Mooie bestelling, die tabletten zien er toch ook wel goed uit, al heb ik nog geen geur van PS die ik zo lekker vind dat ik er wel een hele tablet van zou willen hebben.
Nogmaals de vraag, misschien is er overheen gelezen. Weet iemand of je een Kringle Daylight kan slopen en de wax op de brander kan gebruiken? Dit ivm watercolors die er alleen nog als daylight is en niet meer als wax.
Skessa_
Geplaatst: 09-02-16 18:46
Geloof dat yv dat wel gedaan had met classic candle alwine!
Nou merry marshmellow is alweer uitverkocht bij 1000poot. Dus ik ben blij dat ik ze besteld heb
Tablet is voor mij ook een grote gok, nooit eerder bij PS besteld maar ik vond angel van WME heel erg lekker dus ik dacht ik probeer het gewoon. Cupje van PS zijn wel irritant om op te bergen, ze passen net niet lekker in mn doos.
Skessa_
Geplaatst: 09-02-16 19:16
Cupjes gaan ook veel sneller stuk. Die van wme zijn veel steviger.
Dragonsblood van PS en wme ruiken droog iig hetzelfde. Weet niet hoe dat met andere geuren is die hetzelfde heten.
Hey mensen ben ik gek of heeeft de 1000poot Yankee Candle van de site gehaald? Had van de week een lijstje opgeschreven met o.a. YC die ik graag wilde bestellen daar en nu zit ik te zoeken en te zoeken maar zie nergens meer YC?