Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Darah3

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 18:58

Ik snap wat je moeder bedoelt Anne, maar inderdaad je gevoel volgen! Wie weet dat je er later meer voor open staat om buiten te comfortzone te komen :j

Haha ja, ik leer hem nu echt op een andere manier kennen. Voelt heel fijn, alleen vind ik het moeilijk om mezelf kwetsbaar op te stellen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 09:09

Herkenbaar Anne :')

Geniet ervan darah!

Ik ga vanavond naar date toe :o
Echt veel zin om hem te zien en merk dat ik al aan het bedenken ben wanneer ik weer tijd zou hebben!

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 13:19

Oeh veel plezier Robijntjah <<) goed teken dat je vooruit denkt!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 13:25

Darah3 schreef:
Ik snap wat je moeder bedoelt Anne, maar inderdaad je gevoel volgen! Wie weet dat je er later meer voor open staat om buiten te comfortzone te komen :j

Haha ja, ik leer hem nu echt op een andere manier kennen. Voelt heel fijn, alleen vind ik het moeilijk om mezelf kwetsbaar op te stellen ;)

Hoeft ook nog niet toch, kwetsbaar opstellen? Dat duurt bij mij ook weken/maanden... en na die vorige klap zal het nog wel langer duren voor ik mezelf open durf te stellen..

Robijntjah: klinkt goed, veel plezier :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 18:36

Bah date gaat niet door, hij had maar 2 u geslapen vannacht.

Mijn best gedaan om me in mijn reactie wat open te stellen en vanuit hier zien we wel weer.

Ik baal er wel echt van en dat heb ik nooit :') nu alweer de neiging tot zelfsabotage maar ik probeer het recht te houden.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 22:36

Hier ook 1 dat weer goed bezig is qua zelfsabotage -O-

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 10:21

Wat jammer Robijntjah :(:) Wel nog een andere date gepland?

Anne: Ja klopt, alleen praten we nu veel over het verleden en hoe alles gegaan is. En dan komen er toch best moeilijke onderwerpen voorbij. Ik moet zeggen dat - nu ik hem een aantal dagen niet zie - ik hem wel een soort van mis? :o

Hoe komt het Farjen?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 10:23

Ohhh Darah.... Dit klinkt wel echt heel leuk en serieus! <3 Dat jullie je kwetsbaar opstellen brengt uiteindelijk alleen maar verdieping!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 10:29

Heb hem gezegd dat ik wel hoor wanneer hij tijd heeft, ik ben wat flexibeler qua werk uren sowieso.
Hij reageerde dat hij mijn reactie echt heel lief vond en dat dat zeker goed komt dus ik wacht lekker af.

Oh dat klinkt echt goed zeg, fijn ook!

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 11:49

Ik maakte eergisteravond nog een leuke blunder :') Was met mijn buitenlandse date aan het bellen, ik lag in bed en hij was een heel lang verhaal aan het vertellen. Ben ik dus gewoon keihard in slaap gevallen _/-\o_ Midden in de nacht schrok ik wakker, lichten nog aan, ik dacht echt: huh? What has happened?

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 12:13

Darah3 schreef:
Hoe komt het Farjen?

Na onze 4de date is hij smorgensvroeg vertrokken en sindsdien lijkt het alsof hij bang is geworden dat het te allemaal serieus werd.. Ik heb hem sindsdien niet meer gezien (bijna 2 weken) ik had hem daarover aangesproken en hij vond me direct bezitterig :+
Dus sindsdien is mijn muurtje weer heel hoog -O-

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 12:27

Linda_Fleur schreef:
Ik maakte eergisteravond nog een leuke blunder :') Was met mijn buitenlandse date aan het bellen, ik lag in bed en hij was een heel lang verhaal aan het vertellen. Ben ik dus gewoon keihard in slaap gevallen _/-\o_ Midden in de nacht schrok ik wakker, lichten nog aan, ik dacht echt: huh? What has happened?

