Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ReadTheRulez

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 19:05

Ik heb momenteel best wel fijne matches :') ze zeggen alleen niks ;(

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 19:10

ReadTheRulez schreef:

Wat is er zo fijn aan dan? :')

Babeth, leuk om te lezen zulke verhalen.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 19:17

Heb je ze zelf al aangesproken?

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 19:23

Goof schreef:
ReadTheRulez schreef:

Wat is er zo fijn aan dan? :')

Babeth, leuk om te lezen zulke verhalen.

Dat t mannen zijn waarvan ik niet verwacht dat ze mij leuk vinden :')

Ik ben niet zo goed in openingszinnen maar degenen die ik gewoon simpelweg begroet, sturen geen reactie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 19:23

Zelf er tegen praten (niet zeuren) over allemaal dingen werkt ook vaak wel goed. :j Als ze dan erop afknappen is het duidelijk niet de juiste.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 19:24

Niet om de pret te bederven hoor, maar misschien vinden ze je dan toch niet zo heel leuk. ;(

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 19:35

Ik zie het voor de lol, dus geen man overboord :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 19:47

Of ze stippen alleen voor de lol, beetje mensen kijken enzo. Hoef niet direct negatief te zijn :)

Ik heb via Happn een scharrel geregeld, hij woont twee straten verder. Heeft best zo z'n voordelen :)) Absoluut geen relatiemateriaal, maar voor de rest is het best prima. Beetje wijntjes drinken, beetje kletsen, beetje.. nou ja. :))

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 20:51

Ik was met mijn match aan t appen en toen bleek dat hij in de zelfde trein zat als ik, dus op het station elkaar even kunnen zien maar we moesten helaas meteen naar werk/school. Nou gaan we komend weekend filmpje kijken bij hem thuis. Heb nog nooit zo'n zin gehad, klikt zo ontzettend goed over de app :o

Nou is er alleen een vervelend onzeker stemmetje in m'n hoofd dat dan af en toe gigantisch in de weg gaat zitten :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 21:00

mirthheee schreef:
Ik was met mijn match aan t appen en toen bleek dat hij in de zelfde trein zat als ik, dus op het station elkaar even kunnen zien maar we moesten helaas meteen naar werk/school. Nou gaan we komend weekend filmpje kijken bij hem thuis. Heb nog nooit zo'n zin gehad, klikt zo ontzettend goed over de app :o

Nou is er alleen een vervelend onzeker stemmetje in m'n hoofd dat dan af en toe gigantisch in de weg gaat zitten :+

Ik herken dat laatste heel erg. :j Als je ze dan echt leuk vindt... Ik heb het laatst wel een goed artikel erover gelezen. De conclusie was dat je niemand kan "besturen". Je kan alleen maar afwachten en leuk jezelf zijn. Verder ben je eigenlijk machteloos. Best een "rustgevende" gedachte eigenlijk.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 21:06

Ik herken dat stemmetje ook erg, maar ik heb echt geleerd erover te communiceren met tinderman. Hij trekt mij af en toe ook uit mijn schulp om te praten, want ik ben behoorlijk introvert. Het is vaak confronterend, maar ik vind het fijn dat hij het doet.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 21:08

Ik heb ook vaak paniek, vind het juist moeilijk dat ik niet kan sturen.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 21:35

Ik ben gewoon heel bang dat het niet echt is ofzo.. echt erg vervelend

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 21:58

Misschien moet je het eerst over je heen laten komen voordat je zo onzeker doet of het echt is? :+
Gewoon eerst maar eens op meerdere dates en dan verder zien?

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 22:20

Voof een date best inderdaad niet teveel verwachtingen, maar vind bv na een keer of vijf moeilijk.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 22:22

Ik ben juist te nuchter. Voor de eerste date was ik in paniek, maar nu zie ik wel waar het schip strand.

