Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 07:43

Wat is er mis met honden :')

En heeft hij nu een hond?

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 07:51

Ik ben dodelijk allergisch :+

Heb vaak genoeg op de spoedpost gelegen helaas door honden.

Nee deze vent is ook van de katten _O-

Mijn ex zijn ouders hadden honden en elke keer als ik daar kwam kreeg ik zo'n heftige reactie dat ik bijna naar t ziekenhuis mocht.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 07:57

Dat is dan een goede reden om kinderen en honden naar links te schuiven (grapje van de kinderen := ). Kon het effekes niet laten.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 08:03

Ik ben gek op honden, maar hoef ook geen vent met honden hoor, is toch iets waar je best veel rekening mee moet houden. Zoals afgelopen weekend zijn we 2 dagen bijna de hele dag van huis, gaat met een hond toch minder makkelijk :n

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 08:07

Stuur de leuke mannen met hond maar door hoor :D ik vind dat altijd een pluspunt.

Gaan jullie afspreken? Het klinkt iig al als een fijne klik.

Ik heb een wandeldate staan zaterdag. Niet perse m'n typ qua uiterlijk, maar wel veel raakvlakken. En gezien m'n trackrecord met eikels wil ik toch eens een ander type de kans geven

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 08:12

@sterre, :+ dat lijkt mij ook een hele goede reden om ze te swipen. Ik ben benieuwd naar hoe dit verder gaat! Klinkt als een fijne klik!

@capopjekop, foto's zeggen ook niet alles, als het verder wel klikt zou ik het inderdaad een kans geven! Ik doe tegenwoordig ook veel wandeldates, zoveel relaxter dan ergens wat gaan drinken. Veel plezier!

@chicky, ik vind dat altijd bijzonder, wel gek zijn op honden maar er geen rekening mee willen houden. Dan ben je er niet gek op als je het mij vraagt maar goed, iedereen zijn voorkeuren! Doen waar jij je goed bij voelt.

Ik swipe mannen met kinderen of kinderwens ook echt naar links. Ik heb beide niet en wil beide niet dus :+

Ik trek de laatste tijd weer een hoop emotioneel niet beschikbare/ niet volwassen mannen aan :+
Van de week nog een die vroeg om af te spreken en vervolgens af zei want hij was nog niet over zijn ex heen. Vervolgens zag ik hem de hele avond online komen op die dating app en kreeg ik via de app een berichtje de volgende dag met hoe het ging terwijl hij mijn nummer heeft. Rot gauw op :D

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 08:23

De eerste date stond ik met hondje voor de deur van mijn huidige man. Mijn man heeft nul met honden en vind ze verschrikkelijk. Dus hij keek naar die hond _O- en ik zei alleen maar :" ik heb ook nog drie puber kinderen, dus zeg het maar, gaan we uiltjes kijken of stopt het hier"? _O-
Sjors was wel de laatste hond en hij vertrouwde me ooit toe dat Sjors wel heel erg leuk was en zeer goed luisterde.
Dus gelukkig hadden we elkaar in real life letterlijk tegen het lijf gelopen (ik botste tegen hem aan) en niet via Tinder want we hebben het erg gezellig. En met de (klein)kinderen en ik met die van hem gaat het gelukkig goed over en weer op een iemand na helaas en dat komt uit die persoon zelf helaas.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 08:28

M'n ex had een hond en in het begin had ik het idee dat ze me saboteerde :') altijd voor m'n voeten lopen of tussen ons in. Maar ze werd m'n beste vriendinnetje. Na de breuk miste ik haar meer dan m'n ex :')

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 09:12

Hahahaha heel herkenbaar.

Kinderen ben ik overigens ook allergisch voor, dus nee danku _O-

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 09:32

Amanda, ik ben ook gek op paarden, maar daarvoor hoef ik er toch geeneen te hebben?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 09:45

Chickyy schreef:
Amanda, ik ben ook gek op paarden, maar daarvoor hoef ik er toch geeneen te hebben?

Dat zeg ik ook niet maar goed, wij staan hier compleet anders in en dat is prima. ;)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 09:56

capopjekop schreef:
M'n ex had een hond en in het begin had ik het idee dat ze me saboteerde :') altijd voor m'n voeten lopen of tussen ons in. Maar ze werd m'n beste vriendinnetje. Na de breuk miste ik haar meer dan m'n ex :')

Grappig dit verhaal. Hercule had dit ook bij mijn man. Ik moest hem even los gooien tijdens tweede date en hij was als een hengst zo heet en dreigend tegen mijn man. Mijn man deed geen stapje naar achter maar dacht wel (vertelde hij later) " Pien is verdorie wel een pittige vrouw als die dit paard kan handelen" _O-

In de auto vroeg ik:" het leek verdorie wel of ik naar een testeron wedstrijd zat te kijken tussen jou en Hercule", waarop mijn man alleen maar zei:" dat heb jij heel goed gezien" . _O- Later waren het de allerbeste vrienden toen Hercule me wilde delen en huilde ook mijn man dikke tranen toen hij kwam te overlijden. Zo kan het dus gaan en mijn man leerde op zijn 62 ste paard rijden op Hercule. Die twee begrepen elkaar heel goed.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 11:04

Prachtig verhaal Pien <3

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 15:43

Ik ben gek met kinderen maar wil ze zelf niet. En heb een hoop dieren maar ooit schaf ik geen nieuwe meer aan. Het zijn handenbinders. Leuk of niet leuk je kan niks spontaans en een hoop zorgen. Dus niks raars aan.

