Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 18:38

DiscoDipp schreef:
Ik erger mij aan het feit dat ze 1 pcr test gratis willen gaan doen. Waarom moet ik als belastingbetaler dadelijk de test van iemand gaan betalen terwijl ik door covid niet eens meer zelf een vakantie kan betalen? :?

Mieter een end op man, als je perse nu op vakantie wil, betaal je die zooi zelf ook maar.
Tegelijkertijd snap ik het ook wel, want het helpt wel de regio's die afhankelijk zijn van het toerisme. Maar ik snap dat het heel wrang is als je zelf (grote) financiële gevolgen hebt ondervonden aan de pandemie. :(:)

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 18:49

Ik heb geen financiële gevolgen door de Corona, maar vind het ook belachelijk als die testen gratis worden. Stop dat geld liever bv in de zorg of in bedrijven die de dupe zijn door corona.
Tenslotte kun je nu allerlei fieldlabs onderzoeken, mag als onder een tijdje veel meer mensen zich hebben laten vaccineren, is de situatie ook anders.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 19:41

Tja kan je ook stellen dat er geen voordelen voor gevaccineerden mogen zijn. Ik vind het een tussenoplossing voor iedereen die persé iets moet ondernemen. Het is anders als iedereen mogelijk is ingeënt.

Mijn ergernis is het weer. Hele dag zonnig en nu ik met de hond uit wil regent het.
Laatst bijgewerkt door lenaa_tje op 20-05-21 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 19:41

Mijn dochter die de schapen heeft helpen ontsnappen door de poorten open te zetten -O-

En de geit nam ze maar mee naar binnen 8)7

Afbeelding

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 19:42

Moestuin schreef:
Mijn dochter die de schapen heeft helpen ontsnappen door de poorten open te zetten -O-

En de geit nam ze maar mee naar binnen 8)7

[ [url=m/50nw7h.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 19:49

Ooo, ik mag niet lachen, maar ik moest hier echt om lachen, Moestuin. _O- Dit had ik gedaan kunnen hebben als klein kind. :')

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 19:50

Ik denk dat ik er morgen ook mee kan lachen maar nu even niet :') In mijn eentje 30+ schapen gaan vangen en dan kom je binnen in huis, staat die geit daar ook. Pffff.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 19:54

Moestuin schreef:
Ik denk dat ik er morgen ook mee kan lachen maar nu even niet :') In mijn eentje 30+ schapen gaan vangen en dan kom je binnen in huis, staat die geit daar ook. Pffff.

_O-
Schapen weer allemaal op de goede plek gekregen?

Ik weet nog zo goed, ik was denk ik een jaar of 12, dat er een groep koeien was ontsnapt. Ik rende naar het raam en schreeuwde naar mijn vader die binnen zat: 'koeien!' 'los!'. Ik heb iemand nog nooit zo snel van een stoel zien opstaan :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 20:00

Moestuin schreef:
Sorry, dit maakt het alleen nog maar grappiger. _O-

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 20:01

Ooh je dochter met die geit <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 20:07

Haha Moestuin :D Leuk dat je er een foto van hebt gemaakt, hihi <3

Ik erger me aan het advies van de huisarts. Heb al drie weken écht veel buikpijn, maandag laten testen op blaasontsteking, ze zagen wel bloed maar geen ontsteking. "Kijk het nog maar even aan." Ik snap stiekem ook wel dat veel dingen zich 9/10x vanzelf oplossen, maar toch. Geef me dan even een placebokuurtje voor het idee :P

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 20:11

O moestuin sorry maar ik moet ook zo lachen :D hoe je het schrijft ook! Ik zie je al helemaal geërgerd binnenkomen en dan staat die geit daar mega droog te kijken. Hahahaha. Dank je voor de foto!

Ik erger me aan het pessimisme van mijn man -O- _-:( meestal kan ik het goed weglachen of relativeren maar af en toe...

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 20:18

Moestuin bijdehand dametje die dochter van jou.
Super die foto van de geit binnen.

