Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 09:04

Dat het nu al warm is, en uv index al 3 was vanochtend toen ik wakker werd. Dat word binnen zitten voor mij.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 09:10

Anthea schreef:
Mkango schreef:
De grove zelfoverschatting van de gemiddelde Nederlander als het aankomt op Engels. :')

Nederlanders die perse een Engelstalige Instagram willen incl spelfouten en scheve zinnen :r

De Nederlanders die er meer last van hebben dan de Engelstalige mensen zelf *\o/*

Ik heb een concept in NL bedacht wat nu wereldwijd gaat en heb met mijn slechte engels hele gesprekken met mensen uit Korea, Mexico, Rusland, Singapore enz. Het boeit hun dus geen ene ... dat mijn engels niet perfect is dus ik blijf lekker stuntelen met mijn engels haha. Door het niet te doen zal ik het ook nooit beter leren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 09:29

xDenies schreef:
De Nederlanders die er meer last van hebben dan de Engelstalige mensen zelf *\o/*

Ik heb een concept in NL bedacht wat nu wereldwijd gaat en heb met mijn slechte engels hele gesprekken met mensen uit Korea, Mexico, Rusland, Singapore enz. Het boeit hun dus geen ene ... dat mijn engels niet perfect is dus ik blijf lekker stuntelen met mijn engels haha. Door het niet te doen zal ik het ook nooit beter leren.
Dat is ook het punt niet. :P Ik doelde meer op mensen die denken dat hun Engels van een dusdanig niveau is dat ze met een vleugje arrogantie anderen kunnen verbeteren, en er dan zelf hartstikke naast zitten, of iets proberen te verbeteren wat in het betreffende dialect gewoon gangbaar is, of slang. Hoe, wat, waar of wanneer ze het spreken boeit me verder echt niet, dus voel je vooral niet aangesproken. :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 09:35

Haha nee maar degene die jou quote wel en daar reageerde ik op :P Ik voel me ook verder niet beledigd hoor, ik ben blij met wat ik bereikt heb :D

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 10:11

Tja ik post ook mijn hele Fb in het Engels. Want ik heb vrienden over heel de wereld vanuit het Hondenshow wereldje waar ik in zit. Het zal vast niet foutloos zijn, maar ik ben vrij zeker dat het boven gemiddeld goed is :+ I was begin maart op een groot evenement in Engeland met een Schotse mevrouw aan de praat geraakt die uiteindelijk vroeg uit welke regio ik afkomstig ben. Toen ik zei België was ze er van overtuigt dat ik wel geëmigreerd moest zijn _O- _O- _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 10:33

Mijn gerbils heten Pewter en Plotter.

Als ik aandacht wil dan roep ik computer, complotter (kom Pewter, kom Plotter).
Ja, ik heb inderdaad slechte humor

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 10:35

Telpeva schreef:
Mijn gerbils heten Pewter en Plotter.

Als ik aandacht wil dan roep ik computer, complotter (kom Pewter, kom Plotter).
Ja, ik heb inderdaad slechte humor

_/-\o_

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 10:43

Hoe lang heb je daar over nagedacht? :')

Mijn achterburen hebben een jengelkind. Ik twijfel nu of ik toch liever buren met een haan heb. Het maakt mekaar niet zoveel.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 10:58

Dat ik mijn bed verkocht heb en dus;
1. op matrassen op de grond slaap
2. degene waar ik vrijdag een nieuw bed ophaal niet reageert en ik nog geen adres heb
3. alle zooi uit mijn bedlades de hele douche blokkeren (naja hele badkamer staat vol)

Dus ik moet nu eerst alles opruimen en uitzoeken etc voor ik kan douchen. En naar de wc gaan staat garant voor een goed potje apenkooien.
Maar het eindresultaat gaat zometeen prachtig zijn dat weet ik. _O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 11:07

Mensen die ZO TEGEN HUN TELEFOON OF LAPTOP PRATEN TIJDENS EEN GESPREK. En dan natuurlijk ook geen oortjes in doen of dergelijke waardoor ik als onderbuur en huisgenoot met twee gesprekken mee kan luisteren |o

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 11:19

Zoe_97 schreef:
Tja ik post ook mijn hele Fb in het Engels. Want ik heb vrienden over heel de wereld vanuit het Hondenshow wereldje waar ik in zit. Het zal vast niet foutloos zijn, maar ik ben vrij zeker dat het boven gemiddeld goed is :+ I was begin maart op een groot evenement in Engeland met een Schotse mevrouw aan de praat geraakt die uiteindelijk vroeg uit welke regio ik afkomstig ben. Toen ik zei België was ze er van overtuigt dat ik wel geëmigreerd moest zijn _O- _O- _O-

En echt altijd Moet er iemand op de ‘slecht Engels’ ergernis reageren dat iemand dacht dat ze native was of waarom ze zelf in het Engels post :D

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 11:36

Anthea schreef:
Mkango schreef:
De grove zelfoverschatting van de gemiddelde Nederlander als het aankomt op Engels. :')

Nederlanders die perse een Engelstalige Instagram willen incl spelfouten en scheve zinnen :r

Ik heb gisteren mijn hersenen gekraakt over de zin: A day off to work.
Was die nou wel of niet aan het werk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 11:46

Spierknoop in m'n nek/schouder die zoveel pijn doet dat ik het er zelfs warm van krijg. :x Inmiddels maar wat ibuprofen erin gegooid, hopelijk helpt het.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 12:04

@mkango; even de positie opzoeken waar het het meeste pijn doet en druk erop zetten voor ong 30 seconden (triggerpoint). Helpt bij mij altijd erg goed!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 12:12

Dat kan je ook doen met een tennisbal!

