Baby en kinderkleding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 19:51

Hier had gup vandaag een blauw vingino shirt op een donkerblauw broek met blauwe allstars. Stond zo tof :) en dan zijn gele bodywarmer erover :+:
Afbeelding

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 19:55

Leuke combi.

Wij waren vandaag thuis. Gup liep in de sokken van zijn vader, opgetrokken tot zijn liezen, Paw patrol regenlaarzen, zijn oudste 3e hands lichtblauwe fleecetrui, zuidwester (het regende tenslotte) en geen broek, want dat is makkelijker met het potje (zijn woorden).

Ik bespaar jullie de foto en vraag me soms af wat ik in een topic over kinderkleding doe :roll:

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 19:55

Ik koop eigenlijk alleen dingen die ik al ergens bij kan combineren waardoor ik weinig heb dat uiteindelijk tegenvalt. Gewone spijkerbroekjes heb ik eigenlijk niet. Niet echt met een reden maar ik vind andere broekjes vaak leuker.

Vandaag in zn TnD setje. Dit mag eigenlijk niet van mijn man omdat hij zo'n kind volledig in trainingspak tokkie vind. Maar ik kan er wel om lachen, mijn eigen kleine maaskantje <3
Afbeelding

Tussendoor druk aan het staan met zn nieuwe schoenen.
Afbeelding
Heb ze toch ook in huis wel aan. Hij is zo druk bezig en op z'n sokken is niks. De anti slip blijft staan en hij schuift zo zijn sokken uit. Helaas nu wat fris voor blote voetjes maar als ik het weer moet geloven dan kan dat volgende week wel weer *\%/*
Ik sta echt versteld van het tempo waarmee de ontwikkelingen nu gaan! hij begint ook echt een beetje te lopen langs de radiatoren en de bank. %) smurf is net negen maanden. Kruipen heb ik hem echter nog altijd niet echt op kunnen betrappen. :roll:

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 19:57

Vrolijk setje Keet!

Ach Kaka, is ook leuk toch? En voor de familie foto's zou je het zelf vast niet uitzoeken ;) Loslaten is ook een kunst moet je maar denken!

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 19:57

Gaat hard dan. Zeker voor die kleintjes lijken spijkerbroekjes me helemaal niet lekker zitten.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 20:00

De mannen zien er goed uit! :D
MIR, staat wel echt stoer hoor en zit idd veel fijner dan die strakke spijkerbroeken.

Jurkje van Vesper
Legging We
Schoenen Shoesme..

En de jas is inmiddels al een oudje maar lekker water en winddicht!Afbeelding
Laatst bijgewerkt door IMJ op 29-08-18 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 20:01

Heerlijk kaka :+ hier had mup laatst haar uv zwemshirt aan en haar luier....
Volgens mijn man had ik dat klaargelegd. :n

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 20:01

Hema heeft hele zachte spijkerbroekjes die echt alleen maar een spijkerlook hebben maar verder zo elastisch zijn als jogging broekjes, die vind ik wel fijn. echte spijkerstof vind ik idd ook niet handig voor die ukkies. Liggen 9/10 met hun tenen in hun oren, dan zit zo'n broek alleen maar in de weg.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-18 20:02

Juist die dagen dat ze er zo bijlopen zijn geweldig Kaka!! Dan maak ik juist foto’s voor later. :D

Mir als ze nog zoveel rondrollen zijn die zachte broekjes vaak veel fijner dan spijkerbroekjes.
Nu ze vooral loopt zijn spijkerbroekjes weer praktischer.

Marit: grappig hè doe dat kan ontwikkelen van je je kind aantrekt.
Nu met nieuwe baby merk ik dat ik toch weer teruggrijp op juist wat zachter en rustiger spul.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 20:02

Hahahaha Keet, van sommige dingen weet je vrij zeker dat dat niet klopt :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 20:11

Kaka schreef:
Leuke combi.

Wij waren vandaag thuis. Gup liep in de sokken van zijn vader, opgetrokken tot zijn liezen, Paw patrol regenlaarzen, zijn oudste 3e hands lichtblauwe fleecetrui, zuidwester (het regende tenslotte) en geen broek, want dat is makkelijker met het potje (zijn woorden).

