Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Ik moet opnieuw leren lopen, zover dat kan dan. Vanmorgen 20 meter bij de fysio gedaan. Ben echt doodmoe.
Bij alles wat ik doe moet nu heel erg opletten hoe het doe, hoe ik mijn lijf gebruik zodat ik de juiste spieren zoveel mogelijk train.
Ik wil het zo graag goed doen. Het is frustrerend als je ziet hoe iemand anders het simpel doet en het bij jou niet gaat of maar half met heel veel inspanning.
Winged schreef:Sanniejtjuh schreef:Uitslag van ruwvoer quickscan terug, suiker super hoog. Altijd mooi hooi gehad, nu vorig jaar en dit jaar suiker ineens heel hooi. Schiet mij maar lek…
Hele hete junimaand vs natte juli + augustus. Krijg je meer suiker van.
Sanniejtjuh schreef:Heb halverweg juni geoogst. Vroeg gemaaid. Ik snap dat de omstandigheden niet optimaal waren maar 19% suiker is wel heel hoog.
Maylene0910 schreef:2 weken terug met 3 vragen teveel op laatste onderdeel gezakt voor auto theorie, 2x6u cursus gehad ervoor zelfs. Mag overmorgen weer examen doen, maar de oefenexamens haal ik steeds net niet :/ En anders opnieuw cursus volgen maar dat is nogal vermoeiend, had erna nog bijna een week last van vermoeidheid
Maylene0910 schreef:hoe leer je precies voor theorie? heb wel boekje van vriendin die ik leen en ik lees het door maar is het gewoon blokken of specifieke dingen doornemen?
Oh en ik las iets over een bokker genaamd mKango die anoniem is gegaan? wat betekent dat
Maylene0910 schreef:hoe leer je precies voor theorie? heb wel boekje van vriendin die ik leen en ik lees het door maar is het gewoon blokken of specifieke dingen doornemen?
Oh en ik las iets over een bokker genaamd mKango die anoniem is gegaan? wat betekent dat![]()
Erger me aan dit weer, zat net in het begin van mijn herfstige gilmore girls rewatch fase, ineens 30 graden
Nyaleti schreef:rien10 schreef:Midas Dekker.
Mijn hemel ja.
![]()