Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 12:37

PineApple schreef:
Ik stoor me aan mijzelf, dat ik dit topic weer binnen val, overal groene vakjes zie en nu super nieuwsgierig ben :')

hier ook.

Maar ik ben al een paar dagen van slag door het rare paardenvolk. Wat een jaloerzie en afgunst en zo zonde dat men elkaar niks gunt. Maar goed, mijn probleem is ook dat ik me dingen veel te veel aantrek.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 12:45

Heftig weer die aardbevingen in Groningen.... nog steeds belachelijk dat er gewoon niet voor veiligheid wordt gekozen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 12:59

Zebrastreep schreef:
Heftig weer die aardbevingen in Groningen.... nog steeds belachelijk dat er gewoon niet voor veiligheid wordt gekozen.

Dan mogen mensen nog veel meer gaan betalen voor hun gas. :P

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 13:02

Dat met de groene balken ging over een aflevering van een tv programma, sommige bokkers meenden een deelneemster daarvan te herkennen en volgens mij is het daarom anoniem is gemaakt :) deze uitleg is hoop ik neutraal genoeg om te mogen blijven staan? Want ik herken die ergernis wel, groene balken zien en dan juist nieuwsgierig zijn/worden :+

Hoe is de schade Froukje, heb je al kunnen controleren?
Ik betaal met liefde meer voor gas als daar tegenover staat dat anderen veilig kunnen wonen, zulke oliebol wil ik niet op mijn geweten hebben. Het zal je huis maar zijn.

MarliesV

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 13:57

Tja ik vind het banketstaaf voor de mensen die gas verbruiken en daardoor meer kosten krijgen. Maar de veiligheid van de mensen in het gaswingebied gaat mij toch echt voor.

Had elke keer ergernis dat mijn collega zulk slecht werk levert, nou er is nieuws, hij is per direct vervangen door een ander.
Erg jammer voor hem natuurlijk, maar voor het bedrijf en de naaste collega's er omheen denk ik de enige juiste beslissing.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 14:04

De troep die ik moet opruimen vandaag :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 14:17

MarlindeRooz schreef:
Zebrastreep schreef:

Beetje misplaatste opmerking voor mensen die hier dagelijks een grote strijd voor aan het voeren zijn.

Lekker belangrijk dat je meer moet betalen terwijl er mensen zijn die hun huis zwaar beschadigd hebben en slapeloze nachten hebben en mentaal er helemaal doorheen zitten.

Maar fijn dat jij daar geen last van hebt en weinig betaald.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 14:28

Zebrastreep schreef:
MarlindeRooz schreef:

Beetje misplaatste opmerking voor mensen die hier dagelijks een grote strijd voor aan het voeren zijn.

Lekker belangrijk dat je meer moet betalen terwijl er mensen zijn die hun huis zwaar beschadigd hebben en slapeloze nachten hebben en mentaal er helemaal doorheen zitten.

Dus het feit dat hele gezinnen niet meer voor hun huishouden zullen kunnen betalen en dus in de schulden/ op straat komen zet jij weg met ‘lekker belangrijk’? Betaal jij al zelf voor je gas eigenlijk? En heb je het nieuws de laatste tijd een beetje gevolgd?

Hiermee wil ik niet zeggen dat het leed van Froukje in dit geval minder groot is, deze casus kent alleen maar verliezers helaas.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 14:38

Ik weet heus wel dat gas duurder is geworden. Alleen beetje inleven dat er mensen in Groningen zijn waar hun huis misschien zomaar een keer instort. Beide partijen de mensen die teveel gas betalen en mensen met flinke schade hebben beide 1 overeenkomst en dat is geen geld ervoor hebben.

Ik heb in ieder geval er ook geen zin hier in om in Drenthe aardbevingen te krijgen want die kant gaan we wel op. Maar zolang iedereen in de rest van nl maar we geen last van heeft vindt de regering het prima dat er eerst een paar dode moeten vallen voordat er wat gebeurd. En met duurder gas dezelfde verhaal eerst moeten er mensen diep in de penarie komen voordat er ingegrepen gaat worden.

En op de vraag of ik wat betaal nee want door de huidige huizenmarkt kan ik geen kant op en ben ik verplicht om thuis te blijven wonen en door bezuinigen op werk heb ik momenteel heel weinig inkomen.dus ik weet zeker wel hoe het is om de vaste lasten er nauwelijks uit te krijgen en daar zorgen over te moeten maken. En dan heb ik ook nog twee banen momenteel om het rond te moeten krijgen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 14:47

Het is hoe dan ook een trieste situatie, van welke kant je het ook bekijkt

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 14:49

Ik baal… Er is een grote internet storing, dus kan ik niet deelnemen aan de les van mijn werk zo zonder WiFi. Ik baal extra want het gaat over een onderwerp waar ik ( momenteel in elk geval ) moeite mee heb om het te snappen / correct toe te passen.
Het is al sins half 11 aan de gang en nog steeds niet opgelost -O-
Meer dan de helft van de les gemist.