Ik heb mijn date nu 1x gezien. En we appen nu ruim een maand denk ik. Het is super gezellig en nog geen moment saai geweest of stiltes. Valt altijd wel weer iets te kletsen. Hij zit af en toe wel te hinten als 'kon ik maar bij je in bed kruipen' of dat soort dingen & dat hij mij lieverd noemt. Hoe staan jullie daar tegen over? Ik word er een beetje huiverig van en ik ben totaal niet preuts of vies van een beetje dirty talk.. maar na 1 date? Ik blijf het apart vinden :+ A.s vrijdag hebben we onze 2e date. Ik heb het idee dat hij iets te hard van stapel loopt, maar wellicht dat dit alleen op de app is en niet in het echt :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 17:11

Op naar date 3... :):)

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 17:13

N0a schreef:
Ik ben juist te nuchter. Voor de eerste date was ik in paniek, maar nu zie ik wel waar het schip strand.

Ik heb mijn date nu 1x gezien. En we appen nu ruim een maand denk ik. Het is super gezellig en nog geen moment saai geweest of stiltes. Valt altijd wel weer iets te kletsen. Hij zit af en toe wel te hinten als 'kon ik maar bij je in bed kruipen' of dat soort dingen & dat hij mij lieverd noemt. Hoe staan jullie daar tegen over? Ik word er een beetje huiverig van en ik ben totaal niet preuts of vies van een beetje dirty talk.. maar na 1 date? Ik blijf het apart vinden :+ A.s vrijdag hebben we onze 2e date. Ik heb het idee dat hij iets te hard van stapel loopt, maar wellicht dat dit alleen op de app is en niet in het echt :').

Ik heb dit nu bij meerdere matches gehad, en zonder date :P
En ik ben erachter dat ik er echt een hekel aan heb haha, ik vind het gewoon niet prettig, en meestal als ze het blijven doen nadat ik het aangegeven heb het niet prettig te vinden eindigt de match snel weer.

@Resistance wat leuk voor je!

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 17:21

Veel plezier Resistance! Ik ben helaas ook redelijk onzeker, ik blijf vaak om bevestiging vragen. Sowieso heb ik nu wel een beetje m'n twijfels maar morgen komt hij wel eten en dan ontmoet hij m'n oma gelijk.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 18:03

Veel plezier resistance!

Ik ben ook best wel onzeker, maar doe mijn best om het niet te laten merken.
Mijn date komt ook steeds dichterbij!

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 18:16

N0a schreef:

Meestal is dat alleen via social media, beetje stoer doen :)) Eenmaal in het echt zijn ze veel te onzeker :=

Houd daar trouwens ook niet van hoor. Doe lekker normaal óf in het echt, maar dan niet na date één :=

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 18:38

Denk dat dat voor iedereen verschillend is. Ik vind het niet zo erg. Word er ook niet direct heel warm van ;) maar ach. Toe maar. Wél vind ik het heel belangrijk dat als je zegt dat je het niet prettig vindt, het inderdaad stopt. Want het is wel een grens die je aangeeft, en die dient gewoon gerespecteerd te worden :j

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 18:49

Ik heb net afgesproken! was meteen gezellig, hebben allebei slechte humor en allebei beetje lomp :+ niet gedacht dat ik op de eerste date zou zoenen. Volgend weekend bij hem Netflixen :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 19:22

N0a schreef:

Ik zou er niet echt bij stilstaan, als ik heel eerlijk ben. Iedereen zit met andere intenties op Tinder en je weet niet hoe hij het bedoelt.. Misschien is hij het gewend of verwacht hij van jou dat je op date 2 de gymzaal in wilt, maar misschien bedoelt hij het ook wel gewoon lief, dat hij met je wil knuffelen oid.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 01:07

Hallo hallo, meelezer kruipt onder steen uit.
Ik lach me altijd slap om jullie heerlijke verhalen!
In het HK topic postte ik eerder ook wel mee, maar hier nooit, omdat alles zo op google te vinden is. Vind ik echt een nadeel :x

Maar ik wil ook weer eens een poging ondernemen dus het lijkt me leuk om met jullie mee te kleppen zover dat welkom is.