MoniqueT schreef:Daar gaat het mij ook niet om hoor. Ik gun het iedereen van harte, het lijken alleen gewoon twee heel verschillende werelden nu. Ik zou dolgraag een mooie rit door de natuur maken nu, het is hier zó mooi, zeker na een paar weken regen. De natuur ontploft gewoon. Maar ook dat mag dus niet, zelfs niet als je in de auto blijft. Ik ben gewoon jaloers

Normaal heb ik een semi-nomadisch leven en verplaats ik me met topless rijplezer over de B-wegen door de bergen in mijn cabrio.
Met alles zo groen en bloeiend. De géuren in de koelte van de vroege morgen. Maar nee. Mag niet. Valt heel zwaar nu met alles zo práchtig.
Ok, NIETS te klagen want het is ook gewoon luxe met een boek in de hand en schatten van honden naast me in de zon op het voorterras.
Maar toch, ook een gouden kooi is een kooi; loopt er een ´sportwandelaarster´ met van die ski-stokken en een hond over de wandelroute langs de boerderij. Die moet echt al van kílometers weg komen. Ik maak daar dus een volstrekt terechte opmerking over. Alsof ze op Bokt zit, agressief .. oeps, assertief waar ik me mee bemoei.
Had mijn mobiel binnen liggen, anders was ze op de foto en facebook gegaan.
Nog minimaal! 3 weken Monique. Maar goed, alles gaat voorbij.
Ga mijn vriendin in Málaga bellen om haar wat op proberen te vrolijken. Die heeft een fijne, mooie net verbouwde woning... op twee hoog in een buitenwijk van Málaga. Ze wordt gillend gek.