IJsland... Nee, dat is geen land voor mij. Veel te kaal en te grauw. Alaska is net iets te dicht bij de Poolcirkel... Denk niet dat ik 6 maanden per jaar in het (bijna) donker kan zitten. Nee... Boston is nu heel veel sneeuw en ik vind de stad geweldig.
Het is vandaag overigens wel heel fijn weer, hoor. Mooi zonnetje en blauwe lucht. Gewoon jammer dat het niet vriest of geen mooie laag sneeuw ligt. (zoals dus in Boston... )
Pandora2
Geplaatst: 15-02-15 14:46
Misschien een weekendtrip Boston dan ?
Ik zie het gras hier beginnen groeien zelfs..spring is in the air !
Zo heey,dat afkoelen gaat echt rap! Koud nu, 0 graden.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 15-02-15 20:32
Zon zon zon blauwe lucht s nachts lichte vorst overdag onnatuurlijk warm voor de tijd van het jaar. Ik wil winter, is nu alweer bijna te warm voor de laatste snoeiwerkjes.
Veel vogels fluiten zich gek en vandaag zaten er twee ooievaars op de lamp op de rotonde.
tine10
Geplaatst: 15-02-15 22:14
Ik vind +3 niet onnatuurlijk warm. Oke, vanmiddag scheen de zon, maar dat mag toch gewoon in de winter? Dan is het nog geen lente, dan is het gewoon een mooie winterdag. Nu is het alweer 0 graden.
Dat het uit de wind in de zon warmer voelt, wil nog niet zeggen dat dat ook de gewone temperaturen zijn. Het is nu juist normaal voor de tijd van het jaar.
Het is echt een stuk kouder dan gisterochtend. Nu nog steeds min 2. Gisteren hebben we s ochtends nog in onze pyjama in de tuin gewerkt. Maar daar moet ik nu niet aan denken. Hoor ook om me heen de geluiden van krabbende mensen. (sta ff buiten te roken)
Hier is het - 4 nu, en ik had de olijf niet afgedekt omdat het gisteravond nog ver boven nul was.
Buiten iets lichtgrijs/blauw. Niet zo helder als de afgelopen dagen nu. Voorspeld wel weer heerlijk weer.
Nadeel alleen van deze temperaturen is dat ik worstel met een deken. Overdag meer dan warm genoeg zonder en eigenlijk te warm met, s nachts veel te koud zonder voor onze oude man. Alleen heb ik niet de mogelijkheid er twee keer per dag heen te gaan.