Haha ja, ik leer hem nu echt op een andere manier kennen. Voelt heel fijn, alleen vind ik het moeilijk om mezelf kwetsbaar op te stellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Darah3 schreef:Ik snap wat je moeder bedoelt Anne, maar inderdaad je gevoel volgen! Wie weet dat je er later meer voor open staat om buiten te comfortzone te komen![]()
Haha ja, ik leer hem nu echt op een andere manier kennen. Voelt heel fijn, alleen vind ik het moeilijk om mezelf kwetsbaar op te stellen
Darah3 schreef:Hoe komt het Farjen?
Linda_Fleur schreef:Ik maakte eergisteravond nog een leuke blunderWas met mijn buitenlandse date aan het bellen, ik lag in bed en hij was een heel lang verhaal aan het vertellen. Ben ik dus gewoon keihard in slaap gevallen
Midden in de nacht schrok ik wakker, lichten nog aan, ik dacht echt: huh? What has happened?
Linda_Fleur schreef:Ik maakte eergisteravond nog een leuke blunderWas met mijn buitenlandse date aan het bellen, ik lag in bed en hij was een heel lang verhaal aan het vertellen. Ben ik dus gewoon keihard in slaap gevallen
Midden in de nacht schrok ik wakker, lichten nog aan, ik dacht echt: huh? What has happened?
Yvankaxx schreef:Leuk brideless!
F_Orumster schreef:Yvankaxx schreef:Leuk brideless!
En zo degradeer je van bitloos naar bruidsloos![]()
lieveli schreef:Ohhh Darah.... Dit klinkt wel echt heel leuk en serieus!Dat jullie je kwetsbaar opstellen brengt uiteindelijk alleen maar verdieping!