Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:Mkango schreef:De grove zelfoverschatting van de gemiddelde Nederlander als het aankomt op Engels.
Nederlanders die perse een Engelstalige Instagram willen incl spelfouten en scheve zinnen
xDenies schreef:Dat is ook het punt niet.De Nederlanders die er meer last van hebben dan de Engelstalige mensen zelf![]()
Ik heb een concept in NL bedacht wat nu wereldwijd gaat en heb met mijn slechte engels hele gesprekken met mensen uit Korea, Mexico, Rusland, Singapore enz. Het boeit hun dus geen ene ... dat mijn engels niet perfect is dus ik blijf lekker stuntelen met mijn engels haha. Door het niet te doen zal ik het ook nooit beter leren.
Zoe_97 schreef:Tja ik post ook mijn hele Fb in het Engels. Want ik heb vrienden over heel de wereld vanuit het Hondenshow wereldje waar ik in zit. Het zal vast niet foutloos zijn, maar ik ben vrij zeker dat het boven gemiddeld goed isI was begin maart op een groot evenement in Engeland met een Schotse mevrouw aan de praat geraakt die uiteindelijk vroeg uit welke regio ik afkomstig ben. Toen ik zei België was ze er van overtuigt dat ik wel geëmigreerd moest zijn
![]()
![]()
Anthea schreef:Mkango schreef:De grove zelfoverschatting van de gemiddelde Nederlander als het aankomt op Engels.
Nederlanders die perse een Engelstalige Instagram willen incl spelfouten en scheve zinnen
poes schreef:Zoe_97 schreef:Tja ik post ook mijn hele Fb in het Engels. Want ik heb vrienden over heel de wereld vanuit het Hondenshow wereldje waar ik in zit. Het zal vast niet foutloos zijn, maar ik ben vrij zeker dat het boven gemiddeld goed isI was begin maart op een groot evenement in Engeland met een Schotse mevrouw aan de praat geraakt die uiteindelijk vroeg uit welke regio ik afkomstig ben. Toen ik zei België was ze er van overtuigt dat ik wel geëmigreerd moest zijn
![]()
![]()
En echt altijd Moet er iemand op de ‘slecht Engels’ ergernis reageren dat iemand dacht dat ze native was of waarom ze zelf in het Engels post
Marije_1997 schreef:Ik ken iemand de de katten hitlerpoes en vleerpoes hebben genoemd hahaha. Hitlerpoes is een gigantische kater.
LukieBradley schreef:Marije_1997 schreef:Ik ken iemand de de katten hitlerpoes en vleerpoes hebben genoemd hahaha. Hitlerpoes is een gigantische kater.
Sorry ik moet er vreselijk om lachenmaar vooruit hier komen de mijne:
Venna, mini, Hugo en boss (paarden)
Hondo, kastanje, bounty, oreo, bavaria, kate, sushi, vlekje, Senna, meaghan, smartie, patatje, mayo, saartje, snicker keesje, tony, mars, witje, Lisa, tarzan en sam (cavias, door de jaren heen zijn er al veel gekomen en gegaan en al veel soortgelijke namen ook)
Misty de hond, Christina en Christoffel de konijnen.
Catoo, Frank en Fleur de katten..![]()
Soms word je creatief als je al zoveel hebt gehad.
Genoeg offtopic, ik erger me aan de hete temperaturen. Buiten geven 3 meters rond de 30 graden aan Dus in de kippen stallen is het al boven e 30 graden. 32,5 ongeveer. Lekker wegstomen bij mijn kipjes
LukieBradley schreef:Ja het is grof maar sorry toch vind in het grappig![]()
Pluto is ook leuk!
Ik ben ook niet creatief hoor, sommige hadden hun naam al en ik heb hele snoepreeksen en dranken al gehadalsof ze er naar luisteren.
Ik kan ook binnen werken en ben niet geschikt voor de zon buiten maar het is hier wel altijd warm ook. In de winter is dat leukgelukkig 4 douches voor in mijn eentje en werk alleen en hoef hier geen overal of iets aan.
Loop in mijn korte broekje en kort topje.
Alleen sommige hysterische dames vliegen langs je af met hun nagels dus zie er gehavend uitnog een ergernis