Haha ja, ik leer hem nu echt op een andere manier kennen. Voelt heel fijn, alleen vind ik het moeilijk om mezelf kwetsbaar op te stellen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Darah3 schreef:Ik snap wat je moeder bedoelt Anne, maar inderdaad je gevoel volgen! Wie weet dat je er later meer voor open staat om buiten te comfortzone te komen![]()
Haha ja, ik leer hem nu echt op een andere manier kennen. Voelt heel fijn, alleen vind ik het moeilijk om mezelf kwetsbaar op te stellen
nu alweer de neiging tot zelfsabotage maar ik probeer het recht te houden.
Wel nog een andere date gepland?
Dat jullie je kwetsbaar opstellen brengt uiteindelijk alleen maar verdieping! Darah3 schreef:Hoe komt het Farjen?
Linda_Fleur schreef:Ik maakte eergisteravond nog een leuke blunderWas met mijn buitenlandse date aan het bellen, ik lag in bed en hij was een heel lang verhaal aan het vertellen. Ben ik dus gewoon keihard in slaap gevallen
Midden in de nacht schrok ik wakker, lichten nog aan, ik dacht echt: huh? What has happened?
Linda_Fleur schreef:Ik maakte eergisteravond nog een leuke blunderWas met mijn buitenlandse date aan het bellen, ik lag in bed en hij was een heel lang verhaal aan het vertellen. Ben ik dus gewoon keihard in slaap gevallen
Midden in de nacht schrok ik wakker, lichten nog aan, ik dacht echt: huh? What has happened?
Toen afgesproken dat we een strandwandeling zouden gaan maken, maar de weersvoorspellingen zijn crap en ik werk het weekend overdag.. dus heb hem nu gevraagd of hij anders ergens een hapje wil eten, ben benieuwd
Voor mijn gevoel is het wat een bad boy, weer eens wat anders dan wat ik normaal date haha
Yvankaxx schreef:Leuk brideless!
. F_Orumster schreef:Yvankaxx schreef:Leuk brideless!
En zo degradeer je van bitloos naar bruidsloos![]()
lieveli schreef:Ohhh Darah.... Dit klinkt wel echt heel leuk en serieus!Dat jullie je kwetsbaar opstellen brengt uiteindelijk alleen maar verdieping!
ben wel blij als ik hem weer zie
wat zei je date ervan?
heeft hij verder nog iets laten weten?
maar altijd beetje twijfelachtig als iemand perse thuis wil afspreken.
wat zei die vandaag? Dat is toch die ruiter?

ik ben met 2 dates als 1e date uit eten gegaan en moet wel zeggen dat dat allemaal mee viel en gezellig was. Maar kan ook anders zijn haha.. lekker op je af laten komen
was weer heel gezellig! Even wat gedronken en toen zijn we gaan poolen. Ik vind poolen echt heel leuk, maar bak er niks van
dat zie ik met een date als voordeel, kunnen ze me mooi een handje helpen
begon wat stijfjes, maar kwam daarna lekker los, veel gelachen
Was wat jullie hadden voor hem dus ook wel van betekenis. Maar gewoon even voor de fun afspreken zou ik niet doen.