdaad eens gezien.
Je ziet die trauma's opkomen bij die jongen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 23:00

Die had ik ook al eens gezien. Ik vraag mij vooral af waarom je het alsnog probeert. Veilig blijven staan lijkt mij toch de beste optie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 23:07

Hier ga ik bewust niet naar kijken. Ben als de dood voor liften, dus als ik er niet in hoef... Liever niet. Al een keer even vast gezeten, een keer als kind bijna in een lege liftkoker gedonderd, in een lift gezeten die ook vrolijk terug in gang schoot ondanks deur open... Waren wel altijd oudere liften, maar brrr.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 23:15

Luxorvalkje schreef:
Wat minder luguber (behalve voor mensen met roltrap fobie) is van die 3D street art.

Kan het filmpje niet vinden. Maar een kunstenaar heeft ooit een prank uitgehaald door heel realistisch een door ravijn te schilderen onderaan de roltrap. Dus dan kom je naar beneden, maar de meeste mensen leggen dus niet de link dat er geen ravijn kan zijn in een winkelcentrum. (en volgens mij ook een scène waarbij een monteur bezig is ‘onder de klep’ daar zou ik meer van schrikken)

Krijg het filmpje niet gevonden helaas.

Ben hier nu wel benieuwd naar :=

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 23:26

Juut schreef:

Hier ging het fout in manhattan: liftdeur gaat wel open, maar de lift zelf blijft naar beneden gaan. Meneer 1 kan er uit springen, meneer 2...net niet. Niet bloederig, maar wel zeer duidelijk dat dit een afscheid met gesloten kist werd.
En ergens (ja, ik kan best een duistere humor hebben) ook wel lachwekkend...meneer 1 staat er zo beduust bij te kijken...'eh...en nu???' :(:)
https://nypost.com/2019/08/22/video-shows-moment-man-crushed-by-elevator-at-manhattan-promenade-building/

Ik had em vroeger wel eens gezien maar jak. Ergste nachtmerrie.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 23:27

Juut schreef:

en nog erger voor de 5 nog in die lift die de rest van de tijd met het lichaam van die man in die lift zitten

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 09:22

Die heb ik wel eens gezien. Open m nu maar niet meer. Brrr, ziet er zo naar uit..

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 10:40

Ah bah er stonden ook nog mensen in en ik gok dat sie er ook niet even uit stappen verdieping verder.

Weet niet of de lift op de bodem stopt of bij een opening

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 21:59

Jakkes. Doet me gelijk denken aan "De lift" van Dick Maas. Daar heb ik per ongeluk een stukje van gezien als klein kind. Heeft lang geduurd voordat ik zonder angst een lift instapte

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 22:43

Het YouTube kanaal Frisse Kater heeft weer een nieuwe video geüpload. Voor de zekerheid de beschrijving maar ff in spoiler:

Spoiler:
Iemand is overleden en heeft ongeveer 2 weken op een verwarmt waterbed gelegen. Hierdoor is het lichaam in een rap tempo gaan ontbinden. De maden kruipen gewoon al door de voordeur naar buiten, en door de hele woning krioelt het van de maden. Ben heel blij dat er geen geuren tv bestaat. Wel vreselijk dat er iemand zo aan z’n eind is komen..

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 23:38

Bah bah :x

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 11:41

iehw