Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silverheart schreef:Oke. Misschien weet iedereen dit, en ben ik weer dom![]()
Als warme lucht opstijgt, waarom is het dan zo koud op de top van een berg?
Indy_Mouse_9 schreef:Wie gaat er over de begeleiding door de lucht van een trauma helicopter?
We zagen er vandaag een aankomen bij het ziekenhuis in Enschede, en daar zit toch niet echt een vliegveld met luchtverkeersleiding in de buurt
Is het luchtruim opgedeeld tussen de vliegvelden/plaatsen waar wel een luchtverkeerstoren zit? Dat is waarschijnlijk het meest logisch...
F_Orumster schreef:Vers gemaaid gras mogen ze toch niet hebben?
Tivoli schreef:Als je paarden bedoeld: nee. Dat wordt een prop en daar kunnen ze koliek van krijgen.
Froukje schreef:Gemaaid gras wat in balen gaat kun je prima zo voeren. Het geeft pas problemen als je gemaaid gras geeft wat gemaaid is met een gazonmaaier. Dat is veel te kort en wordt dan idd en grote prop.
F_Orumster schreef:Geen idee? Wat voor product was het?
Is het nu echt prettig om in die shorts waar de billen uit piepen rond te lopen? Meestal zitten er wel mooie billen in (of eh, komen eruit) maar ik zou de hele dag dat ding naar beneden sjorren. Soms is er zoveel bil te zien en zit er maar zo'n smal reepje stof tussen de billen. Ben ik nu preuts of is het wat eh... apart?