Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 10:08

Je kan ook kiezen voor een park. Daar lopen meer mensen per vierkante meter dan in het bos doorgaans.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 10:17

Jildau schreef:
Verkracht worden kan ook nog.. Verbaas je je nog over hoeveel mafketels er rondlopen. Ik snap de angst wel en sprak de eerste keer altijd af op een plek waar veel mensen waren.

Schijnveiligheid. Als een kerel je echt wat aan zou willen doen kan hij best wachten tot date 3 of 4. Dan kun je beter helemaal niet online daten. (Hoewel statistisch gezien geloof ik de kans weer groter is dat je wordt verkracht door een bekende, en dat is helemaal een rotgedachte want dan kun je niks meer).

Daarnaast zou Laura al afspreken op openbaar terrein.

Enfin, ik kan me er niet druk om maken. Ik spreek gewoon thuis af. Het gekste wat ik in die jaren heb meegemaakt, is een kerel die me niet als vriendin wilde want ik was te dik, maar of ik dan z'n f_ckbuddy wilde worden want ik was wel superlekker. %) Verder gewoon heel random mannen die een leuke vriendin zochten.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 10:59

Gelukkig is dat het gekste wat je hebt meegemaakt. Maar ik ken helaas andere verhalen.. En natuurlijk kan dat ook nog op date 3 of 4 maar als je iemand nog nooit in het echt gezien hebt (en dus ook geen idee hebt wie het is en of het wel degene van de foto is) zou ik in het openbaar afspreken.

En ik vind dat als 't voor haar als eng voelt ze het niet moet doen. Dan kan ze beter ergens afspreken wat voor haar wel goed voelt.

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 11:11

Duhelo schreef:
Laurahh schreef:
Ik heb morgen een date. Had er eerst heel zin in maar krijg nu wat twijfels of ik er wel goed aan doe om af te spreken in een bos/wandelgebied met een vreemde..

We gaan wandelen en hij neemt zijn hond mee als het goed is.

In een wandelgebied zit je behoorlijk openbaar, zie ik niet echt een probleem in?

We hebben inderdaad afgesproken op een grote parkeerplaats, dus ik hoop toch dat er wel meer mensen daar zijn. Of het inderdaad degene is van de foto's, hoop ik dan ook maar.

Ik zet live locatie whatsapp aan naar een vriendin en blijf wel in de auto wachten tot ik hem zie :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 11:34

Laurahh schreef:
Ik zet live locatie whatsapp aan naar een vriendin en blijf wel in de auto wachten tot ik hem zie :')

Dit deed ik op de eerste date met m'n vriend ook. Ik zat mooi in de auto te wachten maar hij schijnbaar ook. Ik appte hem dat ik er was en wat voor auto ik had want het was een vrij groot parkeerterrein. Vervolgens stapt er naast mijn auto een hele oude man uit de auto. Mijn date zag dat dus die appte mij: ik sta nu naast je auto. Ik schrok zo erg! En toen stuurde hij er achteraan 'nee grapje hoor ik kom nu naar je toe'. Pfffff. :')

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 11:41

Jildau schreef:
Laurahh schreef:

Dit deed ik op de eerste date met m'n vriend ook. Ik zat mooi in de auto te wachten maar hij schijnbaar ook. Ik appte hem dat ik er was en wat voor auto ik had want het was een vrij groot parkeerterrein. Vervolgens stapt er naast mijn auto een hele oude man uit de auto. Mijn date zag dat dus die appte mij: ik sta nu naast je auto. Ik schrok zo erg! En toen stuurde hij er achteraan 'nee grapje hoor ik kom nu naar je toe'. Pfffff. :')

_/-\o_ _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 11:47

Jildau schreef:
Laurahh schreef:

Hahahahaha hilarisch! Snap wel dat het je vriend is! _O-

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 11:56

Jildau schreef:
Laurahh schreef:

Haha dat is nog eens een goede ijsbreker!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 12:50

_O-

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 15:44

Jildau schreef:
Laurahh schreef:

Whahhahahha geweldig.