Ik heb jeuk op mijn rug en kan ermet niet bij.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 20:29

Vork pakken

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 20:41

Moestuin jou dochter heeft ook een shet nodig die mee naar binnen kan :D
Afbeelding

Ik erger mij momenteel aan iemand op marktplaats. Ik had een bod gedaan die gelezen is maar geen reactie verder... zeg of het is te laag of kom met een tegen bod. Morgen anders maar bellen

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 20:45

Ik ergerde me vandaag aan de persoon die aan de telefoon tegen me begon te schreeuwen dat we een k*tland zijn en een k*tbeleid hebben en dat we op China gaan lijken omdat er kinderen achter de rug van hun ouders om gevaccineerd gaan worden.

Ter info, ik werk voor een zorgverzekeraar...

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 20:50

tirzasarah10 schreef:
Ik erger mij momenteel aan iemand op marktplaats. Ik had een bod gedaan die gelezen is maar geen reactie verder... zeg of het is te laag of kom met een tegen bod. Morgen anders maar bellen

Dit heb ik met Vinted. Bod gedaan op een paar schoenen maar geen reactie. Wil je ze nou verkopen of niet? ^)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 20:53

black_kelpie schreef:
tirzasarah10 schreef:

Dit heb ik met Vinted. Bod gedaan op een paar schoenen maar geen reactie. Wil je ze nou verkopen of niet? ^)

Same. Adverteer dan niet. Persoon is wel actief, of iig online, maar reageert gewoon niet.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 20:54

Dilan93 schreef:
Ik ergerde me vandaag aan de persoon die aan de telefoon tegen me begon te schreeuwen dat we een k*tland zijn en een k*tbeleid hebben en dat we op China gaan lijken omdat er kinderen achter de rug van hun ouders om gevaccineerd gaan worden.

Sommige mensen willen denk ik weten of de behandeling voor op je achterhoofd vallen vergoed wordt :j

Ik kan me ook echt niet bedenken waar ze dat random vandaan halen om iemand van een zorgverzekeraar te gaan uitschelden..

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 20:58

Kairos schreef:
Dilan93 schreef:

Sommige mensen willen denk ik weten of de behandeling voor op je achterhoofd vallen vergoed wordt :j

Ik kan me ook echt niet bedenken waar ze dat random vandaan halen om iemand van een zorgverzekeraar te gaan uitschelden..

Het gesprek begon met een vraag over een vergoeding. We eindigden met de tirade over het beleid rondom corona :=

Maargoed, gisteren vond iemand nog dat mensen op de klantenservice maar een dikkere huid moesten krijgen :')

Meneer was niet heel vriendelijk omdat er iets mis was gegaan met een betaling. En blijkbaad mag je dan onbeschoft doen tegen de klantenservice, want die zitten daarvoor aan de telefoon. :+

Ik snap in veel gevallen trouwens echt wel waarom mensen boos/gefrustreerd zijn. Maar dan zou het nog fijn zijn als ze dit niet afreageren op mensen aan de telefoon die ze willen helpen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 21:16

Waarom is het nieuwe seizoen van Fate: The Winx Saga nog niet uit? -O- Duurt lang. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 21:17

Mkango schreef:
Waarom is het nieuwe seizoen van Fate: The Winx Saga nog niet uit? -O- Duurt lang. :')

Is dat leuk?

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 21:19

Ik vond 'm niet heel bijzonder. Maar de meeste mensen waren er wel heel positief over :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 21:21

Dilan93 schreef:
Ik vond 'm niet heel bijzonder. Maar de meeste mensen waren er wel heel positief over :j
Het is ook niet heel bijzonder, nee. Erg cheesy en voorspelbaar, maar ik vind het wel leuk. :D Weer eens wat anders dan docu's over seriemoordenaars en Silent Witness. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 21:22

Dilan93 schreef:

Ik vond Winx Club vroegah echt leuk. Dus ik twijfel. The Last Airbender was ook een draak bij de verfilming :=.