Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chimello schreef:Nou, hopen dat koper 4 hem ook echt koopt dan
Jadeleigh263 schreef:ik meld me hier ook![]()
wat ik net dus had, ik zag een paar leuke dekjes, ik vroeg wat de prijzen waren, ik kreeg gewoon netjes antwoord terug, dus ik deed een bod (totaal niet afwijkend van zijn prijs) krijg ik geen reactie. Dus ik vroeg wat vond u van mijn bod, zegt ie ja veelste weinig![]()
zegt ie later ik heb al hogere biedingen gekregen
dus ik vroeg, mag ik weten wat dat hogere bod dan was
wilt ie dus niet zeggen wat het hogere bod is...
dan ben ik er al snel klaarmee
kiki1976 schreef:Ik heb een nieuwe deken te koop, winkelprijs € 109.50
Dit staat ook in de advertentie vermeld, bieden ze 40,- Bieder gemaild dat ik daar niet mee akkoord gaat. Geen reactie terug gehad, maar ze heeft het bod wel laten staan.
Krijg ik een mail van iemand, ik bied € 40.- incl. verzenden.
Terug gemaild dat ik daar niet mee akkoord ga, vind het gewoon te weinig.
Nou een complete bedel mail was het gevolg. Ze had net een ander paard en geen geld meer voor een deken. Het was allemaal zo duur, de aanschaf van het paard, de stalling.
Ik hoop maar dat het was omdat ze de deken goedkoop wilde hebben, en niet dat alles nu al een probleem is qua kosten.....
Sheran schreef:Ik koop altijd dekens van een euro of 15 via MP, maar daar zitten dan wel scheurtjes in
Ik heb mijn hele kastopruiming van haast ongebruikte kleding op Marktplaats gedropt. 13 kledingstukken. Ik hoop heel erg dat ze verkocht worden, want ik verkoop nooit wat
Jadeleigh263 schreef:ik meld me hier ook![]()
wat ik net dus had, ik zag een paar leuke dekjes, ik vroeg wat de prijzen waren, ik kreeg gewoon netjes antwoord terug, dus ik deed een bod (totaal niet afwijkend van zijn prijs) krijg ik geen reactie. Dus ik vroeg wat vond u van mijn bod, zegt ie ja veelste weinig![]()
zegt ie later ik heb al hogere biedingen gekregen
dus ik vroeg, mag ik weten wat dat hogere bod dan was
wilt ie dus niet zeggen wat het hogere bod is...
dan ben ik er al snel klaarmee
Sheran schreef:Joepie, al 3 biedingen
Maar nu iets handigs: ik ben volgende week zaterdag jarig en mijn ouders trakteerden me op een weekje Ameland komende week. Ik kan mijn mail wel checken enzo, maar opsturen gaat dan dus niet. Is het heel aso als ik zeg dat het pas vrijdag op de bus kan?