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 15:47

Ik tref het echt niet met mijn matches. Naja ook weer wel.
Ben nu alweer een tijd aan het kletsen met een super leuke man. Maar hij woont 2 uren bij me vandaan. Op zich geen probleem zou je zeggen.
Maar ik zou niet kunnen verhuizen vanwege mijn kinderen en hij niet vanwege zijn werk (familiebedrijf)
Maar hij is wel echt leuk

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 18:22

Oh WoW Jildau, dat is wel echt hilarisch _O- _O-

Hoe was het Laurah?

Oh, dat is wel heel ver Lynniie! Daar selecteer ik al niet eens op, moet wel hier in de buurt liggen. Naja, tot 50 km denk ik.

Vandaag een spontane actie want had een middag ‘vrij’, dus meteen naar seksdate van woensdag gereden :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 19:15

Jildau ik ga stuk _O-

Laurahh, als het niet goed voelt, niet doen maar ik denk dat dit gewoon gezonde spanning is? Sowieso een vriendin inlichten is wel handig.

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 19:29

Jildau dat is echt wel humor :')

Betreft het kan altijd gebeuren dat klopt natuurlijk. Maar het verkleind wel het risico. Als je eerst iemand in het openbaar ziet dan weet je ook echt of de foto's kloppen enzo. En wat ik fijn vind ik kan dan plaatsen of ik mijzelf dan 'veilig' voel bij iemand.

Ik ben na weer online te zijn gegaan op tinder net zo snel weer offline gegaan. Merk dat ik op het moment echt geen behoefte heb aan oppervlakkig contact. Er is wel 1 match die ik al een tijd op de whats app heb. Elke dag een paar berichtjes heen en weer. Dus wie weet spreken we nog een keer af. En anders vind ik het wel even prima.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 20:15

Ah oliebol zeg, zie net dat mijn match/gesprek van gisteravond is verwijderd, was zo gezellig! Kan me niet voorstellen dat ie dit expres heeft gedaan, maar helaas.. :(

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 21:29

Marocje schreef:
Oh, dat is wel heel ver Lynniie! Daar selecteer ik al niet eens op, moet wel hier in de buurt liggen. Naja, tot 50 km denk ik.

Ja dat heb ik ook, maar hij was toevallig een weekend hier in de buurt en had zijn woonplaats niet aangegeven :(

AbleToDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 13:15

Hier nog een update ook, mijn date van enkele weken terug schreef al meer dan een week niet meer terug, dus na het gesprek zelf op gang te houden geef ik er de brui aan. Ik ga er niet blijven achter lopen. Ik had gehoopt dat hij in de tussentijd zelf eens initiatief zou nemen om nog eens af te spreken maar dat was ook niets.

Ben ik terug beginnen swipen, en kom ik iemand tegen waar ik vroeger nog samen het schooltoneel heb gedaan in het middelbaar en het is een match, hij herkende me niet maar ik was dan ook maar een van de vele figuranten ipv een grote rol. We hebben afgesproken om komend weekend eens te gaan wandelen dus ben wel benieuwd :)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 14:03

Klinkt leuk AbletoDream! Baal nog steeds dat mijn match met oud klasgenoot weg is :( Hij is verder onvindbaar zei ie, dus mocht het echt per ongeluk zijn gegaan kan ie mij altijd nog opzoeken.

Hoelang kan je eigelijk blijven swipen? Zie sommige nu wel vaker voorbij komen, maar op een gegeven moment heb je alles toch wel gehad?

Gister kwam ik trouwens mijn ex tegen! Superleuk, Haha. Heb hem een like gegeven en gebeld dat ik het fijn vind dat ie toch verder kijkt :j

Monody

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 15:38

Ola! Een heeeele tijd even niet op bokt geweest maar hier een update vanaf mijn kant. Het klikt echt heel erg goed met de jongen die ik had gezien op first dates! We zijn nu al een aantal dates verder en het voelde vanaf het begin eigenlijk al zo vertrouwt, alsof ik hem al jaren ken. Echt een ontzettend fijn gevoel :D

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 16:09

Monody schreef:
Ola! Een heeeele tijd even niet op bokt geweest maar hier een update vanaf mijn kant. Het klikt echt heel erg goed met de jongen die ik had gezien op first dates! We zijn nu al een aantal dates verder en het voelde vanaf het begin eigenlijk al zo vertrouwt, alsof ik hem al jaren ken. Echt een ontzettend fijn gevoel :D

De first dates wel voorbij dus :P

Monody

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 16:28

Ja zeker :) Denk dat we er nu een stuk of 5 op hebben zitten? We zien wel waar het schip strandt maar het is in ieder geval heel gezellig. :)

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 17:08

Wat leuk zeg Monody!

