En heeft hij nu een hond?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik vind dat altijd een pluspunt.
dat lijkt mij ook een hele goede reden om ze te swipen. Ik ben benieuwd naar hoe dit verder gaat! Klinkt als een fijne klik!
en ik zei alleen maar :" ik heb ook nog drie puber kinderen, dus zeg het maar, gaan we uiltjes kijken of stopt het hier"?
altijd voor m'n voeten lopen of tussen ons in. Maar ze werd m'n beste vriendinnetje. Na de breuk miste ik haar meer dan m'n ex
capopjekop schreef:M'n ex had een hond en in het begin had ik het idee dat ze me saboteerdealtijd voor m'n voeten lopen of tussen ons in. Maar ze werd m'n beste vriendinnetje. Na de breuk miste ik haar meer dan m'n ex
Later waren het de allerbeste vrienden toen Hercule me wilde delen en huilde ook mijn man dikke tranen toen hij kwam te overlijden. Zo kan het dus gaan en mijn man leerde op zijn 62 ste paard rijden op Hercule. Die twee begrepen elkaar heel goed.

Grappig dat mensen er zo verschillend over kunnen denken.
Amandavd schreef:Ik zou echt niet kunnen daten met iemand die zijn hond niet eens op de bank laatGrappig dat mensen er zo verschillend over kunnen denken.
@Yenni, wat leuk en wat veel gepland al, dat beloofd toch veel goeds!
en ook als je hem meeneemt ergens naartoe. Ik wil niet dat mensen last van hem hebben. In mijn huis hebben ze pech natuurlijk, maar toch haha Amandavd schreef:Ik zou echt niet kunnen daten met iemand die zijn hond niet eens op de bank laatGrappig dat mensen er zo verschillend over kunnen denken.
@Yenni, wat leuk en wat veel gepland al, dat beloofd toch veel goeds!
Een date van me gaf mn hondje toch mc donalds. Gelukkig snapte de hond dat ie het bij mij niet moest proberen.