Ik bespaar jullie de foto en vraag me soms af wat ik in een topic over kinderkleding doe :roll:

Ah joh leuk juist! Dat moet je ze ook gunnen vind ik :j

Maar een zuidwester? Zo'n echte?? Daar heb ik me vorig jaar rot naar gezocht maar niks kunnen vinden....heb je een tipje? :)

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 20:12

Leuke combinaties komen er weer voorbij. Het is hier wel wisselend wat ze aanheeft.
Was vandaag bij pomp du lux verkoop, heb uiteindelijk alleen een merino wollen romper gekocht. De meeste kleren hebben ruches of kraagjes dan krijgt m'n man een rolling die vindt dat helemaal niets. :+

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 20:15

pmarena schreef:
Ah joh leuk juist! Dat moet je ze ook gunnen vind ik :j

Maar een zuidwester? Zo'n echte?? Daar heb ik me vorig jaar rot naar gezocht maar niks kunnen vinden....heb je een tipje? :)

Kringloopwinkel.

En ik gun het hem van harte, kan die zelfstandigheid wel waarderen. Beetje irritant dat we dan wel ruzie hebben over het aandoen van een broek als we naar het zwembad gaan :')

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 20:27

Haha, geweldig Kaka!

B was vandaag in eenvoudig donkerblauw, maar die kleur staat hem gewoon heel goed, met zn blauwe ogen. Zn suède schoenen moet ik duidelijk een keer oppoetsen :=

Afbeelding

En vanavond nog even naar stal geweest, het regende, dus zn regenjas en laarsjes aan :))

Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 20:32

Leuke outfits!

Ja het is gewoon echt een typisch babyspijkerbroekje, misschien te babyachtig of ik moet er aan wennen...

Kasjmier van Zara, is dat fijn?

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 21:25

Leuke kleding komt er weer voorbij!

Ik vind van wel Lie, stofje voelt heerlijk en gup wil de trui ook graag aan. Rib broekjes uit de kasjmier collectie zijn ook lekker dik, geschikt voor de winter.
Afbeelding

De broek die ik had besteld heb ik alleen terug gedaan (niet van de kasjmier collectie) stond echt niet bij hem. Zijn beentjes zijn kort en stevig en in deze broek leken ze nog korter.
Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 21:52

En dat is de trui? Die is mooi!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 21:54

Kaka schreef:
Leuke combi.

_/-\o_

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 21:56

Ja dat is de trui :)

Voor de meisjes (en jongens met lange haren) moeders; waar haal je leuke haar accessoires? Wat blijft een beetje zitten bij een baby en wat staat leuk? Strikjes, elastiekjes, clipjes? Beeb haar haren beginnen echt voor haar ogen te zitten zo langzaam aan en ik wil het liever niet knippen.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 21:59

Jeeeetje Britt en Keet, wat zijn jullie mannen groot geworden!

Altijd als ik mijn kind lelijk aankleed besluit hij precies die dag iets nieuws te leren. Zo is de eerste keer omrollen vereeuwigd in een trui met Tijgertje en een fleece achtig broekje met voetjes, zijn eerste keer staan met in een broekje met verticale strepen en een romper met horizontale strepen, enzovoort. Ik heb bergen leuke kleding maar wedden daf hij zich later afvraagt waarom hij er zo achterlijk bij liep vroeger? :roll:

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 22:01

Ja, echt bizar hoe snel het gaat he! Hij lijkt iedere dag ouder te worden in zijn snoetje. En morgenochtend gaat hij weer naar de kapper, dan heeft hij helemaal zo'n peuterkoppie als hij terug komt.

Hahaha, hij zal wel denken later idd :Y)

Die groene trui is mooi zeg! Ik ga eens kijken voor die..

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 22:07

Kaka schreef:
Keet schreef:
Jongen :) eerst jongen en nu meisje

Dan hou ik me aanbevolen voor het jongensgoed va maat 104.

Ik ook!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-18 22:08

Hele mooie kleur die groene trui!

Ik koop haarspeldjes bij haarspeldje.com. Zijn echt prima en blijven goed zitten. Je hebt ze als kleine satijnen strikjes en de iets grotere strikken.
Als ze er niet aantrekt zitten ze hele dag op dezelfde plek.
En de Hema heeft ook leuke speldjes en prima elastiekjes.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 22:12

Ik heb strikes em bloemetjes met echt van die metalen klemmetjes, (die ze bij de kapper in het groot ook wel gebruiken). Als het haar wat dikker wordt is dat het enige dat hier echt blijft zitten.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 22:19

Alie :+ hema wibra zeeman

Ja flinke vent. 106cm lang inmiddels en hij is net 3

Zal proberen van het weekend de rest van de kleding op de foto te zetten. Stapel jongens kleding 98 tm 116. En meisjes 56 tm 68