Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Doubtless

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 10:05

Moet je daar over liegen := ?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 10:06

Ik vind dat wel een beetje raar. :=

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 10:09

Tsja sommige vriendjes doen moeilijker dan anderen :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 10:11

Maar dat is toch niet goed in een relatie, om over dingen te liegen als je vriendje moeilijk doet :+ ?

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 10:15

Doubtless schreef:
Maar dat is toch niet goed in een relatie, om over dingen te liegen als je vriendje moeilijk doet :+ ?

Ik doe het ook :')
Zelfbescherming soms haha

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 10:18

Ik heb dan wel geen relatie, maar ik heb ouders die zeuren als ik weer eens wat koop en daar zeg ik ook eerlijk tegen wat ik koop. Tja het is niet de makkelijkste weg want ik krijg geheid gezeur.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 10:18

Ik houd hier verder voor de verandering maar eens mijn mond over :D .

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 10:45

Net alsof mannen nooit over hun uitjes liegen :P

Als het goed is komt mijn pakketje vandaag! Maar GLS levert het nooit bij de buren af, dus ik hoop maar dat ze het doen in de tijd dat mijn moeder thuis is..

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 10:45

Mijn moeder zeurt wel regelmatig dat ik minder schoenen moet kopen, ze heeft gisteren mijn docs ontdekt :') Toen ze hoorde dat ze 50% korting waren was het wel beter maar nog niet goed haha.
Vriendje stuurde ik eigenlijk altijd dat ik ga shoppen en vaak ook nog outfitfotos wat hij er van vond omdat ik twijfelde :p

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 10:48

Mijn moeder is altijd zo blij als ik schoenen koop :') Ik vind zelf dat ik echt veel paar heb, maar zij vindt van niet. Maar zij heeft ook iets van 3 kratten vol, dus in vergelijking klopt dat wel.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 11:41

Loolotte schreef:
Net alsof mannen nooit over hun uitjes liegen :P

?

Ik weet dat als ik er ooit achter kom dat mijn vriend bewust besluit om dingen te verbergen of erover te liegen, dat 'ie een verdomd groot probleem heeft. Vice versa trouwens, hij zijn daar waarschijnlijk nog bozer om worden dan ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 11:44

Dat komt eigenlijk voort uit het probleem dat wij immens verschillen in shopgedrag. Hij plundert pakweg 3x/jaar zijn favoriete winkel. Hij heeft het geluk dat hij altijd en overal kan scoren (en vaak nog aanbiedingen/acties/koopjes ook verdorie) en zijn maat (XL) is altijd en overal ruim te vinden. Leg dan maar eens uit dat dat niet lukt met maatje XS-S of 32-34 en dat broeken met lengtemaat 30-31 zeldzaam zijn, en dat je die spullen NU meebrengt en geen maanden gaat wachten. De meeste winkels in onze stad hebben die kleine maten vaak maar 1x in hun collectie zitten, dus ik vis vaak genoeg ook achter het net als ik er niet snel bij ben. Na 3 jaar gaat dat er nog steeds niet in bij hem, dus ik heb het maar opgegeven.

Het wordt betaald van mijn eigen verdiende centjes, ik doe geen gekke uitgaven en alles raakt netjes betaald. Dan heb ik er soms echt geen zin in dat ie gaat lopen zeuren omdat ik weer eens iets nieuw in huis heb...

Verder is hier alles bespreekbaar :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 11:50

Ik heb gelukkig niemand die zeurt over mijn koopgedrag. Vriend maakt soms wel de opmerking 'heb je nu alweer een nieuwe broek/schoenen/shirt/trui?!' terwijl ik die kleding dan al (jaren) heb. Bij nieuwe kleren merkt ie het eigenlijk niet _O-

M'n moeder zegt altijd dat de pakketbezorger met zijn ogen dicht ons huis kan vinden, verder niets :')

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 11:53

Haha CCCCC, ik ben hetzelfde als jouw vriend _O- Mijn vriendje merkt het altijd op als ik iets aanheb wat hij nog niet eerder heeft gezien :+:

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 11:57

Mijn vriend zei laatst dat ik weinig kleren had, dus ik kan nog even shoppen _O-

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 12:14

Mijm vriend vind het leuk als ik ga shoppen. ''vind ik super vrouwelijk'' zegt ie dan :j ik shop dan ook niet mega veel (1x in de 1 maand) en voor kleine bedragen. Ik shop liever meer voor weinig dan bijna niet shoppen een voor veel geld halen.
Ik ga ook vaak alleen shoppen. Ik heb het liefste dat niemand mee gaat. Lekker rustig aan doen, mijn eigen mening heb ik genoeg aan. Dus mijn vriend weet ook dat ie nooit mee hoeft, tenzij ie zelf wilt.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 12:20

Ik vind het ook best erg als je daarover moet liegen, het zijn jou centen en je moet zelf weten wat je ermee doet. Mijn moeder zegt ook wel eens, had je daar niet beter over na kunnen denken? Maar ik werk veel, dus moet het zelf weten. Ik kreeg net een sms'je dat mijn pakket van de mango vandaag word bezorgd! De Allstars heb ik (helaas) nog geen mail van..

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 12:21

Leuk om te lezen, ben ik dus niet de enige die graag alleen gaat shoppen :D Met m'n ex ging ik vaak samen, die was echt meester shopper. Huidig vriendje is nog nooit mee geweest & dat hoeft van mij ook niet zo. Kan je tenminste precies dat doen waar je zin in hebt :) !

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 12:21

Mijn vriend maakt er grapjes over haha
En merkt wel vaak dat ik iets nieuws aanheb, lief :))
Het weekend vroeg hij nog of de blazer die ik aanhad nieuw was, heb hem al een paar jaar alleen een tijdje niet gedragen :')

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 12:54

Ik ga bijna altijd alleen winkelen, echt heerlijk!
Maak dan ook altijd gewoon praatjes met de verkoopsters en vraag of ze even mee willen kijken of dat zij nog wat leuks weten om het mee te combineren. Ik kan rustig op mijn gemakje alles bekijken, hoef moet niemand rekening te houden en kan alles passen wat ik leuk vind.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 12:56

Precies dat :j tussendoor lekker wat eten en weer door! Dan kun je 100% je ding doen en er lang over doen. Je hoeft niet op andere te wachten etc.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 12:59

Ik ga ook wel eens met vriendinnen winkelen, maar dan zoek ik vooral dingen voor hun en ga ik lekker zitten als ze aan het passen zijn. Mocht ik wel wat tegenkomen dan wil ik nog wel iets kopen. Eigenlijk zou ik vaker met vriendinnen moeten gaan dan alleen, als ik alleen ga dan koop ik namelijk veel meer haha.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 13:01

Ik ga ook vaak alleen shoppen.. Heerlijk!
Niemand die klaagt dat het te lang duurt, ik te veel pas, zou je dat wel doen?
Ik twijfel vaak en laar het dan nog even hangen om het later te gaan halen.. Vinden ze ook niet leuk

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 13:02

Ik vind alleen niks aan :n
Winkelen doe ik het liefst met mijn moeder, ook nog gezellig haha
Dan gaan we beide ons eigen gang ook gewoon.

Met vriendinnen soms, het duurt alleen zolang als iedereen gaat passen etc.
Laatst bijgewerkt door Origineel op 28-01-15 13:03, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 13:03

De enige met wie ik irritatieloos kan shoppen is mijn zusje van 11! :D

Die begint nu ook dingen te pakken en dan zegt ze: "Is dit niet wat voor jou Marlinde" *D
Super cute! <3