_O-

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 13:20

Linda_Fleur schreef:

_/-\o_

Ik ben nu bijna 2 weken aan het praten met een gozer, klikt wel goed enzo. Hij wilde alleen niet in de stad afspreken maar thuis.. dus ik heb hem uitgelegd dat ik dat niet ga doen en dat als hij me wilde leren kennen, hij toch in het openbaar moet komen :Y) Toen afgesproken dat we een strandwandeling zouden gaan maken, maar de weersvoorspellingen zijn crap en ik werk het weekend overdag.. dus heb hem nu gevraagd of hij anders ergens een hapje wil eten, ben benieuwd :j Voor mijn gevoel is het wat een bad boy, weer eens wat anders dan wat ik normaal date haha

Bridleless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 13:46

Ello! Ik ben momenteel niet actief op Tinder, maar ga wel uit met een collega (waar ik toevallig ook een match mee was op Tinder xD). Afgelopen zaterdag zijn we wat wezen drinken, toen was het zo laat geworden dat ik de bus had gemist en hij mij op z'n fiets naar huis heeft gebracht :P
Tot nu toe veel contact via WhatsApp en waarschijnlijk deze week gaan we naar de film. Geen idee waar dit schip gaat stranden, maar ik zie wel :)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 13:47

Leuk bridleless!
Laatst bijgewerkt door Yvankaxx op 18-10-17 14:17, in het totaal 1 keer bewerkt

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 14:02

Yvankaxx schreef:
Leuk brideless!

En zo degradeer je van bitloos naar bruidsloos :D

Ik heb zaterdag een 1e date, ik had voorgesteld een drankje en hij heeft zin om daarna uit eten te gaan. Meestal ben ik vrij careless voor een date en denk ik: ''whatever comes out'' maar nu vind ik het wel spannender. Lief dat ie enthousiast is maar als het niet klikt zit je er mooi mee :D.
Ik heb nog geprobeerd aan te geven dat een drankje doen vrijer is maar hij durfde de gok aan.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 14:14

F_Orumster schreef:
Yvankaxx schreef:
Leuk brideless!

En zo degradeer je van bitloos naar bruidsloos :D

_O-

Robijntjah, prima reactie van jou en hem toch! Nu ff je zelfsabotage in de hand houden en je niet gekker maken in je hoofd dan het is. Lastig he..

Hahahaha, lindaFleur, mooi verhaal. Hij was blijkbaar zeer slaapverwekkend :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 14:19

Hahahaha geniaal in slaap vallen! Gebeurd mij wel eens bij appen, bij bellen kan ik niet stilzitten dus ga ik meestal mijn huis poetsen!

Ja mijn zelfsabotage valt alles mee tot nu toe, heb mezelf een grens gesteld, tot zover en niet verder en dat werkt best goed! Daarbij nog bezig met een eventuele nieuwe baan dus dat helpt ook wel mee.

Bad boys, Tjah, What can I say, leuk voor de erg korte termijn denk ik. Maarja zelfsabotage :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 14:20

:+ Niet weer multitasken dus haha

Snap de spanning Forumster! Hopelijk pakt het goed uit :j

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 16:57

Ik kruip weer onder een rotsblok vandaan. Aangezien ik wat tijd over gehad heeeeeeel veel gelezen haha. :o

Lieveli bevallen zag ik en Alja zwanger. Gefeliciteerd beide nog.

Yvanka balen dat het met die jongen over is maar je bent een leuke meid dus de juiste persoon komt echt wel!

Anne-bento dingen hebben tijd nodig maar zoals je het doet is super goed! Daarbij over een tijdje zie je waarschijnlijk pas echt waarom het misschien verkeerd was.

Schokkend nieuws hier voor in ieder geval mijn familie en vrienden _O-

Sinds een maandje heb ik een vriend.
Met sommige dingen komt mijn bindingsangst nog wel eens omhoog en probeer mij dan weer af te sluiten, maar praten er goed over en alles zit eigenlijk ook wel heel goed.

Zo goed zelfs dat ik mezelf er op betrapte af en toe al stiekem te kijken voor stalling voor mijn paarden daar in de buurt.

En dat toen zijn moeder vroeg wanneer we dan gingen trouwen ik lachend riep dat hij dan eerst op zn knie moest gaan :evaw: :evaw:

We komen er wel _O-

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 20:08

lieveli schreef:
Ohhh Darah.... Dit klinkt wel echt heel leuk en serieus! <3 Dat jullie je kwetsbaar opstellen brengt uiteindelijk alleen maar verdieping!

Jaa <3 ben wel blij als ik hem weer zie :o

Ahh ben benieuwd Robijntjah! Hopelijk snel een vervolgdate!

Hahaha Linda_Fleur :') wat zei je date ervan?