En ik kan dus gewoon niet werken :=

Intussen wel bijna klaar met behang krabben. Ik ga gauw verder. Is die klus tenminste klaar.

@Telpeva: Ik zou toch weer naar de huisarts gaan en letterlijk ook aangeven dat je je niet serieus genomen voelt met je klachten. Dat is even slikken wellicht voor de huisarts, maar als je dat gewoon rustig en duidelijk zegt dan moet en kán je huisarts daar wel iets mee.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 15:06

Dat ik twijfel of ik mijn huidig minibusje moet weg doen en een ander kopen en ik moet vandaag beslissen.
Huidig heeft een roetfilter en continue problemen.
Het andere niet maar is euro 4 en niet toegelaten in de LEZ.
Ik kom daar normaal nooit.
Wie geeft wijze raad?

Zeedraakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 15:13

Aan dat ik op een andere manier achter het geheim van veel groene balken (ik zeg niet waar!) van een snel opererende moderator (ik noem geen naam!) probeerde te komen maar het niet is gelukt.
En vervolgens aan dat ik daar niet tegen kan :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 15:34

Zebrastreep schreef:
MarlindeRooz schreef:

Inderdaad, lekker belangrijk dat er mensen nu niet meer rondkomen en geen geld hebben voor eten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 15:53

Mensen zijn vermoeiend. Bepaald familielid is erg zwart wit. Of je bent helemaal voor haar en ze kan niets verkeerd doen, of je bent tegen haar. Dus toen er werd gezegd dat zij zich richting mij niet netjes had gedragen is ze nu tegen ons. Zowel tegen mij als mijn man en is alles 1 grote hysterie. Als we elkaar tegen komen op feestjes kan ze niet zuurder doen.

Jeetje… Niemand is perfect.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 16:41

Online [***] van 10:00 tot 15:30 EN DUS ALSNOG UITLOOPT.
-:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(-

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 16:54

Mezelf :')
Was net bij de winkel ik tegen de winkelmedewerker de actie is niet verrekend. Want je mag combi doen staat er?
Had ik een merk erbij zitten die niet meedeed. :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 17:09

Ik heb zelf de planning opgebeld of ik nog wat moet wegrijden

Sta nu net aan een silo waar 5 wat langet duurt en denk, oh mooi dan ben ik net na 5 uur klaar. Dan naar huis en klaar is kees...

En ineens, shiiittt half 6 moet ik bij 3 acupunctuur zijn....
Oeeppss ga ik nog wel redden maar oeeepppsss

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 17:48

De 10e een operatie gehad en sindsdien hoge glucosewaardes. Net weer halve middag in het ziekenhuis doorgebracht. Nu is waarschijnlijk, of naja bijna zeker de operatie niet geslaagd en mag het opnieuw. Wat een ellende -O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 17:57

Stuk uit mn kies gebroken

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 17:59

MoniekJ schreef:
De 10e een operatie gehad en sindsdien hoge glucosewaardes. Net weer halve middag in het ziekenhuis doorgebracht. Nu is waarschijnlijk, of naja bijna zeker de operatie niet geslaagd en mag het opnieuw. Wat een ellende -O-

Sterkte

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 18:13

Aan mn werkgever: wel doorbetalen, zit in de ziektewet. Lever t plan van aanpak in. Wat heeft ie tegen de keuken gezegd: ze komt niet meer terug! Pardon? Moet ik 3 maand later horen. De keuken heeft wel voor me gevochten, maar ik functioneer niet naar behoren ( epilepsie met lichte beperking ). Dus t bedrijf gaat hier gedoe mee krijgen

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 18:16

Aan het twijfelen of ik nog wel binnen het concept van mijn werk pas... ik heb het idee dat het tijd is om afscheid te nemen en door te gaan met wat anders. Wel in dezelfde sector , maar op een andere plek.

Lastige keuze, maar denk voor mijzelf wel beter. Ik heb geen diploma behaald om alleen maar te knutselen , terwijl ik ook wil werken aan andere kwaliteiten.

Jammer dat mij geen kans gegund wordt met het andere... en dit werk begon zo leuk met veel beloftes en door 1 situatie is alles pats boem veranderd en wordt er alleen gekeken naar dat moment.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 18:36

Dat sommige mensen geen ander gesprek meer kunnen voeren dan met het onderwerp: Corona…. >;)

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 18:58

Zebrastreep schreef:
Aan het twijfelen of ik nog wel binnen het concept van mijn werk pas... ik heb het idee dat het tijd is om afscheid te nemen en door te gaan met wat anders. Wel in dezelfde sector , maar op een andere plek.

Lastige keuze, maar denk voor mijzelf wel beter. Ik heb geen diploma behaald om alleen maar te knutselen , terwijl ik ook wil werken aan andere kwaliteiten.

Jammer dat mij geen kans gegund wordt met het andere... en dit werk begon zo leuk met veel beloftes en door 1 situatie is alles pats boem veranderd en wordt er alleen gekeken naar dat moment.

Kijk maar eens op ZorgpleinNoord, keuze genoeg. Het is volgens mij gewoon tijd om verder te gaan en er is vast een plek die staat te springen om je.