Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eapy

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 13:59

Suiker in het gras, suiker in het hooi, paardje met PPID die hoefbevangen staat en aan de buut moet met maagzweer-verleden. 2x per dag naar stal voor medicatie waarbij het soms een uur duurt voordat het erin zit omdat ze heel wantrouwend is (voor goede reden) met spuiten… en dan volgende week een opleiding met stage beginnen. En ik heb nog een baan en een huishouden en een lieve schat van een vriend die ook wel een gezellige vriendin wil.

Waar kan ik de exit knop vinden? Ik heb even geen zin meer in deze quest.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 14:03

purny schreef:
fleurtjeuh schreef:
Kat heeft op mn toetsenbord gekotst...
Gelukkig heb ik verwijderbare keycaps maar aargh..

de kat van mijn ouders had laatst op een schilderij van mijn opa gekotst.

Tegen de muur op dan ofzo :+

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 14:05

Ineke2 schreef:
Ik moet opnieuw leren lopen, zover dat kan dan. Vanmorgen 20 meter bij de fysio gedaan. Ben echt doodmoe.
Bij alles wat ik doe moet nu heel erg opletten hoe het doe, hoe ik mijn lijf gebruik zodat ik de juiste spieren zoveel mogelijk train.
Ik wil het zo graag goed doen. Het is frustrerend als je ziet hoe iemand anders het simpel doet en het bij jou niet gaat of maar half met heel veel inspanning.

Je kunt het :j focus op jezelf en doe wat je kan. Het kost misschien tijd, moeite, zweet, boosheid en frustratie maar elke vooruitgang (hoe klein ook) is reden voor een feestje *\o/* en ja het is best frustrerend als anderen meer kunnen, verder komen enz dan jij maar dat is gewoon niet van belang. Mijn revalidatie arts zei me ooit toen ik voor de zoveelste keer in tranen was uitgebarsten bij een schaamtevolle bezigheid die kleuters wel konden en waar ik keer op keer faalde :

je doet het toch maar wel, je probeert en geeft niet op. Dat is wat belangrijk is. Al het andere is gewoon niet de moeite waard om op te letten. En gelijk had hij :)

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 14:41

Winged schreef:
Sanniejtjuh schreef:
Uitslag van ruwvoer quickscan terug, suiker super hoog. Altijd mooi hooi gehad, nu vorig jaar en dit jaar suiker ineens heel hooi. Schiet mij maar lek…

Hele hete junimaand vs natte juli + augustus. Krijg je meer suiker van.

Heb halverweg juni geoogst. Vroeg gemaaid. Ik snap dat de omstandigheden niet optimaal waren maar 19% suiker is wel heel hoog.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 14:48

Gezakt voor m'n autotheorie.. :( terwijl ik 'm vorig jaar in één keer had gehaald, maar hij was verlopen..

Op 2 punten na ook. Ik had thuis wel 20 keer oefenexamens gedaan en daarvan 18 of 19 keer geslaagd maar er kwamen nu net rare vragen bij.. die ook niet in m'n boek stonden pff

Het opnieuw doen vind ik niet zo erg, maar wel dat 't weer geld kost..

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 14:49

Hier ook halverwege juni en veel suiker.
Vorig jaar zelfde tijd weinig.
Was geen water te kort. Geen droogte. Eigenlijk ideale omstandigheden.
Baal er ook van.

Sanniejtjuh schreef:
Heb halverweg juni geoogst. Vroeg gemaaid. Ik snap dat de omstandigheden niet optimaal waren maar 19% suiker is wel heel hoog.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 15:07

U wordt teruggebeld om 14.50. Nog niet teruggebeld. :') (Meestal helpt zeiken op Bokt heel goed op een of andere manier)

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 15:57

De scheldkanonnade die ik over me heen kreeg bij het tankstation omdat ik per ongeluk voor iemand ging (niet gezien). Excuses aangeboden maar hij bleef tieren en eisen dat ik weg moest. Uhh vriend, als je het aardig vraagt prima, maar nu krijg je gewoon een middelvinger.
Als bejaarde hoef je toch nergens heen. Zijn vrouw was het met me eens trouwens.

