Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lau schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van kinderen op socialmedia?
Lau schreef:furioso schreef:Na lange tijd nog eens een gainparty meegedaan
Ze vroegen me dus why not
Begonnen met 5216 volgers gisteren rond 15:45 en nu zit ik op 5315![]()
100 volgers erbij op nog geen 24u
Nu valt het nog te zien hoeveel er daadwerkelijk blijven maar meestal valt dat aantal wel goed mee![]()
[ [url=m/TM9DwM.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/W3vE74.png]Afbeelding[/url] ]
Maar volgen die je wel voor jou? Ik vind dat altijd zo lastig aan gain party’s. Ik denk dat altijd dat ze alleen maar volgen voor het volgen. Maar verder niet echt jou leuk vinden.
Lau schreef:Ik vind het zo “gevaarlijk” je ziet best vee kind YouTubes die dan ineens heel bekend zijn. Die kunnen helemaal niet omgaan met die bekendheid. Maar ook hoe vee uur ze erin stoppen en eventueel geld verdienen. Ik vind het lastig.. ik denk dat je kinderen moet behoeden en als ouder echt mee moet kijken. Maar dat gebeurt niet altijd, zeker als zij er ook van “profiteren”.
Qimm schreef:[ [url=m/Qwp3WZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het zijn echt hashtags waarmee ik al veel vaker heel fors bereik (voor mijn doen) mee heb gehad. Misschien komt het nog hoor, maar vind het toch maar gek allemaal
_Lobke_ schreef:Lau: ahhh zo bedoelde je die vraag. Ja ik ben het wel met je eens. Er wordt zoveel druk gelegd (school) op de kinderen als ze dan ook nog de denken dat het ook op Social media moet dan gaat het dubbel op. Daarnaast ben ik een voorstander van kinderen goede voorlichting geven met hoe om te gaan met Social media.
Qimm:gek inderdaad want het is verder ook wel een leuke post, ik heb vanmiddag nog een reactie geplaatst op je post.
Daphara: jaa heel raar is dat. Ik heb het ook wel eens de ene keer maar 20 likes en dan de andere keer veel meer.
Ik heb sowieso het idee dat vandaag wat een mindere dag is om te posten het loopt niet echt storm
Lau schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van kinderen op socialmedia?