Ben je nog gaan wandelen Laura?

Ik heb sinds twee weken echt een super leuke date. Eerste date hebben we iets van 2u gewandeld in een bos. Tweede date was heel kort, hij woont hier +-40 min vandaan zo'n beetje op de route naar mijn ouders dus toen ik daar heen ging onderweg een pittstop gedaan voor een kopje thee bij hem. Daarna nog 2 wat langere dates gehad, het is super fijn samen, hij is echt lief en attent en het klikt erg goed.

Hij is 28, maar hij heeft dus nog nooit een relatie gehad. Ik vind dit ergens wel een klein beetje gek en misschien zelfs een red flag. Wat denken jullie hiervan? Hij zegt zelf dat ie lang verlegen was, en dus beetje een laatbloeier en toen zelfstandigheid altijd erg belangrijk vond en daarom nooit een relatie.. Ik wil hem nog vragen of ie wel eens wat langer heeft gedate bv.. Maar wil er ook niet over door blijven vragen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 17:13

Margoooo schreef:
Wat leuk zeg Monody!

Ben je nog gaan wandelen Laura?

Ik heb sinds twee weken echt een super leuke date. Eerste date hebben we iets van 2u gewandeld in een bos. Tweede date was heel kort, hij woont hier +-40 min vandaan zo'n beetje op de route naar mijn ouders dus toen ik daar heen ging onderweg een pittstop gedaan voor een kopje thee bij hem. Daarna nog 2 wat langere dates gehad, het is super fijn samen, hij is echt lief en attent en het klikt erg goed.

Hij is 28, maar hij heeft dus nog nooit een relatie gehad. Ik vind dit ergens wel een klein beetje gek en misschien zelfs een red flag. Wat denken jullie hiervan? Hij zegt zelf dat ie lang verlegen was, en dus beetje een laatbloeier en toen zelfstandigheid altijd erg belangrijk vond en daarom nooit een relatie.. Ik wil hem nog vragen of ie wel eens wat langer heeft gedate bv.. Maar wil er ook niet over door blijven vragen...

Haha ik ben toevallig ook aan het daten met een jongen van 30 die nog nooit een relatie heeft gehad, maar we hebben nu 4 dates gehad en ja, je merkt wel dat ie er geen ervaring mee heeft maar het zit mij niet in de weg haha!

Alleen maar handig joh, geen exen zegt hij zelf ook. Als ie mij dan hoort haha! :')

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 18:04

Stille meelezer meldt zich :+ Een paar jaar terug heb ik heel veel aan jullie verhalen gehad toen ik zelf Tinder uit ging proberen, sindsdien gooi ik af en toe nog een blik in het topic omdat het zo leuk is.

Ik ben bijna 2 jaar samen met iemand van 35, die voor mij ook nooit een relatie had gehad. En daar merk ik eigenlijk niets van, hij is beter in communiceren dan zijn voorstanders ;) . Bij hem was het er simpelweg gewoon nooit van gekomen door een vol en leuk leven met veel ruimte voor sport, je eigen ding doen en mooie reizen maken. Iets wat ik ook heel erg waardeer en waardoor dit perfect samen bleek te kunnen :D

Iemands geschiedenis hoeft niet uit te maken; wie weet blijkt het net zo'n leuke match als bij mij destijds *\o/*

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 18:07

Hij is dus gewoon nog niet iemand tegengekomen waarbij het goed klikt van 2 kanten. Ik zou het niet zien als een red flag.

Hier gisteren date nummer 2 met de man waarover ik twijfelde maar alle twijfels zijn nu weg. :o Vrijdag date 3!