Wat jammer Farjen :( heeft hij verder nog iets laten weten?

Yvanka: bad boys zijn soms ook leuk :') maar altijd beetje twijfelachtig als iemand perse thuis wil afspreken.

Klinkt leuk Bridleless!

Spannend eerste date Forumster! Ik ga meestal uiteten met eerste date O:)

Ahh leuk dat je een vriend hebt Thenexttry!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 20:11

Anne bento had vandaag toch een date met "nr 1"? :+

Linda Fleur, herkenbaar :') wat zei die vandaag? Dat is toch die ruiter?

Yvankaxx, ik zou ook nooit bij een vreemde thuis afspreken hoor.. En gewoon iets drinken of zo? Dan maakt het weet wat minder uit :)

Bridleless en forumster succes *\o/*

Leuk thenexttry :D

Darah3, als ik hem stuur krijg ik wel steeds antwoord. Als ik niet stuur, is het 2 dagen radiostilte..
Vandaag heeft hij een belangrijk evenement voor hem, dus morgen gaat mijn emmertje overlopen vrees ik. Zeker omdat ik vorige week al 2 keer heb gevraagd wat er aan de hand is en er was en is helemaal niets mis volgens hem :roll:

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 20:20

Hij zei dat hij zich thuis meer op zijn gemak voelde. Hij wilde niet uit eten of een drankje doen, kreeg het idee dat het was omdat hij dan nerveus werd van het stilzitten ofzo. Ik heb alleen dit weekend werkweekend, dus we gaan volgend weekend een wandeling maken.
Hij doet wel echt zijn best om daarin een middenweg te vinden en hij doet wel moeite!
Duurt wel echt nog lang :+

Thenexttry Leuk zeg!! Gefeliciteerd! Een heel nieuw iemand, of heb je er wel eens wat over verteld?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 08:37

Yvankaxx op zich snap ik die jongen wel.. ik heb ook een aantal date's bij mij thuis gehad en vond dat best wel fijn, want daar voel ik me op m'n gemak. Maar toch zou ik het nu nooit meer doen, niet omdat het eens mis gegaan is ofzo, maar nu ik meer gewend ben op openbare plekken af te spreken vind ik dat eigenlijk toch fijner, denk dat dat komt omdat ik nu toch eerst wat meer afstand bewaar en meteen bij mij thuis voelt wel alsof ze meteen mijn leven instappen ofzo. Wil hij ook niet naar een rustig cafeetje ofzo? Ik vind het toch ergens wel raar dat ie nieteens een drankje wil doen :+

Bridleless leuk!! :)

F_Orumster ik vind eten ook maar ongemakkelijk :+ ik ben met 2 dates als 1e date uit eten gegaan en moet wel zeggen dat dat allemaal mee viel en gezellig was. Maar kan ook anders zijn haha.. lekker op je af laten komen

Thenexttry wat leuk!! Goed dat je over je bindingsangst kunt praten samen en je je er niet voor afsluit. Enne, na een maand al kijken voor stalling voor je paarden daar in de buurt en kunt lachen om een trouw grapje, vind ik dat best wel heel knap voor iemand die bindingsangst had/heeft :j +:)+

Ik had gister date 2 ja :j was weer heel gezellig! Even wat gedronken en toen zijn we gaan poolen. Ik vind poolen echt heel leuk, maar bak er niks van :+ dat zie ik met een date als voordeel, kunnen ze me mooi een handje helpen O:) begon wat stijfjes, maar kwam daarna lekker los, veel gelachen :)
Merk wel dat ik moeite heb met echt ervan genieten, het was natuurlijk niet echt mijn plan om serieus te gaan daten al. Kreeg gister een appje van ex-date of we wat kunnen afspreken om te praten en elkaar weer even te zien. Merk dat ik mezelf afsluit voor alle gevoelens momenteel. Maar, leuke avond gehad, en gezien onze drukke agenda's zal er wel weer een week voorbij gaan voor we date 3 hebben, lekker rustig aan met steeds een week ertussen, vind ik heel fijn :o :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 09:18

Anne_bento weet je ook wat ex-date daarmee wil bereiken? Betekent wel dat hij je zeker nog niet vergeten is. ;) Was wat jullie hadden voor hem dus ook wel van betekenis. Maar gewoon even voor de fun afspreken zou ik niet doen.