Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jildau schreef:Verkracht worden kan ook nog.. Verbaas je je nog over hoeveel mafketels er rondlopen. Ik snap de angst wel en sprak de eerste keer altijd af op een plek waar veel mensen waren.
Duhelo schreef:Laurahh schreef:Ik heb morgen een date. Had er eerst heel zin in maar krijg nu wat twijfels of ik er wel goed aan doe om af te spreken in een bos/wandelgebied met een vreemde..
We gaan wandelen en hij neemt zijn hond mee als het goed is.
In een wandelgebied zit je behoorlijk openbaar, zie ik niet echt een probleem in?
Laurahh schreef:Ik zet live locatie whatsapp aan naar een vriendin en blijf wel in de auto wachten tot ik hem zie
Jildau schreef:Laurahh schreef:Ik zet live locatie whatsapp aan naar een vriendin en blijf wel in de auto wachten tot ik hem zie
Dit deed ik op de eerste date met m'n vriend ook. Ik zat mooi in de auto te wachten maar hij schijnbaar ook. Ik appte hem dat ik er was en wat voor auto ik had want het was een vrij groot parkeerterrein. Vervolgens stapt er naast mijn auto een hele oude man uit de auto. Mijn date zag dat dus die appte mij: ik sta nu naast je auto. Ik schrok zo erg! En toen stuurde hij er achteraan 'nee grapje hoor ik kom nu naar je toe'. Pfffff.
Jildau schreef:Laurahh schreef:Ik zet live locatie whatsapp aan naar een vriendin en blijf wel in de auto wachten tot ik hem zie
Dit deed ik op de eerste date met m'n vriend ook. Ik zat mooi in de auto te wachten maar hij schijnbaar ook. Ik appte hem dat ik er was en wat voor auto ik had want het was een vrij groot parkeerterrein. Vervolgens stapt er naast mijn auto een hele oude man uit de auto. Mijn date zag dat dus die appte mij: ik sta nu naast je auto. Ik schrok zo erg! En toen stuurde hij er achteraan 'nee grapje hoor ik kom nu naar je toe'. Pfffff.
Monody schreef:Ola! Een heeeele tijd even niet op bokt geweest maar hier een update vanaf mijn kant. Het klikt echt heel erg goed met de jongen die ik had gezien op first dates! We zijn nu al een aantal dates verder en het voelde vanaf het begin eigenlijk al zo vertrouwt, alsof ik hem al jaren ken. Echt een ontzettend fijn gevoel
Margoooo schreef:Wat leuk zeg Monody!
Ben je nog gaan wandelen Laura?
Ik heb sinds twee weken echt een super leuke date. Eerste date hebben we iets van 2u gewandeld in een bos. Tweede date was heel kort, hij woont hier +-40 min vandaan zo'n beetje op de route naar mijn ouders dus toen ik daar heen ging onderweg een pittstop gedaan voor een kopje thee bij hem. Daarna nog 2 wat langere dates gehad, het is super fijn samen, hij is echt lief en attent en het klikt erg goed.
Hij is 28, maar hij heeft dus nog nooit een relatie gehad. Ik vind dit ergens wel een klein beetje gek en misschien zelfs een red flag. Wat denken jullie hiervan? Hij zegt zelf dat ie lang verlegen was, en dus beetje een laatbloeier en toen zelfstandigheid altijd erg belangrijk vond en daarom nooit een relatie.. Ik wil hem nog vragen of ie wel eens wat langer heeft gedate bv.. Maar wil er ook niet over door blijven vragen...