Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
friezenfan2 schreef:Maar je kan als nog corona krijgen ondanks dat je volledig gevaccineerd en dan zou zo'n mondkapje mits goed gebruik toch je beschermheid omhoog krikken.
DuoPenotti schreef:Goed nieuws, mijn vrijwilligers werk bij de IC houd in de huidige vorm op.
Er word bekeken wie wil of die andere vrijwillige taken kan gaan doen in het ziekenhuis.
Eindelijk, want dat betekend dat de verpleging het zelf weer aan kan
friezenfan2 schreef:Maar je kan als nog corona krijgen ondanks dat je volledig gevaccineerd en dan zou zo'n mondkapje mits goed gebruik toch je beschermheid omhoog krikken.
Achterom schreef:DuoPenotti schreef:Goed nieuws, mijn vrijwilligers werk bij de IC houd in de huidige vorm op.
Er word bekeken wie wil of die andere vrijwillige taken kan gaan doen in het ziekenhuis.
Eindelijk, want dat betekend dat de verpleging het zelf weer aan kan
Toch vind ik dit vreemd. Waarom zou een dure verpleegkundige ook het werk gaan doen dat blijkbaar ook door een vrijwilliger gedaan kan worden?
Relaxed schreef:Als jij je daar prettig bij voelt kan jij ze toch gewoon blijven dragen?
Citaat:Eerste AZ en tweede Pfizer blijkt een nog beter me immuniteit op te roepen
bigone schreef:Even over prikken met twee verschillende vaccins , Eerste AZ en tweede Pfizer blijkt een nog beter me immuniteit op te roepen. HC , toch maar AZ halen en over een poos Pfizer.
https://www.nature.com/articles/d41586- ... ign=nature
MyWishMax schreef:Lau_ schreef:Sorry ben normaal altijd een mee lezer in dit topic maar moet zeggen dat ik toch vaak van het nieuws van vandaag![]()
Ik gun iedereen zo snel mogelijk zijn vaccinatie hoor maar ik zou zo graag mijn ouders willen knuffelen en het lijkt nu toch weer zo ver weg ofzo.
Snap ik. Ik voel me ook een beetje![]()
Sheran schreef:Ja ik ook. En intussen docenten, conducteurs etc nog steeds geen voorrang geven
MyWishMax schreef:Ik had gehoopt deze week nog een afspraak te mogen maken, maar dat zal wel niet meer zo zijn...
Femke_Tweety schreef:Ik heb een paar postcodes geprobeerd, en ook een paar keer dezelfde.
Het gekke is dat je dan niet iedere keer dezelfde opties krijgt.
Citaat:Jaarbeurs volgens mij.
Huertecilla schreef:Needje schreef:Het is idd dat er door veel mensen tegelijk ingelogd wordt en daardoor zijn veel opties idd niet beschikbaar die dan later wel weer beschikbaar zijn. Wel irritant.
Gaat echtécht de goede kant op als dit soort details vermeldenswaard zijn