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 12:19

Dat elk verslag voor school een max aantal woorden heeft. Ik kan toch niet een heel ontwikkelingsverslag met 7 hoofdstukken in 4500 woorden typen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 12:23

poes schreef:
Zoe_97 schreef:

En echt altijd Moet er iemand op de ‘slecht Engels’ ergernis reageren dat iemand dacht dat ze native was of waarom ze zelf in het Engels post :D

Hahahaha altijd weer :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 12:45

Ik ken iemand die haat katten Stoffer en Blik heeft genoemd :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 12:58

Ik ken iemand de de katten hitlerpoes en vleerpoes hebben genoemd hahaha. Hitlerpoes is een gigantische kater.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 13:06

chanicha schreef:

Onze varkens heten zo. :')

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 13:24

chanicha schreef:

Zo heten de cavia's van een vriend van mij ook. _O-

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 13:32

Marije_1997 schreef:
Ik ken iemand de de katten hitlerpoes en vleerpoes hebben genoemd hahaha. Hitlerpoes is een gigantische kater.

Sorry ik moet er vreselijk om lachen :') maar vooruit hier komen de mijne:

Venna, mini, Hugo en boss (paarden)
Hondo, kastanje, bounty, oreo, bavaria, kate, sushi, vlekje, Senna, meaghan, smartie, patatje, mayo, saartje, snicker keesje, tony, mars, witje, Lisa, tarzan en sam (cavias, door de jaren heen zijn er al veel gekomen en gegaan en al veel soortgelijke namen ook :') )

Misty de hond, Christina en Christoffel de konijnen.
Catoo, Frank en Fleur de katten.. :')

Soms word je creatief als je al zoveel hebt gehad.

Genoeg offtopic, ik erger me aan de hete temperaturen. Buiten geven 3 meters rond de 30 graden aan Dus in de kippen stallen is het al boven e 30 graden. 32,5 ongeveer. Lekker wegstomen bij mijn kipjes *\%/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 13:39

LukieBradley schreef:
Marije_1997 schreef:

Sorry ik moet er vreselijk om lachen :') maar vooruit hier komen de mijne:

Venna, mini, Hugo en boss (paarden)
Hondo, kastanje, bounty, oreo, bavaria, kate, sushi, vlekje, Senna, meaghan, smartie, patatje, mayo, saartje, snicker keesje, tony, mars, witje, Lisa, tarzan en sam (cavias, door de jaren heen zijn er al veel gekomen en gegaan en al veel soortgelijke namen ook :') )

Misty de hond, Christina en Christoffel de konijnen.
Catoo, Frank en Fleur de katten.. :')

Soms word je creatief als je al zoveel hebt gehad.

Genoeg offtopic, ik erger me aan de hete temperaturen. Buiten geven 3 meters rond de 30 graden aan Dus in de kippen stallen is het al boven e 30 graden. 32,5 ongeveer. Lekker wegstomen bij mijn kipjes *\%/*

Ik ging ook stuk toen ik dat hoorde. Wij hebben zelf een kat genaamd cesar (als in keizer ceasar). Vorige kar van m'n moeder heette cleopathra, afgekocht cleo. Zelf ben ik niet zo creatief met namen hahahah. De bijnaam van m'n paard is ook door iemand anders bedacht, Pluto.

Mijn ergenis is ook het weerz geef mij maar een graadje of 20 en snachts rond de 10. Ik smelt nu al buiten, en het warmste punt moet nog bereikt worden. Gelukkig kan ik sowieso niet echt buiten zijn in de zomer dus dat scheelt.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 13:44

Ja het is grof maar sorry toch vind in het grappig _O-
Pluto is ook leuk!
Ik ben ook niet creatief hoor, sommige hadden hun naam al en ik heb hele snoepreeksen en dranken al gehad _O- alsof ze er naar luisteren.

Ik kan ook binnen werken en ben niet geschikt voor de zon buiten maar het is hier wel altijd warm ook. In de winter is dat leuk _O- gelukkig 4 douches voor in mijn eentje en werk alleen en hoef hier geen overal of iets aan.
Loop in mijn korte broekje en kort topje.
Alleen sommige hysterische dames vliegen langs je af met hun nagels dus zie er gehavend uit _O- nog een ergernis _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 13:50

LukieBradley schreef:
Ja het is grof maar sorry toch vind in het grappig _O-
Pluto is ook leuk!
Ik ben ook niet creatief hoor, sommige hadden hun naam al en ik heb hele snoepreeksen en dranken al gehad _O- alsof ze er naar luisteren.

Ik kan ook binnen werken en ben niet geschikt voor de zon buiten maar het is hier wel altijd warm ook. In de winter is dat leuk _O- gelukkig 4 douches voor in mijn eentje en werk alleen en hoef hier geen overal of iets aan.
Loop in mijn korte broekje en kort topje.
Alleen sommige hysterische dames vliegen langs je af met hun nagels dus zie er gehavend uit _O- nog een ergernis _O-

Auw hahahah. Ik wil heeeeel graag bruin worden. Vooral m'n benen (equestrian tan, altijd en eeuwig gehad). Maar door zonne allergie op m'n armen is dat amper te doen. Vinddat altijd zo jammer.