Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
rien10 schreef:Ehhh nee. Je kind is ziek, niet jij.
Voor jou is je kind het middelpunt van je bestaan, voor je collega’s niet.
Jolliegirl schreef:rien10 schreef:Ehhh nee. Je kind is ziek, niet jij.
Als mijn medewerkers zich afmelden vanwege een ziek kind, stuurde ik altijd even een bevestiging en een succes of beterschap.
(Als manager zijnde dus, niet als slechts collega)
Ben ik dus altijd te lief geweest?
Als mijn medewerkers zich afmelden vanwege een ziek kind, stuurde ik altijd even een bevestiging en een succes of beterschap.
het is echt hard werken maar ik heb het zo naar mijn zin met deze klassen, ik denk dat ik ze na deze stage echt wel ga missen
ik geef het niet snel maar na 10 x proberen houdt het wel een keer op. Jolliegirl schreef:Rien10, ik heb het over een teamleider...daar waar ik me officieel bij af moet melden. Niet over collegas.
Mooi gezegd chanicha.
Het was eigenlijk ook een ergernis vanuit stress..
Ik wilde me netjes afmelden/overleggen wat mogelijk was.. en als je dan niemand te pakken krijgt...geeft mij dat onrust..
Ik ben voor jan met de korte achternaam naar mijn werk gereden om daar onverichte zaken weer naar huis te gaan om mijn kind op te halen.
Gewoon thuisblijven/niet op komen dagen vond ik geen optie...en ik had geen telefoonnummers van overige collegas of iemand die hierover gecontact moest worden
Dit zijn gewoon situaties die mij onrust geven.. ik wil mn collegas niet laten stikken...maar mn kind is ook heel belangrijk.
Achteraf had ik haar gewoon helemaal niet naar de gastouder moeten brengen en moeten denken " ik word vanzelf wel teruggebeld als ik niet op werk verschenen ben"
Maarja...zo steek ik weer niet in elkaar...
En dit gedrag/uiting van stress komt voort uit mn depressie en gezeik met vorige werkgever..
Jolliegirl schreef:Rien10, ik heb het over een teamleider...daar waar ik me officieel bij af moet melden. Niet over collegas.
Mooi gezegd chanicha.
Het was eigenlijk ook een ergernis vanuit stress..
Ik wilde me netjes afmelden/overleggen wat mogelijk was.. en als je dan niemand te pakken krijgt...geeft mij dat onrust..
Ik ben voor jan met de korte achternaam naar mijn werk gereden om daar onverichte zaken weer naar huis te gaan om mijn kind op te halen.
Gewoon thuisblijven/niet op komen dagen vond ik geen optie...en ik had geen telefoonnummers van overige collegas of iemand die hierover gecontact moest worden
Dit zijn gewoon situaties die mij onrust geven.. ik wil mn collegas niet laten stikken...maar mn kind is ook heel belangrijk.
Achteraf had ik haar gewoon helemaal niet naar de gastouder moeten brengen en moeten denken " ik word vanzelf wel teruggebeld als ik niet op werk verschenen ben"
Maarja...zo steek ik weer niet in elkaar...
En dit gedrag/uiting van stress komt voort uit mn depressie en gezeik met vorige werkgever..
chanicha schreef:Dat vind ik bij de overheid wel fijn want die hebben calamiteitenverlof, overal hebben ze daar wel verlof voor maar het is in zulke gevallen wel fijn.