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 16:03

2 weken terug met 3 vragen teveel op laatste onderdeel gezakt voor auto theorie, 2x6u cursus gehad ervoor zelfs. Mag overmorgen weer examen doen, maar de oefenexamens haal ik steeds net niet :/ En anders opnieuw cursus volgen maar dat is nogal vermoeiend, had erna nog bijna een week last van vermoeidheid -O-

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 16:08

Een kapotte ice pack in mijn ice vibe boot van Waldhausen binnen 2 weken na gebruik al. Ik Agradi gemaild. Hun oplossing: Je krijgt een terugbetaling als je een foto stuurt dat je de boot doormidden hebt geknipt.

Pardon??? Ik ga toch geen werkende boot slopen omdat één ice pack die prima te vervangen is kapot is?? Dat is toch te gek voor woorden?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 16:11

Beroerd zijn.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 16:17

JudithGigi, ze zullen wel geen vervangende ice packs hebben..
Ook zijn vervangende onderdelen ontzettend duur voor bedrijven in klantenservice/opslag etc etc. Een vervangend product opsturen is efficiënter in veel systemen.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 16:28

Sintara schreef:
JudithGigi, ze zullen wel geen vervangende ice packs hebben..
Ook zijn vervangende onderdelen ontzettend duur voor bedrijven in klantenservice/opslag etc etc. Een vervangend product opsturen is efficiënter in veel systemen.

Lekker duurzaam ook 8)7 Ik vind het echt bizar.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 16:30

Midas Dekker.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 16:38

Maylene0910 schreef:
2 weken terug met 3 vragen teveel op laatste onderdeel gezakt voor auto theorie, 2x6u cursus gehad ervoor zelfs. Mag overmorgen weer examen doen, maar de oefenexamens haal ik steeds net niet :/ En anders opnieuw cursus volgen maar dat is nogal vermoeiend, had erna nog bijna een week last van vermoeidheid -O-

Met mijn theorie examen had ik ook vrijwel geen oefenexamens gehaald, maar wel echt kneitergoed geleerd. M’n theorieexamen heb ik vervolgens gewoon gehaald! Succes!!

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 16:42

hoe leer je precies voor theorie? heb wel boekje van vriendin die ik leen en ik lees het door maar is het gewoon blokken of specifieke dingen doornemen?

Oh en ik las iets over een bokker genaamd mKango die anoniem is gegaan? wat betekent dat :o

Erger me aan dit weer, zat net in het begin van mijn herfstige gilmore girls rewatch fase, ineens 30 graden :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 16:55

Voor de mensen die bezig zijn met de theorie om te leren ik kwam dit tegen vandaag in een tweedehands winkel :')

Afbeelding

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 16:56

Maylene0910 schreef:
hoe leer je precies voor theorie? heb wel boekje van vriendin die ik leen en ik lees het door maar is het gewoon blokken of specifieke dingen doornemen?

Oh en ik las iets over een bokker genaamd mKango die anoniem is gegaan? wat betekent dat :o

Ligt er een beetje aan hoe jij het beste leert. Ik door samenvattingen te schrijven, video’s kijken (visueel maken) en door uit te leggen aan anderen.

Als een bokker anoniem is gegaan, betekent dat je niet zomaar meer diens berichten kan vinden/lezen en staat er bij hun boktnaam “anoniem”. Dan kan je zelf ook niet meer inloggen op je account (neem ik aan).

AvalancheJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 16:58

Maylene0910 schreef:

Erger me aan dit weer, zat net in het begin van mijn herfstige gilmore girls rewatch fase, ineens 30 graden :+

Ik had een interactieve training via vekabest met een e-learning, en oefen examens maar ook per onderdeel kan je oefenen. theorie-leren.nl

Dat werkte voor mij heel goed, in een keer gehaald.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 16:59

rien10 schreef:
Midas Dekker.

Mijn hemel ja.
8)7 :evaw:

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 16:59

Voor mij ook dat interactieve. Ik indertijd via theorieexamen.nl ofzoiets, heeft me echt gered!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-23 17:04

rien10 schreef:
Midas Dekker.

Ik mis vast iets, maar wie is dit en waarom is hij ergerlijk? :+

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 17:13

thanks iedereen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 17:44

Nyaleti schreef:
rien10 schreef:
Midas Dekker.

Mijn hemel ja.
8)7 :evaw:

Oohh die heb ik jaren geleden eens toevallig ontmoet bij mij voor de voordeur.
Echt een uiterst vriendelijke man vond ik het toen. Ik was een reiskooi met tamme ratten op mijn fiets aan het binden en het lukte niet zo goed. Hij heeft me geholpen met het vastbinden en ondertussen allerlei vragen gesteld en verhalen verteld.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 18:55

Zo. Fücking. Warm.