En ik beschuldig mijn werkgever van liegen en bedriegen?
Bijzonder weer, jij gaat lekker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Ik betwijfel toch niet dat jij verpleegkundige bent? Alleen dat jou opmerking stijl ingaat tegen wat diegene die echt op de covid werken zeggen.
Indirect beschuldig je dus je werkplek van liegen en sensatie te verspreiden zoals de nos en Telegraaf . En het feit dat je absoluut tegen vaccineren bent helpt imo ook niet mee om klakkeloos jouw berichten voor waarheid aan te nemen.
Maar het zal vast een keer uitgezocht worden, alle intensivisten op het matje bij de parlementaire onderzoekscommissie volgend jaar.
Daks schreef:[ [url=m/Y1Wn21.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daks schreef:Is het nou zo nodig ravellie af te branden bigone. Jij hebt daar nogal een handje van als het gaat om afzeiken van mensen die geen prikje hebben.
Voel jij je ineens superieur ofzo sinds jij dat prikje hebt. Of is het toetsenbord ridder spelen? Of ben je in het dagelijkse leven ook zo.
Respect naar een ander heb jij in ieder geval wel verloren zodra die ander anders denkt en praat dan jij.
Huertecilla schreef:Ik heb wel een prikkie, zie daar ook hetvan, maar ben tóch de infidel
![]()
Het is de zelfaangenomen vermeend hogere moraal van degenen die de overheids-/industiepropagande geloven en er gesteund door de meerderheid een dogma van maakt.
De ongelovigen mogen verplicht, uitgestoten worden want zijn een gevaar voor de rest.
Het maakt hierbij niet uit of je de zin van vaccins wel degelijk ziet doch kanttekeningen plaatst bij het domweg verplicht vaccineren van iedereen. Ben je niet voor ALLES, hoezeer het ook de rechten van het individu aantast, je bent dan gelijk de infidel met ondergeschikte rechten in het licht van het Heilige Algemeen Belang.
Huertecilla schreef:De ongelovigen mogen verplicht, uitgestoten worden want zijn een gevaar voor de rest.
LuckyLuna schreef:bigone schreef:Ik betwijfel toch niet dat jij verpleegkundige bent? Alleen dat jou opmerking stijl ingaat tegen wat diegene die echt op de covid werken zeggen.
Indirect beschuldig je dus je werkplek van liegen en sensatie te verspreiden zoals de nos en Telegraaf . En het feit dat je absoluut tegen vaccineren bent helpt imo ook niet mee om klakkeloos jouw berichten voor waarheid aan te nemen.
Maar het zal vast een keer uitgezocht worden, alle intensivisten op het matje bij de parlementaire onderzoekscommissie volgend jaar.
Precies dit.
Het feit dat de persberichten verspreid worden vanuit oogpunt op je te laten vaccineren. En dat er geen enkel negatief bericht verschijnt over de nadelen van vacinatie. Maakt dat de pers een eenzijdig beeld geeft.
pmarena schreef:Ik snap ook niet zo goed waarom je steeds dingen zegt in de strekking van dat de problemen achter de rug zijn. Volgens de ziekenhuizen zelf is dat absoluut niet zo.
Loretta schreef:Nou je kunt prima gevaccineerd zijn en gelijktijdig vraagtekens hebben bij hoe bepaalde dingen op dit moment gaan. Voor mij staat dat gewoon volledig los van elkaar.
Een QR code in de buitenlucht bijvoorbeeld. Tijdens de pandemie werd al vrij snel duidelijk dat de kans op besmetting in de buitenlucht nihil was. Op die manier heb ik ook de pandemie veillig doorstaan door mensen voornamelijk buiten en dan met eennafstandje er tussen te ontmoeten. Een QR code in de buitenlucht is wat mij betreft dan ook voornamelijk treiterbeleid. En ook al ben ik het totaal niet eens met veel argumenten van ongevacineerden. Dit soort maatregelen kloppen gewoon niet.
DuoPenotti schreef:was deze al geplaatst?
https://www.ed.nl/buitenland/britten-ke ... 4BoDUFCkMo
Britten keuren coronapil goed die ernstige klachten voorkomt
Huertecilla schreef:pmarena schreef:Ik snap ook niet zo goed waarom je steeds dingen zegt in de strekking van dat de problemen achter de rug zijn. Volgens de ziekenhuizen zelf is dat absoluut niet zo.
Kijk naar de cijfers.
Vorig voorjaar was er een probleem.
Nu is dat absoluut ALLANG niet meer het geval.
Het korte termijn probleem is met de beperkende maatregels voorjaar 2020 aangepakt.
Vaccinatie van de meerderheid was een tweede aanpak.
Het is volstrekte manipulatie om de dreiging van voorjaar 2020 aan te voeren als reden voor invoeren van allerlei vrijheidsbeperkingen. De meerderheid, tot 95% in grote delen van de EU, is gevaccineerd![]()
Heb je de opnames en ICs vergeleken met het totale aantal? Een paar paginas terug is dat hier op deze draad netjes belicht én subjectief omhoog gerekend naar een belastingsgraad. Zelfs dat laatste kwam nog niet aan 10%.
Covid19 is nú een ´gewone´ infectie met lage mortaliteit. De rest is paniekzaaien in het perspectief van voorjaar 2020.
Dat er nog steeds Covid19 patienten opgenomen worden is helder. Ook dat dit veelal mensen zijn met onderliggende andere problemen. Ook dat dit zo zal blijven.
pmarena schreef:Vorig jaar de nood-situatie waarbij de andere zorg werd opgeschort, en er dus meer capaciteit was voor de Corona gevallen. Maar dat ze dat nu niet meer willen doen, en er dus minder Corona-capaciteit is nu en het limiet dus sneller bereikt is?
Cer schreef:Die QR code in de buitenlucht, is ie er al?
Dat de maatregelen een potje zijn, ben ik het voor een groot deel ook mee eens... en de communicatie is beroerd, en de kamerleden, of weet ik wie dat zijn, die doen soms ook maar wat..
Begreep ik nou goed dat VanHaga de kamer gaat aanklagen omdat ze niet met hem meestemden? Was dat gisteren tijdens het debat?