Dingen die je je af vraagt deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 21:38

Memories schreef:
Independence schreef:
Doen jullie de vorken met de punten omhoog of naar beneden in de vaatwasser?

Messen met de punt omlaag, vorken met de punten omhoog. Vorken op een andere manier is niet mogelijk in het bestek mandje wat we hebben :')

Hier precies zo.

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 22:01

marleen_88 schreef:
Independence schreef:

Snij/ aardappelschilmessen omlaag. Rest omhoog

Wij dus ook zo. Als je vorken en lepels naar beneden doet, dan past er toch veel minder in lijkt mij?

Goed, met Sun hoef je geen vaatwasexpert te zijn, maar ik ken echt niemand die de vorken omlaag er in doet. Nu dus wel :Y)

poes

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 22:14

Alles omhoog. Goede messen en aardappelmesje gaan er niet in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 22:18

Ik was ze af met de hand. :')

Ik heb wel een vaatwasser, maar ben maar alleen. De vaatwasser aanzetten voor anderhalf bord en een vork vind ik een beetje zonde van het water. :=

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 22:25

Dat verhaal van die Bokker ken ik niet. Iemand linkje?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 22:42

Wij zijn met twee en dat ding draait bijna dagelijks. Wel geen groot formaat.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 22:45

Mkango schreef:
Ik was ze af met de hand. :')

Ik heb wel een vaatwasser, maar ben maar alleen. De vaatwasser aanzetten voor anderhalf bord en een vork vind ik een beetje zonde van het water. :=

Ik ben ook alleen... Maar spaar alles op.
Dat betekend ook dat ik op de helft van de week mijn brood eet vanaf een dinerbord :') Dag daarna gaat de vaatwasser aan.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 22:48

Mand schreef:
Dat verhaal van die Bokker ken ik niet. Iemand linkje?

Vraag ik mij toch brutaal af;

Wat wil je specifiek lezen anders dan de info die al gegeven was?

De specifieke horrorscene tot in detail? :')

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 22:54

Ja, hoe je dat in godsnaam voor elkaar krijgt en hoe ernstig het was

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 23:22

Mand schreef:

Houd het kort en bondig. Mand!

Sorry. Kon het niet laten. Moet er nog steeds aan denken als ik je voorbij zie komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 23:26

Knert schreef:
Mand schreef:

Houd het kort en bondig. Mand!

Sorry. Kon het niet laten. Moet er nog steeds aan denken als ik je voorbij zie komen.
Mand zelf ook, gezien haar onderschrift. :))

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 23:32

Hahaha ja daar komt het vandaan :+ Al sinds de meme mn bijnaam in het echte leven (ik heet Mandy) dus vandaar hier ook maar _O-

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 23:52

Independence schreef:

Ik heb een besteklade dus leg ze op hun kant erin

Hiervoor een vaatwasser met bestekmandje en daar deed ik alles met puntjes omhoog want anders werd het niet goed schoon.

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 00:02

Goedenavond! Ik ben nieuw in dit topic, stille meelezer :j Ik heb een hele creatieve kennis die voor ons daVinci opdrachten maakt. Het zijn een soort cryptogrammen! Het is de kunst er zo snel mogelijk uit te komen. Als iemand zin heeft om mee te denken: graag! We strijden tegen andere groepjes.
Afbeelding

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 08:56

Waarom hebben zoveel mensen ineens een elektrische step?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 10:42

Steeph schreef:
Om het gevoel te hebben dat ze doen aan lichaamsbeweging terwijl ze dat niet doen? :+
Ik snap inderdaad al die elektrische voertuigen niet voor mensen die gewoon gezond van lijf en leden zijn. Ga gewoon fietsen of wandelen. En dan wel allemaal drie keer per week (bij voorkeur met de auto) naar de sportschool om "fit te blijven." 8)7

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 10:55

Een echte kickbike is veel leuker. <3

Afbeelding

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 11:48

Mkango schreef:
Steeph schreef:
Om het gevoel te hebben dat ze doen aan lichaamsbeweging terwijl ze dat niet doen? :+
Ik snap inderdaad al die elektrische voertuigen niet voor mensen die gewoon gezond van lijf en leden zijn. Ga gewoon fietsen of wandelen. En dan wel allemaal drie keer per week (bij voorkeur met de auto) naar de sportschool om "fit te blijven." 8)7

Maar wel zo dicht mogelijk bij de ingang parkeren hoor! :+

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 12:30

Wat een rare vooroordelen weer.

We hebben geen sticker met "gezond" op ons voorhoofd en iemand kan gezond ogen terwijl deze dat niet is. Beetje de draak ermee steken. Sneu.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 12:36

Kaygee schreef:

We hebben geen sticker met "gezond" op ons voorhoofd en iemand kan gezond ogen terwijl deze dat niet is. Beetje de draak ermee steken. Sneu.

Dit. Fijn dat jullie allemaal gezond zijn, maar er zijn ook mensen die dat niet zijn en op deze manier toch kunnen bewegen.

Daarnaast, waarom een wasmachine gebruiken? Niks mis met je handen toch? Ga je gewoon weer lekker in een teiltje wassen. :) Gemak dient de mens, en daar is niets mis mee.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 12:36

Kaygee schreef:

Ik kan ook bijna niet fietsen zonder ondersteuning, toch lees ik de berichten van de voorgangers hier niet als de draak ermee steken.
Veel gezonde mensen, die je kent dus weet dat ze gezond zijn, parkeren toch zowat in de sportschool ipv de fiets er heen te nemen. En hebben idd een elektrische. Van mij mogen ze, maar ik vind het ook wel apart eigenlijk. Ook kinderen die naar school fietsen voortaan elektrisch, zie ik bij mijn neefjes en nichtjes, dat vind ik bijzonder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 13:13

DuoPenotti schreef:
Kaygee schreef:

Ik kan ook bijna niet fietsen zonder ondersteuning, toch lees ik de berichten van de voorgangers hier niet als de draak ermee steken.
Veel gezonde mensen, die je kent dus weet dat ze gezond zijn, parkeren toch zowat in de sportschool ipv de fiets er heen te nemen. En hebben idd een elektrische. Van mij mogen ze, maar ik vind het ook wel apart eigenlijk. Ook kinderen die naar school fietsen voortaan elektrisch, zie ik bij mijn neefjes en nichtjes, dat vind ik bijzonder.
Precies dit. :j Lezen is ook een kunst, zo blijkt maar weer. Er staat volgens mij heel duidelijk 'mensen die gezond zijn.' Ik hoef niet per se te weten wie dat zijn om dit algemene punt te maken. Voor mensen die niet gezond zijn en hiermee mobieler zijn of meer de buitenlucht in kunnen, is het alleen maar fijn dat deze hulpmiddelen er zijn.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 13:20

Gemak dient de mens inderdaad ;)
Toch heerlijk als je iets in een klein uur fietst als je normaal bijna anderhalf uur onderweg bent?

Hier trouwens wel een elektrische fiets omdat ik kracht in mijn benen mis... Maar ik vatte de opmerking niet op als 'men insueerd dat ik gezond ben. Nou zeg!'

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 13:23

DuoPenotti schreef:
Kaygee schreef:

Ja mee eens. Natuurlijk zijn er logische redenen om een electrisch voertuig te hebben. Maar het is ook gewoon een trend en voor veel gezonde mensen een schijn van in beweging zijn.
Maar het maakt mij verder niet uit. Milieuvriendelijk is het wel ;)

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 13:28

Je kunt er over twisten hoe milieuvriendelijk het is... Maar ach, daar gaat het topic nu niet over.