De types die dus zo denken swipe ik weg. Ik ben gek met mn dieren maar behandel ze niet als mijn baby. Ik zoek dus geen man met een hond omdat het dan dubbel ingewikkeld is. Vaak mogen die honden alles. In bed slapen en op de bank en eerlijk vaak zijn je eigen dieren leuker dan die van een ander. :')

Hebben ze een ridgeback of dalmatier dan overweeg ik het als ze leuk zijn. Dat type hond vind ik leuk en zou in mijn huishouden passen. Maar geen bullen of van die snuif honden. _O- :evaw: :')

Kinderen vind ik wel eventueel een leuke plus.

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 17:44

Ik heb afgelopen zaterdag een hele leuke wandeldate gehad! Daarna nog wat gaan drinken en de tijd vloog voorbij! A.s. vrijdag date nr 2 en 29ste date nr 3 gepland staan. Klikt onwijs goed en we maken elkaars zinnen nog net niet af :o

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 18:33

Ik zou echt niet kunnen daten met iemand die zijn hond niet eens op de bank laat :') Grappig dat mensen er zo verschillend over kunnen denken.

@Yenni, wat leuk en wat veel gepland al, dat beloofd toch veel goeds!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 20:01

Wat leuk Yenni!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 20:31

Wat leuk Yenni!

Ik ga zaterdag op date :o

Vind het stiekem best wel weer spannend :o

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 20:32

Sterre98 schreef:
Wat leuk Yenni!

Ik ga zaterdag op date :o

Vind het stiekem best wel weer spannend :o

Oh leuk! Wat gaan jullie doen?

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 20:58

Amandavd schreef:
Ik zou echt niet kunnen daten met iemand die zijn hond niet eens op de bank laat :') Grappig dat mensen er zo verschillend over kunnen denken.

Hahah ik heb een dalmatier, maar mijne mag ook niet op de bank hoor. Alleen als ik een kleedje klaarleg mag hij af en toe erbij. Ik wil niet dat mijn bezoek (en ikzelf) altijd onder de witte haren komt te zitten als ze hier op de bank zitten, en als hij door de modder heeft lopen rennen heb ik heb hem liever ook niet op mijn bank :') en ook als je hem meeneemt ergens naartoe. Ik wil niet dat mensen last van hem hebben. In mijn huis hebben ze pech natuurlijk, maar toch haha

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 21:14

Amandavd schreef:

Ik heb kleintjes die even op de bank mogen op een deken maar echt niet altijd in my face. En nee een grote hond op de bank vind ik too much. Haha.

En als mensen bang zijn dan zet ik ze weg en ze mogen niet bij bezoek zitten tenzij ze het zelf uitlokken. Nee dan gewoon in hun mandje.

Ik wil de boel heel en schoon houden. En zelf ook eens gewoon ruimte hebben.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 21:28

Geen idee nog :o

Mijn ex had de hond van zn ouders altijd bij m op de bank. Nou was ik echt niet amused en bleef ie t gewoon doen.

Nog een reden dat t einde verhaal was het haha

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 21:34

Ik vind het ook ranzig. Had een sekspartner die zijn kat op bed liet slapen. Dat was tot daar aan toe (beestje was het gewend, ik kwam later). Maar toen ie een pup nam en die ook op bed liet, was het de laatste keer.. vind een hond echt nog veel viezer :r

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 00:41

Alle dieren in bed is een no go. Alles random standaard op de bank ook. En foto’s met likkende honden in the face zeggen voldoende hoe ze met de dieren omgaan.

Hoe hypocriet ook, ik heb graag een man zonder huisdieren. Dan kan ik zelf de teugels in handen houden qua schoonheid en netheid en de dieren naar hun mandje sturen als ze niet op de bank mogen en niet mogen schooien of staren als we eten.

Mn exxen waren nog meer fan van mijn dieren en ik moest waken dat ze ze niet verpesten. Mijn kat was ineens mega verwend en irritant. :+ Een date van me gaf mn hondje toch mc donalds. Gelukkig snapte de hond dat ie het bij mij niet moest proberen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 07:54

Poeh, blij dat ik geen man ben dan :D
Mijn hond slaapt ook op bed en op de bank. Ach ieder zijn ding.