Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:En echt goed en duidelijk uitleggen waar het voor is?
Moestuin schreef:_San87_ schreef:En echt goed en duidelijk uitleggen waar het voor is?
Ook al geprobeerd. Zelf een filmpje laten kiezen voor het puffen bv. Of een snoepje mogen kiezen achteraf. Ze was vroeger best vaak ziek geweest en toen moest ze veel medicatie dus heeft dat er mee te maken? Geen idee. Meetellen met het puffen. 5 x ademen en beloning. Maar het blijft blinde paniek. Terwijl het op 30 seconden voorbij zou kunnen zijn…
Moestuin schreef:_San87_ schreef:En echt goed en duidelijk uitleggen waar het voor is?
Ook al geprobeerd. Zelf een filmpje laten kiezen voor het puffen bv. Of een snoepje mogen kiezen achteraf. Ze was vroeger best vaak ziek geweest en toen moest ze veel medicatie dus heeft dat er mee te maken? Geen idee. Meetellen met het puffen. 5 x ademen en beloning. Maar het blijft blinde paniek. Terwijl het op 30 seconden voorbij zou kunnen zijn…
Moestuin schreef:Het zijn nog siropen dat ze krijgt en geen pillen. We krijgen nu al voornamelijk puffers voor bv slijm op de longen omdat ze zo over haar grens gaat dat ze een siroop weer over geeft. Koortsremmer is al in supo vorm omdat ze die ook gewoon over geeft. Nu net met de puffers was het weer een gevecht. Je moet haar met 2 man vast houden zodat ze toch maar een paar keer ademt met de puffer. Ze is nu nog aan het nasnikken van een uur terug. Wij hebben alles al geprobeerd lijkt het en dit is al een probleem vanaf dag 1. Maar na 8 dagen koorts is het echt wel duidelijk dat ze er niet zelf over komt en MOET ze puffen.
Vorige week moest ze een poeder nemen en het maakte niet uit hoe we het deden, waardoor we het deden. Ze zag niet dat het erin zat. Ze neemt 1 mini hap en ze laat alles staan. Ze weigert nu nog steeds om pudding te eten.
Moestuin schreef:Gewoon wauw. Ze is er momenteel in aan het ademenEn ze is nu uitgebreid beloond. Eerst moesten man en ik het samen doen. Toen kwam ze het bij ons doen. Daarna hebben wij het weggelegd en heeft ze het zelf genomen en zat ze er in te ademen om daarna te zeggen: En nu sticker?
Wat is bokt soms zo een fijn medium. Ik heb geen ondersteuning vanuit mijn omgeving en dan is het gewoon zo handig dat iedereen even wil meedenken!
[ [url=m/sHUf5A.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moestuin schreef:Gewoon wauw. Ze is er momenteel in aan het ademenEn ze is nu uitgebreid beloond. Eerst moesten man en ik het samen doen. Toen kwam ze het bij ons doen. Daarna hebben wij het weggelegd en heeft ze het zelf genomen en zat ze er in te ademen om daarna te zeggen: En nu sticker?
Wat is bokt soms zo een fijn medium. Ik heb geen ondersteuning vanuit mijn omgeving en dan is het gewoon zo handig dat iedereen even wil meedenken!
[ [url=m/sHUf5A.jpg]Afbeelding[/url] ]
]
Merlen schreef:Ik ben echt helemaal klaar met één van de katten.Rotbeest (sorry dat ik dit zeg) gaat niet in de kattenbakken en zeikt en schijt alles onder.
Ik heb mijn bankstel al moeten vervangen,mijn kasten zijn bovenop gezwollen van de pies en mijn parketvloer zit vol vlekken.
Herplaatsen?Wie wil er nou zo'n kat.Niemand.
Merlen schreef:Hij heeft geen medische problemen.Kattenbakken worden 2x daags schoon gemaakt.Ik gebruik geen andere kattenbakvulling.
Hij 'spaart' alles op om dan als ik niet kijk of er niet ben overal waar het niet moet te gaan zitten.