Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morrie schreef:gisteren ging het over de VOG, op deze site kan je checken of je een VOG kan krijgen
lenaa_tje schreef:Suzanne F. schreef:Hier ook voor semi overheid een VOG nodig, kan je bij je gemeente aanvragen.
Ook bij niet semi overheid is het toch bij je gemeente?
MoniqueT schreef:Voor wie ons steeds gevolgd en gesteund heeft in dit topic: Albert is goed opgeknapt, neemt op tijd nog rust, maar loopt en zit weer en kan goed autorijden. Morgen rijden we naar Nederland!
@Pien: nog bedankt voor jullie super-aanbod, maar we komen liever een keer rustig jullie kant op dan voor één nachtje. We overnachten in Pau en de tweede nacht waarschijnlijk net voor of na Parijs. Of we knallen zaterdag door naar ons huis in NL. We zien wel.
lenaa_tje schreef:SusanH schreef:Goede reis!
Ik lees net tot mijn grote verbazing dat zorgpersoneel een bonus krijgt van 1000 euro. Dat vind ik dan toch wel netjes
Vind ik ook netjes maar structureel meer salaris had ik wel meer op zijn plaats gevonden. Over die bonus betaal je volgens mij meer belasting.
_Penotti schreef:met wat geluk compenseert dat de extra belasting op overuren die ze hebben...
SusanH schreef:Ik had structureel meer waardering ook netjes gevonden. Zeker als je ziet hoeveel oa er in het onderwijs verdient wordt. Die verdienden al meer als HBO'ers in de zorg. En hebben er ook nog bij gekregen na alle acties.
O ja de bonus belastingvrij? Dat is wel echt fijn.
MoniqueT schreef:ok.Voor wie ons steeds gevolgd en gesteund heeft in dit topic: Albert is goed opgeknapt, neemt op tijd nog rust, maar loopt en zit weer en kan goed autorijden. Morgen rijden we naar Nederland!
@Pien: nog bedankt voor jullie super-aanbod, maar we komen liever een keer rustig jullie kant op dan voor één nachtje. We overnachten in Pau en de tweede nacht waarschijnlijk net voor of na Parijs. Of we knallen zaterdag door naar ons huis in NL. We zien wel.
_Penotti schreef:met wat geluk compenseert dat de extra belasting op overuren die ze hebben...